marți, 13 iunie 2017

Actualizare 13 Iunie 2017



Nu știu dacă cifra 13 are vreo legătură sau nu, eu fiind născută într-o zi de 13, dar m-am trezit de dimineață decisă să iau frâiele călătoriei mele în mână și să curg, dar așa cum eu aleg, cu ceea ce se întâmplă acum pe planetă. Într-adevăr, noaptea este un sfetnic bun atunci când pui întrebări clare care necesită și acceptă doar răspunsuri clare.

Întrebările de genul ”Cât mai durează toată nebunia asta?” nu pot primi un răspuns clar așa cum noi oamenii am dori, adică 1,2, ... ani, zile sau 1 oră 15 minute și 30 de secunde. Asta ar însemna ca alt-cineva să decidă în locul nostru cât mai ține spectacolul în care noi suntem actorii sau, mai rău, marionetele. Unii sunt, dar alții nu.

Ei bine, cei care se vor și acceptă marionete, este alegerea lor și o respect, dar eu m-am săturat să tot aud și spun la rândul meu ”energiile care intră acum pe planetă fac asta sau aia și noi suntem dați peste cap.” Da, este adevărat că energiile astea strică planurile multora, dar de ce să le las să le strice și pe ale mele?

Am un plan pentru mine însămi? Am. Care este acela? Să mă bucur de călătoria mea pe această planetă și să mă descopăr pe mine însămi ca minunata ființă umană care sunt și care este într-o continuă schimbare, din fericire pentru că altfel aș muri de plictiseală.

Și atunci? Haideți să aruncăm o privire Naturii și să vedem ce ne spune ea: este tot timpul Soare, cald și vreme bună? Nu. Păi dacă n-ar fi ploaia ar mai avea loc creșterea și maturizarea fructelor și legumelor care ne susțin viața? Dacă n-ar fi vântul care să poate semințele dintr-o parte în alta ar mai exista re-împădurirea naturală?

Orice este prea mult din orice, dăunează. Așa cum ne dăunează și nouă acum să stăm ca niște curci plouate și să blamăm totul în jurul nostru pentru starea în care ne lăfăim. Vorbeam de recuperarea puterii personale, dar prima pală mai serioasă de câmpuri de energie ne face iar să căutăm țapi ispășitori exteriori nouă și ne întoarcem din nou la starea de victimizare ”Ce pot face eu, pot controla aceste energii?”

Nu, nu le pot controla (și nu acesta este scopul), dar mă pot împrieteni cu ele, pot dansa cu ele, mă pot folosi de ele pentru a ajunge acolo unde îmi doresc, dar toate aceste lucruri depind numai și numai de modul în care EU le abordez și apreciez. Dacă apreciez că nu fac altceva decât să-mi strice culcușul confortabil, mă voi lupta cu ele, mă voi opune lor și rezultatul va fi numai ”ioi și vai”.

Dacă, în schimb, îmi spun ”OK, este momentul să o iau din loc spre alte ”zări de Soare pline” unde mă așteaptă alte aventuri minunate”, voi căuta oportunitățile pe care aceste energii le aduc, îmi dau cu ceară placa de surf sau pregătesc șaua pentru a putea călători împreună cu ele.

TOTUL, absolut toate experiențele noastre depind de modul în care noi le abordăm. Vezi o oportunitate? Uite-o, este chiar aici. Vezi o piedică și un disconfort? Universul o livrează prompt, dragul de el, pentru că el nu obosește niciodată și nici nu are orar de funcționare în primirea comenzilor și livrarea lor ”chiar la timp”.

Este uimitor ce poate face simpla noastră decizie și cum ne poate schimba în totalitate realitatea pe care o experimentăm. În momentul în care decidem să punem în mișcare energiile din jurul nostru, ele se supun. Dar, decizia trebuie să ne aparțină nouă. Vorbesc de nivelul personal, care va influența într-o anumită măsură și nivelul colectiv prin puterea exemplului și rezonanță.

Dragilor, statul în saramura dez-iluziilor și victimizării poate să fie o alegere și nu este nici rău, nici bun, numai de noi depinde cum îl apreciem, dar să nu uităm că într-adevăr, ”ce-i prea mult, strică.” Ne apropiem de Solstițiul care va aduce noi coduri, noi energii – mai puternice, și tot așa va fi de-acum încolo o bună bucată de vreme, ce facem? Ne plângem de milă și fugim sub aripa protectoare a cine știe cui?

Îmi pare rău, dar de ceea ce vine ”nu ne putem ascunde nici în gaură de șarpe”. Curajul nu este dat de lipsa fricii, ci tocmai de prezența ei și de alegerea de a trece prin și apoi dincolo de ea. Este extrem de important să ne ocupăm de ființa noastră energetică, să o întărim și alimentăm cu energii cât mai înalte pentru că altfel ”dăm de dracu”.

Noul Pământ este și a fost întotdeauna aici, doar că noi nu l-am putut percepe până acum. În momentul în care vălurile de care tot vorbim cu toții, vor fi ridicate, cei care nu au o ființă energetică puternică se vor prăji. Efectiv. Nu mai este timp de plângoceală și de dat de ceasul morții de dragul privitorilor. În curând nu va mai fi timp deloc. Ce înseamnă curând? Pentru fiecare altceva.

Curgeți cu energiile, folosiți-vă de ele așa cum vă pricepeți mai bine, intrați în interiorul vostru și căutați răspunsurile personalizate de însăși sufletul vostru, sinele vostru mai înalt sau cum vreți să-i spuneți, dar ieșiți din energiile stagnante pe care mulți le-ați înfășurat în jurul vostru.

A sosit momentul încheierilor! Nu-l ratați, sau faceți-o, dar alegeți CONȘTIENT orice alegere ați face și asumați-vă responsabilitatea pentru alegerea făcută. Nu înseamnă că nu o puteți schimba atunci când alegeți să o faceți, înseamnă doar să nu vă mai dați puterea nimănui și la nimic exterior vouă.

Eu mi-am pregătit de dimineață și placa și șaua, să văd care îmi este mai utilă în care moment, că deh, totul se schimbă în mod continuu, nu-i așa?


Namaste!

Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.