duminică, 7 mai 2017

Ce nu știm despre Îngeri ...


Din ciclul De ale mele

Aș vrea să împărtășesc cu voi câteva aspecte legate de îngeri pe care unii dintre voi s-ar putea să le fi auzit, alții, așa ca mine până când am început să citesc cartea ”Interviu cu un Înger” a Ineliei Benz, nu. Am citit cărțile lui Doreen Virtue, dar oarecum nu am fost atrasă în această direcție. Altfel spus, nu prea am fost atrasă să lucrez cu Îngerii. Poate că povestea cu îngerii căzuți și toate celelalte interpretări date de o biblie atât de re-editată și re-re-re… - vizuită să fi fost un alt motiv. Oricum, acum nu mai contează.

Aș vrea să vă prezint câteva fragmente din carte, și poate că voi continua să o fac în măsura în care consider că prezintă interes, dar vă recomand cu căldură să o citiți și voi. Deocamdată nu este tradusă în limba română, sper să fie, pentru că este extrem de interesantă și aduce multe clarificări pentru cei deschiși la ele.

Îngerul care este intervievat este Gabriel și aduce, cel puțin pentru mine, foarte multe lămuriri de care recunosc sincer nu numai că aveam nevoie, dar mă bucur extrem de mult că au ajuns la mine, făcând posibilă deschiderea unei alte perspective. După ce am citit o parte din carte am înțeles că frica și lipsa de încredere nu te apără de dușmani, ci ține la distanță prietenii – așa cum cu multă iubire mi-a transmis Gabriel.

Dar să trec la împărtășirea a ceea ce pentru mine a fost interesant.

”Gabriel: Îmi aduc aminte de un timp în care unele specii au devenit geloase pe oameni. Cred că, în parte, acest lucru s-a datorat faptului că oamenii cresc și se expansionează prin a fi martori la ceva. Această creștere nu se încheie doar cu specia umană în sine, ci se extinde la fiecare specie care devine legată de specia umană prin intermediul ADN-ului sau încarnare.

Inelia Benz: Când spui că alte specii au devenit geloase pe oameni, te referi la miturile și religiile care vorbesc despre faptul că Zeii au devenit geloși? Sau că Îngerii au devenit geloși? Există chiar o mitologie nouă care vorbește despre faptul că Anunnaki au devenit geloși pe oameni. Este adevărat?

G: Într-un fel, da. Multe culturi vorbesc despre un război în ceruri care a fost legat în mod direct de diferitele facțiuni ale unei anumite specii care se luptau între ele dacă să permită sau nu omenirii să continue să existe.

IB: Este vorba despre Anunnaki?

G: Da, una dintre acele specii au fost Anunnaki. Dar au fost și altele. Ceea ce a fost interesant a fost că în momentul în care și-au amestecat propriul ADN cu cel uman, propriile lor specii au început să se transforme și să se schimbe. Era ca și cum prin amestecarea ADN-ului lor cu cel uman, a fost deschisă o ușă ultra-dimensională cu două sensuri. Unii dintre membrii speciei au fost fascinați și încântați de acest lucru. Dar alții, puritanii, nu puteau crede că acest lucru se întâmplă și nu puteau înțelege de ce nu pot face ei acest lucru. Prima dată au devenit geloși și au încercat să separe acea secvență de ADN care făcea ca acest lucru să se întâmple, astfel încât să și-o poată însuși. Când nu au putut să o găsească, s-au îngrozit și au încercat să o oprească. Dar ea nu putea fi oprită. Atunci s-au gândit că dacă omoară toți oamenii, ea va dispărea de la sine. Războiul a avut două tabere, care erau formate din specii diferite. O tabără care apăra Pământul și oamenii de pe el, iar cealaltă care încerca să omoare totul aici. Desigur, noi am fost în tabăra care apăra Pământul. Deși noi nu am luat parte la recoltarea, însămânțarea sau manipularea ADN-ului, noi am avut întotdeauna rolul de ghizi, susținători și protectori ai oamenilor. Colectivul uman nu a fost de acord să fie eliminat, noi am auzit acea decizie și am răspuns prin ținerea războiului în afara planetei și a dimensiunilor în care oamenii există.

IB: O anumită religie, și poate mai multe, spun că războiul din ceruri a fost între îngeri. Că unii îngeri au devenit răi și că îngerii buni au apărat cerurile împotriva acestora.

G: În trecut, orice s-ar fi întâmplat în ceruri a fost considerat că este despre îngeri. Acum îți pot spune că noi nu suntem o specie divizată. Suntem foarte clari în ceea ce facem și în modul în care o facem. Frica și opresiunea sau răspunsul la mânia vreunui stăpân ceresc nu fac parte din realitatea noastră.”

Trebuie să mărturisesc că unul dintre motivele pentru care nu am putut citi ”Cartea lui Enoch”, deși am încercat de câteva ori, este că nu am putut nici măcar gândi, darmite accepta faptul că îngerii ar putea fi ”răi”. Dar pentru că nu am avut nici o idee de unde să apuc această convingere a mea care părea totalmente nesusținută de vreo dovadă, am preferat să o las acolo unde era: în mine.

Îngerii au fost creați de către Creator pentru a susține, ghida și proteja rasa umană, asta este menirea lor. Faptul că Îngerii s-ar fi răzvrătit împotriva Creatorului lor mi s-a părut atât de tipic uman și imposibil încât ființa mea a refuzat să o accepte. Și pentru că atunci când nu pot susține ceea ce ȘTIU și nu pot demonstra, țin pentru mine, am pus la o parte și această cunoaștere. Se pare însă că i-a venit vremea, așa cum îi vine fiecărui adevăr.

Multe văluri cad sau se ridică. Sper să se facă Lumină și în ceea ce privește adevărul despre specia umană.


Namaste!

Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.