marți, 16 mai 2017

Actualizare 16 Mai 2017


Actualizarea de astăzi am să o adresez celor care mai au încă rețineri în a fi/face ceea ce simt a fi potrivit pentru ei înșiși/ele însele. Oare nu toți vrem același lucru? La un anumit nivel, ba da. Dar, ceea ce trebuie să înțelegem este că nu există agresor fără victimă. Nu mai vrei să joci nici o formă de victimă? Ieși din starea de victimă.

Orice stare pe care o avem, chiar și bucuria și fericirea sunt stări, pur și simplu stări ale noastre care sunt rezultatul a ceea ce NOI ALEGEM să percepem. Da, pot fi influențate de către alții, dar numai în măsura în care noi permitem să fie. În momentul în care ne recunoaștem a fi Creatorii care suntem, influența altora trece prin alte filtre de analiză, nu numai cele ale minții.

Întrebarea ”Este acest lucru/situație/fapt pentru binele meu?”, ”Îmi aduce acest lucru/fapt/situație bucurie, pace, calm, echilibru, armonie sau nu?”, ”Las ca acest lucru/situație/fapt să-mi afecteze starea mea de echilibru sau nu?”, ”Mă privește pe mine direct acest lucru/fapt/situație, este nevoie să iau o decizie care să-mi afecteze mie viața din cauza lui?” este una foarte importantă.

Dacă răspunsul este nu, atunci vedeți-vă mai departe de viața voastră și nu lăsați ca acele energii tulburi să vă intre în câmpul vostru de energie, pentru că de intrat intră mai repede decât ne-am aștepta și ies mai greu decât ne-am dori. Pentru a intra nu au nevoie decât de un gând de simpatie sau milă, dar pentru a ieși este nevoie de multe ori de ore sau zile de efort pentru recâștigarea stării de calm și echilibru personal.

O trăsătură umană, extrem de frecventă încă în manifestare, este că niciodată persoana aflată în nevoie nu este vinovată de starea în care se află, ci întotdeauna există un altcineva care să-i fi provocat această stare, care să fie de vină. Cu toată compasiunea, ne aflăm exact în starea în care fiecare dintre noi alegem să fim.

Mulți veți fi căutați de către cei care se simt atrași de energia voastră. Este foarte bine că este așa, dar aveți mare grijă ce, cui, cât îi oferiți din energia voastră pentru că despre asta este vorba acum. Nu toți caută adevărata cunoaștere și ieșire din impas. Mulți caută doar să-și refacă propriile rezerve de energie ca să poată face același lucru mai departe.

Vigilența nu a dăunat niciodată nimănui. Nici discernământul și prudența. Dar lipsa lor, a dăunat întotdeauna. Foarte mulți au făcut în ultimele 2 săptămâni pași importanți pe calea evoluției spirituale și sunt încântați acum de ceea ce descoperă în ei înșiși și sunt dornici să împărtășească și cu alții. Foarte bine!

Dar faceți-o fără a vă epuiza pe voi înșivă și fără să uitați că nu puteți ajuta, de fapt, pe nimeni. Puteți doar fi cine sunteți și alegeți voi să fiți, spune ceea ce voi credeți, iar ce vor face ceilalți cu ceea ce le spuneți voi nu depinde de voi, depinde numai și numai de alegerile lor.

Atenție la atașamentul față de rezultat, el este responsabil de multe emoții și sentimente de vibrație joasă care vă pot duce acolo unde nu vă doriți. Lăsați-i fiecăruia libertatea de a alege exact așa cum o doriți pentru voi înșivă. Evitați ”I-am spus de atâtea ori cum să facă, dar tot așa face cum îl/o taie capul.” Nu mai spuneți, poate că tăcerea voastră le va atrage atenția mai mult decât au făcut-o vorbele voastre.

Și încă ceva, aveți grijă să nu dați mai mult decât vi se cere dintr-un elan de ”eu știu cum se face”. Nu, nu știm cum se face, știm doar cum am face-o noi ținând cont de ceea ce noi știm. Fiecare va face așa cum fiecare știe și cum este potrivit pentru fiecare să facă.


Namaste!

Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.