duminică, 23 aprilie 2017

Actualizare 23 Aprilie 2017



Scriam, și nu întâmplător, acum câteva zile despre oglinzi și oglindire. Spuneam că până la un punct cei din jurul nostru pot fi/sunt oglinzile noastre după cum și noi suntem la rândul nostru oglinda lor. Atunci când înțelegem acest lucru ne este mult mai ușor să vedem ce din noi mai are nevoie de revizuire deoarece reacționăm doar la ceea ce considerăm a fi ne-merituos în noi înșine și întotdeauna prisma prin care facem această apreciere și etichetare este cea a propriilor noastre convingeri și credințe.

Aici este un aspect pe care mulți îl ”sar” în mod inconștient în această etapă. Și anume, așa cum noi suntem într-o continuă schimbare, așa sunt și cei care ne-au servit cândva drept oglinzi. Așa cum eu cea de astăzi nu mai sunt cea de ieri, darmite cea de acum 5-10 ani, tot așa nu mai sunt nici ceilalți. Dar o părere/judecată/etichetare făcută acum 5-10 ani a rămas bătută în cuie undeva în amintirea noastră și vom avea tendința de a-i privi pe ceilalți prin această părere veche a noastră.

Din nefericire, oamenii se aliniază în mod inconștient cumva la părerea noastră despre ei pentru că, așa cum științific s-a demonstrat, observatorul influențează observatul. Pe de altă parte, este posibil ca cineva să repete chiar și mai mult de 5-10 ani aceleași comportamente pentru simplul fapt că nu și-a vindecat în el/ea însuși/însăși ceea ce avea de vindecat și nu a ieșit din acea buclă.

Acum, de ce am reluat această problemă. Am reluat-o pentru că după ce ai depășit oglindirea exterioară începe o nouă etapă de studiu. Cea a oglindirii interioare în care tu ești propria ta oglindă. Atenția ta se mută de pe exterior pe interior în totalitate aproape. TU devii obiectul tău de studiu indiferent de ceea ce exteriorul poate să-ți reflecte sau nu.

De abia de aici începe adevărata muncă de creștere și trezire interioară la cine ești cu adevărat. Nu rupându-te de exterior, ci mutându-ți atenția pe interior, pe ceea ce se întâmplă în tine nu în afara ta, deși ceea ce se întâmplă în tine nu este separat/rupt de ceea ce se întâmplă în afara ta. Influența exteriorului scade și el devine doar decorul piesei care se joacă în interiorul tău.

Faptul că am reluat acest subiect mai are și o altă justificare, mai ales pentru cei care au trecut la următoarea etapă, cea a ”cercetării” interioare. Orice nou val de energie duce la căderea unor văluri de pe ochii conștiinței noastre. Aceste văluri ne acoperă de cele mai multe ori conștientizarea unor aspecte ale noastre care rulează niște tipare care ne influențează mai mult decât ne putem da seama.

Foarte mulți se întreabă de ce la ei nu funcționează abundența de exemplu, deși au făcut tot ceea ce era necesar să facă: au folosit afirmațiile pozitive, au spus mantre, au meditat, tot ceea ce li s-a spus să facă au făcut, dar totuși nu atrag fluxul abundenței în viața lor.

Ei bine, vălurile care au căzut acum – sunt multe, chiar foarte multe văluri, dar ele cad atunci și atât cât persoana este pregătită să conștientizeze – îi ajută pe cei care caută în interiorul lor, să vadă care sunt credințele și comportamentele pe care ei înșiși le manifestă și stau în calea împlinirii dorințelor lor.

De exemplu, îmi doresc să plec într-o excursie și să vizitez un loc pe care de multă vreme îmi doream să-l vizitez, dar nu am suficient de mulți bani pentru asta. Deja am format tiparul lipsei de abundență. Îmi doresc să-mi cumpăr o mașină nouă, dar nu știu dacă îmi ajung banii pentru asta. Din nou am format un tipar al neîncrederii în abundența Creatorului. Și pentru că sunt un Co-Creator, creația mea își produce efectele: nu vizitez locul visurilor mele și nu-mi cumpăr mașina pe care mi-o doresc.

Veți putea vedea clar în aceste zile și în cele care urmează, care sunt convingerile care v-au dus la îndepărtarea unor rezultate de manifestarea lor. Acuma, faptul că le vedeți este minunat, dar ceea ce veți face cu ele este din nou, doar alegerea voastră. Nu este vorba numai de abundență sau alte manifestări exterioare, este vorba de TOT ceea ce observați că nu funcționează în viața voastră, de la lucrurile cele mai banale, aparent, la cele care țin de creșterea voastră evolutivă.

Multe aspecte ale noastre care până acum nu le-am văzut sau recunoscut pentru că ele nu puteau fi oglindite în exterior se prezintă pentru a fi văzute, recunoscute, vindecate și integrate. Orice metodă, învățătură, instrument își are perioada de aplicabilitate după care este nevoie să căutăm, acceptăm, dobândim altele noi pentru a putea crește în continuare.

Vă recomand, în încheiere, să vă mutați atenția pe voi înșivă, să vedeți cum faceți unele lucruri, ce gândiți în anumite situații, ce vă reține să vă lansați în atingerea viselor voastre, ce nu mai doriți în viața voastră și ce doriți cu adevărat să se manifeste în viața voastră și să dați putere la ceea ce vă doriți, indiferent dacă exteriorul pare să susțină sau nu alegerile voastre.

Vă garantez că veți fi mai mult decât surprinși de rezultate.


Namaste!

Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.