sâmbătă, 6 ianuarie 2018

Accesarea Portalului Ascensiunii Arhanghelului Metatron și a Bibliotecii Cunoașterii

Comunicare cu Arhanghelul Metatron pentru a primi ghidare personală pentru a vă dezvolta trezirea spirituală

În această Capsulă a Înțelepciunii Arhanghelul Metatron revine pentru a-și uni energiile cu voi și a vă pune la dispoziție conștiința sa pură ca voi să o experimentați. Arhanghelul Metatron vă invită să intrați în Portalul său al Ascensiunii care vă va ajuta să experimentați adevărul și esența ființei sale, recunoscându-l pe sinele său cel mai înalt. Vă va ghida să vă transformați în sinele vostru cel mai înalt prin accesarea frecvenței pure a ființei voastre. Arhanghelul Metatron vă va ajuta să-i recunoașteți rolul în Universul Creatorului în timp ce descărcați energiile esențiale ale ascensiunii care să vă susțină evoluția spirituală. Veți fi în măsură să-i accesați conștiința și biblioteca cunoașterii, experimentându-i energia și înțelepciunea ca și cum ar fi a voastră înșivă, atrăgând inspirația sa divină pentru a iniția noi treziri și înțelegeri în ființa voastră. Va lua naștere o comunicare cu Arhanghelul Metatron care vă va permite să puneți orice întrebări doriți, primind noi înțelegeri. Aceasta este o meditație și o experimentare a vibrațiilor înalte, a transformării, purității și adevărului, încurajându-vă să accesați tot ceea ce aveți nevoie în această etapă a ascensiunii voastre.

”Vă voi invita să vă transformați în și să vă recunoașteți Sinele Cel Mai Înalt, cea mai înaltă și mai pură vibrație și frecvență a ființei voastre. Vă voi ghida prin Portalul meu de Ascensiune. Eu, Arhanghelul Metatron, mă voi transforma dându-vă voie să-mi vedeți, să-mi experimentați, să-mi conștientizați Sinele meu Cel Mai Înalt, cea mai pură vibrație a ființei mele, cea mai strălucitoare frecvență a energiei mele. În acest spațiu noi vom putea comunica, veți putea accesa și descărca conștiința și înțelepciunea mea, conștiința și înțelepciunea pe care le atrag din Tărâmul Angelic, dar și Universul Creatorului.

Voi descărca noi energii de Ascensiune, înțelepciune și conștiință în ființa voastră în timp ce voi vă veți conecta cu energia mea și noi vom fi sintetizați devenind una. Scopul meu este ca voi să vă afundați și mai profund în esența voastră interioară, în adevărul vostru, în tot ceea ce sunteți în timp ce vă dați seama și de faptul că aveți atât de multă înțelepciune și ghidare care vă este disponibilă și pe care o puteți accesa și aduce în manifestare, în realitatea voastră pentru fructificare.”

Această meditație este formată, de fapt, din 2 meditații, una de 41 min și 20 de sec care conține atât indicații cât și meditația propriu-zisă, precum și meditația propriu-zisă de 29 min și 53 de sec.

Autoarea acestei canalizări și meditații este Natalie Glasson, Școala Sacră a lui OmNa, iar sursa este 


Pentru a achiziționa această meditație dați click pe bulina din colțul stânga sus pe care apare cifra 22. Veți fi apoi ghidați pe platforma 


unde apar toate meditațiile disponibile și alegeți meditația sau meditațiile pe care le doriți apăsând pe butonul din dreapta pe care scrie add. Alegeți metoda de plată, urmați pașii care sunt indicați acolo și apoi puteți descărca meditația și să vă bucurați de ea. Namaste!

Pe cei care aveți rețineri să folosiți platforma pentru a intra în posesia acestor minunate Capsule ale Înțelepciunii, sau vă este incomod să o faceți, vă rugăm să luați legătura cu noi pentru a găsi o cale în care aceste minunate ghidări să ajungă la voi. Namaste!

Traducerea în limba română este realizată de către Nora Trifan și Monica Poka.

Dăruită din iubire cu iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.