joi, 18 mai 2017

Reglarea Fină a Chakrei Inimii Voastre


Lord Melchizedek prin Natalie Glasson

Curgând din Nivelele Universale ale Universului Creatorului prin fiecare Maestru și Ființă de Lumină, precum și prin propriile mele energii, Melchizedek, sunt energii puternice de activare care sugerează și promovează reglarea fină a Chakrei Inimii pentru toată lumea. Creatorul îi încurajează pe toți să-și examineze cu grijă și tandrețe vibrațiile chakrei inimii lor în scopul de a crea o mai mare putere și claritate în chakra inimii. Creatorul dorește ca toate chakrele inimii să cânte și să vibreze cu o mai mare claritate pentru a ajuta la o nouă și sporită exprimare și acceptare a iubirii. Vibrațiile iubirii care se ancorează în Pământ și răsar din interiorul ființei voastre devin atât de bogate, hrănitoare și sacre, este esențial să vă reglați fin chakra inimii în pregătirea și angajarea de a onora curgerea vibrațiilor divine ale iubirii. Pe măsură ce iubirea curge cu o mai mare putere, este necesar ca chakra inimii voastre să dețină o mai mare tărie și claritate în scopul de a exprima sincer și a primi noile vibrații sacre ale iubirii.

Tăria și claritatea sunt caracteristici naturale și puternice ale chakrei inimii voastre, la urma urmei, iubirea este puternică și clară. Chakra inimii voastre este formată din iubirea sufletului vostru așa cum sunt toate aspectele ființei voastre. Atunci când vă dați voie să vedeți, simțiți și recunoașteți caracteristicile naturale puternice ale chakrei inimii voastre, atunci vă expansionați perspectiva conectându-vă la un nivel mai profund cu adevărul ființei voastre.

Cum vă vedeți chakra inimii, slabă sau puternică? Plină de durere sau vindecată? Deținând umbre sau o lumină extraordinară? În acest moment este important să contemplați credințele și perspectivele pe care le dețineți în ceea ce privește chakra inimii voastre. Credințele și perspectivele voastre sunt adeseori asemănătoare cu un nivel superficial al înțelegerii, acum este potrivit să dobândiți o înțelegere pură și reală.

Acum este momentul să vă întoarceți atenția asupra chakrei inimii voastre și să vă întrebați chakra inimii ce se întâmplă de fapt în această cameră sacră? Acum este momentul să vă recunoașteți chakra inimii dintr-un spațiu al expansivității și o perspectivă divină a sufletului.

Care sunt abilitățile chakrei inimii voastre? Ați experimentat tăria chakrei inimii voastre? Recunoașteți înțelepciunea adunată în chakra inimii voastre? Care sunt energiile pe care chakra inimii voastre le ancorează acum în ființa voastră din sufletul vostru și din planurile interioare? Este dorința mea, a lui Melchizedek, să vă susțin în a fi capabili să răspundeți mai deplin întrebărilor mele prin împărtășirea tehnicilor de reglare fină a chakrei inimii voastre și de aliniere a întregii voastre ființe la vibrațiile sacre ale chakrei inimii voastre.

Prima metodă de reglare fină a chakrei inimii voastre

Mai întâi chemați energiile mele, ale lui Melchizedek, să fie pe deplin prezente alături de voi, în timp ce vă lăsați ființa și corpul să se relaxeze într-o stare meditativă. Eu, Melchizedek, îmi voi concentra energiile în mintea voastră dirijându-mi lumina și conștiința iubirii în mintea voastră, în corpul vostru mental, în gândurile, perspectivele și creierul vostru. Scopul meu este să vă iluminez mintea, corpul mental, gândurile, perspectivele și creierul cu lumina care crează o conștiință a expansiunii și o abilitate de a vedea, de a simți, recunoaște și procesa într-un mod expansiv și nelimitat. Vibrațiile tuturor aspectelor minții voastre se vor accelera făcând ca multe granițe, programări, obiceiuri și credințe să se prăbușească aducând astfel un mai mare sentiment de libertate, chiar dacă acesta durează doar câteva momente.

Vă încurajez ca apoi să vă aduceți atenția și focalizarea asupra chakrei inimii voastre. Dați-vă voie să vă eliberați de nevoia de a vă imagina chakra inimii într-un anumit fel, pur și simplu plasați-vă focalizarea pe zona pieptului vostru.

Vă invit să spuneți cu voce tare de trei ori ”Aleg acum să văd, simt și recunosc tăria, claritatea și adevărul chakrei inimii mele.”

Continuați să vă mențineți atenția asupra chakrei inimii voastre observând toată inspirația, ghidarea, senzațiile sau viziunile care apar. Este important să mențineți vibrația încrederii și a răbdării deoarece voi într-adevăr îi cereți chakrei inimii voastre să vă dezvăluie adevărul vostru. 

A doua metodă de reglare fină a chakrei inimii voastre

Vă rugăm să începeți prin a respira profund și a afirma în mintea voastră cu o intenție focalizată ”Eu exist într-un sanctuar al iubirii format și energizat de către Melchizedek.” Simțiți și recunoașteți energia manifestându-se peste tot în jurul vostru, creând un adevărat spațiu de iubire și lumină divină în care voi să existați.

”Melchizedek, în timp ce eu mă conectez la chakra inimii mele susține-mă în identificarea iubitoare a energiilor, durerii, suferinței, rezistenței sau fricii deținute în chakra inimii mele în acest moment și care crează orice formă sau experiențe de lipsă de iubire în viața mea. În timp ce tu mă înconjori într-un sanctuar al iubirii, îmi dau seama de faptul că chakra inimii mele este un sanctuar al iubirii. Dacă există orice fel de energii care au nevoie de vindecare, lasă-le să vină în centrul chakrei inimii mele și în conștientizarea mea pentru a fi cu iubire vindecare și dizolvate. Melchizedek, susține-mă în acest proces de vindecare a rănilor profunde din miezul chakrei inimii mele. Mulțumesc.”

Vă rog să vă dați voie să respirați profund, fiind conștienți de orice energii, emoții, amintiri sau gânduri care intră în conștientizarea voastră. Continuați să respirați iubire prin și în orice înțelegeri care vă apar și invitați-mă să vă vindec chakra inimii.

A treia metodă de reglare fină a chakrei inimii voastre

Vreau să vă pun la dispoziție Șuvoiul Iubirii Universale al Chakrei Inimii. Acesta este un instrument de lumină pentru purificare, vindecare, pentru o armonizare expansivă și sporită în chakra inimii voastre.

Pur și simplu spuneți cu voce tare: ”Lord Melchizedek și Maeștrii ai Nivelului Universal, chem energiile voastre să fie prezente acum alături de mine. Doresc să experimentez Șuvoiul Iubirii Universale al Chakrei Inimii pentru a-mi purifica, vindeca și expansiona chakra inimii. Trimiteți-mi vă rog vibrațiile iubirii aurii ale luminii de la nivelul universal în și prin chakra mea coloană. Înțeleg că întreaga mea chakră coloană* va experimenta o purificare și vindecare și totuși știu că toate aspectele ființei mele vor lucra cu lumina universală pe care o primesc pentru a crea o vindecare profundă, potrivit ghidată și o schimbare purificatoare în chakra inimii mele. Energiile Universale vor spăla toate impuritățile, credințele stagnate și energia sau conștiința nenecesară din chakra inimii mele, astfel încât în chakra inimii mele să aibă loc alinierea cu lumina universală aurie, strălucind puternic, acest lucru reprezentând curățarea ei. Fie ca Șuvoiul Iubirii Universale al Chakrei Inimii să înceapă să curgă, iar eu vă mulțumesc anticipat.”

Pur și simplu stați și primiți știind că eu, Melchizedek, și Maeștrii lucrăm cu chakra inimii voastre și cu întreaga voastră ființă ghidați de către sufletul vostru.

A patra metodă de reglare fină a chakrei inimii voastre

Este important să vă dați seama și să vă amintiți că chakra inimii voastre este un canal pur și o expresie a sufletului, adevărului, esenței voastre și a miezului iubirii. Având acest lucru în minte, dați-i voie chakrei inimii voastre să fie un canal pur și o expresie a sufletului, adevărului, esenței și a miezului iubirii. Cereți-i chakrei inimii voastre să-și crească vibrația energetică pentru a se alinia cu sufletul vostru mult mai deplin, astfel  deschizându-vă și expansionându-vă chakra inimii mai mult. Cereți-i chakrei inimii voastre să exprime în mod constant iubirea sufletului vostru în întreaga voastră ființă, susținând fiecare aspect al ființei voastre în realitatea voastră influențând experiențele voastre cu iubirea voastră pură. Îi acordați chakrei inimii voastre permisiunea de a fi într-o mai mare tărie și claritate a ei pentru că creați spațiul și perspectiva de a dobândi o nouă înțelegere a chakrei inimii voastre. S-ar putea să doriți să vă invitați chakra inimii să se alinieze cu toate aspectele ființei voastre exprimând iubire și să mențină o frumoasă și echilibrată exprimare a iubirii tot timpul, indiferent de ceea ce se petrece în realitatea voastră. Asta înseamnă că știți întotdeauna că iubirea este echilibrată și armonizată în toate zonele ființei voastre astfel încât vă puteți întoarce oricând focalizarea pe iubire.

Aceste practici simple de reglare fină a chakrei inimii voastre încurajează o mai profundă conexiune a voastră cu și înțelegere a chakrei inimii voastre. Este o poartă de putere și claritate care vă duce la adevărul ființei voastre la comanda voastră. Ceea ce este menținut în chakra inimii voastre este proiectat în întreaga voastră ființă și realitate. Atunci când vă focalizați pe reglarea fină a chakrei inimii voastre, voi vă reglați fin întreaga voastră ființă și realitatea în care trăiți și pe care o experimentați zi de zi. Reglarea fină a chakrei inimii voastre în modurile pe care le-am descris sau urmându-vă propria voastră ghidare și intuiție interioară cu privire la ceea ce este necesar să faceți în acest scop, vă face să deveniți mult mai disponibili la primirea și experimentarea vibrațiilor sacre ale Erei Iubirii. Chakra inimii voastre este ca o poartă către adevărul vostru, când poarta este puternică și clară, vă puteți întoarce cu ușurință la adevărul vostru și vă puteți scufunda în mod constant în spațiul sacru interior cu ușurință și perfecțiune.

Eu, Melchizedek, sunt prezent alături de voi pentru a vă regla fin, purifica, vindeca și expansiona chakra inimii, lustruind poarta către sufletul vostru astfel încât adevărul vostru să se poată dezvălui cu vigoare și generozitate.

În Adevăr și Iubire Universală,


 Melchizedek


*se referă la întregul sistem de șapte chakre pe care l-a denumit chakra coloană.  


Traducere Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.