sâmbătă, 6 ianuarie 2018

Următoarea perioadă a Ascensiunii: 2018

Maestrul Kuthumi prin Natalie Glasson

Bun venit într-un nou ciclu al energiei și al vieții! Voi sunteți ființe vii și energie care se transformă în mod constant. Niciodată nu rămâneți la fel, voi evoluați întotdeauna și vă conectați cu Creatorul din voi, chiar și atunci când vă simțiți îndepărtați de divin. Datorită constantei voastre transformări, voi sunteți unul dintre cele mai frumoase aspecte ale Pământului. Omenirea este atât de uimitor de observat, căile pe care mulți aleg să le ia pot fi atât de provocatoare și totuși frumusețea care emană din fiecare suflet îți taie respirația. În actuala etapă a ascensiunii, eu, Maestrul Kuthumi și toți Maeștrii Ascensionați ne exprimăm cu încântare recunoștința față de omenire cu cea mai profundă iubire și devotament față de toți. Vă rugăm să primiți energia noastră și în timp ce faceți acest lucru, dați-ne voie să vă încurajăm să vă recunoașteți măreția voastră interioară.

Măreția

Acordați-vă un moment să vă imaginați măreția voastră, cum ar arăta măreția voastră? Imaginați-vă măreția ca pe cea mai strălucitoare scânteie de lumină din voi. Observați cum scânteia de lumină se expansionează și recunoașteți cum măreția voastră vă influențează și transformă întreaga ființă, până și gândurile, emoțiile și acțiunile voastre. Vă conectați cu cel mai uimitor, inspirator de venerație aspect al vostru, vă conectați cu strălucirea și radianța Creatorului.

Focalizarea asupra măreției voastre, asupra radianței sale și influența ei asupra ființei voastre este ceea ce noi încurajăm acum și pe parcursul lui 2018. Această focalizare face ca o trezire să aibă loc în întreaga voastră ființă și în sistemele voastre, descărcând mai multă lumină în ființa voastră. Vă încurajează să vă conectați cu magia, sincronicitățile, minunatele oportunități și cu natura susținătoare a Creatorului. Conectarea cu aceste calități sacre vă permite să deveniți o parte naturală și organică a curgerii divine a Creatorului. Multe suflete de pe Pământ au atins un stadiu în care au eliberat un mare volum de bagaje și de răni vechi și au astfel libertatea de a se conecta cu calitățile și abilitățile sacre ale sufletului lor. Printr-o deschidere și o trezire a energiei voastre veți fi în măsură să recunoașteți oportunități minunate în talentele și abilitățile voastre spirituale, care sunt dincolo de actuala voastră imaginație. Cu cât mai mult vă conectați cu măreția voastră interioară, cu atât mai multe veți descoperi în ființa voastră, recunoscând abilitățile pe care vi le-ați dorit întotdeauna și chiar mai mult.

Susținerea

În 2018 vă încurajăm să continuați să experimentați, înțelegeți și să vă puneți în acțiune capacitatea voastră de A Fi în Serviciu, adică ca voi ca ființă sacră să-i susțineți pe alții precum și pe voi înșivă. Dorim ca voi toți să experimentați în 2018 o mai mare prezență a Creatorului, simțind în mod special imensa susținere pe care Creatorul o împărtășește și cu care învăluie fiecare persoană. Ca Maeștri Ascensionați, misiunea noastră constantă este să dizolvăm prezența separării. Pe măsură ce tot mai mulți oameni de pe Pământ se deschid să primească susținerea Creatorului, simțindu-l ca pe fundația și miezul constant din ființa lor, acest lucru va crea o vindecare extraordinară și împuternicitoare pentru toți. Când toate ființele simt cu adevărat susținerea și iubirea Creatorului în ființa lor, acest lucru le va influența realitatea în moduri minunate și uimitoare. Perspectiva și abordarea tuturor ființelor se va schimba, în primul rând față de ele însele și apoi față de alții, dând naștere la compasiune și unitate în toți.

Comunicarea

Prin prezența măreției voastre interioare și a unei susțineri mai profunde a Creatorului care se infiltrează în tot ceea ce sunteți, se va manifesta o mai mare experimentare a comunicării. Ființele Stelare trimit mari cantități din energia lor pe Pământ și omenirii, mai ales la începutul anului 2018. Ele vor să reînnoiască prietenia, pacea și încrederea între Ființele Stelare și Omenire. Energia lor va provoca o dezvoltare în capacitatea voastră de a comunica. Dacă sufletul vostru dorește să comunicați mai deplin cu voi înșivă sau poate cu alții, cu ghizii sau cu planurile interioare, atunci orice ce este necesar ca acest lucru să se întâmple, va manifesta pentru voi. Este important ca în 2018 să vă încurajați să căutați noi căi de a vă exprima și de a vă comunica adevărul, acest lucru poate avea loc în conversațiile voastre zilnice sau prin proiecte creative. Cu cât mai mult vă focalizați pe exprimarea voastră, împărtășindu-vă adevărul și comunicând, mai ales de la nivelul sufletului vostru, cu atât mai ușor veți găsi că este procesul vostru de ascensiune de-a lungul anului 2018. Veți descoperi, de asemenea, că aveți un mai mare sentiment de împlinire, mulțumire și certitudine în ființa voastră, ceea ce vă va încuraja să aveți încredere în voi înșivă, în abilitățile voastre, să intrați în realitatea voastră spirituală cu o mai mare repeziciune. S-ar putea să se manifeste și un sentiment mai profund de pace. Ființele Stelare doresc să-i susțină pe mulți să experimenteze pacea interioară și mai ales între voi și omenire/realitatea pământească.

Invocație pentru accesarea măreției voastre interioare

”Eu sunt măreția mea, îmi accesez măreția aducând-o cu iubire și putere la suprafața ființei mele pentru a o experimenta și înțelege. Sunt pregătit/ă să-mi recunosc strălucirea și radianța Creatorului în mine, știind că făcând acest lucru, această energie magică îmi va influența ființa și realitatea în cele mai frumoase, minunate și emoționante moduri. Măreția mea este adevărul meu și acum onorez acest lucru. Vă rog Maestre Kuthumi și pe voi Maeștri Ascensionați să mă ajutați să mă conectez cu măreția mea interioară la cel mai profund și potrivit nivel.”

Invocație pentru accesarea susținerii Creatorului

”Maestre Kuthumi, te rog să mă ajuți să fiu receptiv/ă la susținerea constant curgătoare a Creatorului care mă îmbrățișează veșnic. Pe măsură ce primesc, experimentez prezența crescândă a susținerii Creatorului în mine. Accept din toată inima acum susținerea Creatorului, în tot ceea ce Eu Sunt, în realitatea și scopul meu pe Pământ. Fie ca susținerea Creatorului să-mi entuziasmeze întreaga ființă creând transformări magice care să-mi dezvăluie adevărul. Mulțumesc.”

Invocație pentru dezvoltarea abilităților voastre de comunicare

”Maestre Kuthumi, Maeștri Ascensionați și Ființe Stelare, dorința mea este să-mi dezvolt abilitățile de comunicare așa cum sunt ele ghidate și instruite de către sufletul meu. Ajutați-mă să-mi descopăr abilitatea mea naturală de comunicare; să mă conectez la un nivel mai profund cu tot ceea ce este Creatorul. Să simt o unime crescută cu totul precum și o mai mare abilitate de a-mi exprima adevărul cu ușurință și perfecțiune. Sunt pregătit/ă să-mi împărtășesc adevărul, știind că aceasta este o experiență frumoasă și emoționantă. Eu sunt un maestru al comunicării.”

Declararea intenției voastre pentru noul an

În timp ce mențineți în mintea voastră măreția Creatorului în voi, fiind în mod constant susținuți de către Creator și experimentând o dezvoltare în abilitățile voastre de comunicare, cum doriți ca aceste calități să se manifeste în viața voastră în 2018? Ce doriți să experimentați? Cum vă va influența măreția voastră realitatea? Cum doriți să se dezvolte abilitățile voastre de comunicare? Ce ați dori ca susținerea Creatorului să aducă în manifestare în ființa și în realitatea voastră? Cum ați dori să fiți în serviciul vostru înșivă și al lumii? Contemplați aceste întrebări și creați o intenție, scrieți-i o scrisoare Creatorului sau focalizați-vă pe o viziune care să stabilească frumoasele oportunități pe care doriți să le experimentați în 2018.

Eu sunt prezent pentru a fi în serviciu,

Maestrul Kuthumi

link catre articolul original

Traducere Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.