sâmbătă, 4 martie 2017

Conectarea la Noua Rețea


De Jenny Schiltz

Am vrut să împărtășesc cu voi o experiență pe care am avut-o recent în speranța că va arunca o lumină asupra a ceea ce are loc pentru unii dintre noi. Spun unii dintre noi pentru să suntem cu toții în etape diferite și dacă vi se pare că nu se referă la voi în acest moment, s-ar putea să descoperiți că o va face în viitor. Mi-am întrebat echipa dacă ar fi potrivit să împărtășesc această experiență și mi s-a spus că da, că ajută la deschiderea ușii posibilității pentru alții. Cu fiecare zi devine tot mai clar că singurul lucru care ne limitează este capacitatea sau incapacitatea noastră de a vedea posibilitățile.

M-am trezit ieri dimineață, nu suficient de împământată, nu prea sigură de care ar trebui să fie următorul meu pas sau unde aș găsi măcar acest următor pas. Cu aceste gânduri, neliniștea a înflorit în sistemul meu și eu am putut simți reacția luptă sau fugi făcându-și apariția. Așa că m-am relaxat, am intrat în starea de meditație și așa cum se întâmplă de multe ori, m-am trezit trasă într-o sesiune cu echipa mea de Ascensiune. Să fim înțeleși, ceea ce eu văd poate fi diferit de ceea ce vede altcineva deoarece fiecare trebuie să interpretăm prin propriile noastre filtre.

Mai întâi mi-a fost arătat Pământul și noua rețea care o înconjoară acum. Mie mi s-a părut că rețeaua are culoarea roz, ca și un cristal roz de cuarț. Ea radiază pace, iubire și un echilibru frumos între Divinul Feminin și Divinul Masculin. Am observat o vreme această rețea și am văzut cum devine din ce în ce mai puternică pe măsură ce tot mai multe energii nu numai că ajută la susținerea ei, ci o și ancorează în această realitate. M-am conectat de mai multe ori la această rețea cu inima deschisă și am fost copleșită de frumusețea ei pură și de iubirea pe care am primit-o. Principala diferență pe care am văzut-o în acest moment a fost că arăta mult mai clară și mai puternică. Pur și simplu strălucea și pulsa de viață.

Am continuat să mă uit la ea pentru a vedea ce altceva s-a mai schimbat când ei mi-au atras atenția asupra corpului meu. Atunci mi-am văzut corpul în integralitatea sa ca și cum ar fi două eu acolo, una observând și una care stătea acolo, iubesc abilitățile noastre multidimensionale! În timp ce mă uitam la corpul meu, am observat o linie de culoare verde în partea de jos a spatelui, aceasta a fost apoi smulsă din forma mea. (Din fericire nu am simțit nimic.) Apoi am văzut o rețea albastră care acoperea cam 15% din corpul meu, era incompletă, deoarece multe piese fuseseră eliminate înainte. Și aceasta a fost smulsă din forma mea. Apoi am văzut o rețea galbenă, iar aceasta acoperea cam 25% din corpul meu, de la talie în jos pe piciorul meu stâng. Și aceasta a fost smulsă din forma mea. Stăteam acolo puțin șocată și confuză și nu înțelegeam nimic. Echipa mea a zâmbit și a spus ”conectează-te cu noua rețea de energie”. Când m-am conectat și am lăsat ca acea iubire incredibilă să curgă în chakra inimii mele, am văzut cum întreaga mea ființă se luminează, rețeaua roz era acum în mine, făcea parte din mine. Atunci am început să înțeleg, treaba noastră este să o ancorăm în noi înșine, NOI SUNTEM REȚEAUA NOULUI PĂMÂNT!

Apoi am început să pun întrebări despre ceea ce a fost eliminat din forma mea. Linia verde a fost ultima rămășiță a rețelei trei dimensionale, mi s-a părut interesant că se află în partea de jos a spatelui meu, un punct de rănire. Acesta conținea credințele mele limitatoare pe spatele meu și abilitatea sa de a vindeca. Rețeaua albastră eliminată din forma mea conținea gândurile și credințele 4D care mai persistau și care mă trăgeau în spate. Apoi am întrebat ce era cu rețeaua galbenă și mi s-a spus că ea deținea frecvențele 5D și mai înalte. Acest lucru a fost derutant pentru mine deoarece nu înțelegeam de ce aceasta trebuia eliminată și de ce era doar jumătate din ea pentru început. Ei mi-au explicat că acea rețea din forma mea deținea credințe distorsionate și linii temporale posibile care nu se potriveau cu frecvențele Noului Pământ. Ei mi-au mai explicat și că cu cât mai mult mă expansionez și îmi întrupez sufletul, cu atât mai mult această rețea s-ar fi descompus de la sine în mod natural, deoarece nu mai purtam energiile care să se potrivească cu ea. Această rețea conținea toate informațiile greșite care ne-au fost spuse despre modul în care Noul Pământ va fi, cum va arăta, cum se vor comporta oamenii, … când mă gândesc cât de multă informație a fost dată pe această temă și de cât de multe ori a fost schimbată, am înțeles pe deplin acest lucru. Această rețea mai purta și distorsiunile purtate de-a lungul acestei vieți și a vieți de-a rândul că trebuie să ne sacrificăm pentru a obține iluminarea. Că trebuie să pierdem tot ceea ce ținem a ne fi drag așa cum unii dintre noi au făcut în încarnările anterioare. Această rețea mai purta în ea și ”regulile” ascensiunii care au fost născute de către ego-ul spiritual și sunt pur și simplu o extensie a dualității. Așa că, în timp ce această rețea purta o vibrație înaltă frumoasă, ea era viciată de către frecvențele mai joase și de gândurile și credințele limitatoare preluate. Această rețea 5D distorsionată nu permitea deplinele posibilități ale existenței.

Suntem rugați cu toții să dăm drumul acestor credințe limitatoare, dualității și fricii. Noul Pământ este aici, el este accesibil, noi suntem cei care trebuie să îl aducem în forma noastră și să-l ancorăm în ea. De asemenea, trebuie să dăm drumul credinței că noi și Pământul vom fi salvați de cineva din afara noastră. Noi suntem cei care vor salva Pământul prin accesarea potențialului nostru nelimitat de a ne vindeca pe noi înșine și lumea noastră prin faptul de a ne întrupa pur și simplu sufletul și a ancora sursa de lumină aici și acum. Am primit licăriri despre potențialul de a vindeca prin studii cum ar fi experimentele legate de apă ale Dr. Emoto Masaru. Ni s-a spus mereu că dacă ne înțelegem cu adevărat întregul nostru potențial ca ființe creatoare, nimic nu ne poate face rău. Este momentul să intrăm în această cunoaștere, să ne vedem cu adevărat cine suntem.

Am vorbit cu echipa mea și am pus întrebările mele omenești dacă voi experimenta în continuare momente de nesiguranță și îndoială. Va curge întotdeauna totul perfect? Am primit un zâmbet și mi s-a spus că ceea ce eu cer este perfecțiunea (așa cum am vizualizat-o eu) și perfecțiunea nu permite continuarea creșterii sufletului. Mi s-a explicat că în timp ce mai pot fi gropi pe drum, îmi va fi arătat foarte repede și clar atunci când o alegere nu mă conduce în direcția potrivită. Că orice aș încerca și ar conține energia sacrificiului sau lipsei s-ar prăbuși deoarece nu poate rezista în energiile mai înalte. Că atâta timp cât am rămas ca observator și în inima mea, mi-au fost arătate lucruri astfel încât am putut trece dincolo de ele și să-mi continui creșterea sufletului. Gândul că viața pe Noul Pământ va fi perfectă face parte din distorsiunea care a trebuit eliminată. În schimb, ni se cere să vedem că totul funcționează așa cum este nevoie pentru creșterea sufletului nostru. Simplu spus, doar pentru că ați absolvit școala, asta nu înseamnă că încetați să creșteți și să învățați, doar că o faceți într-un mod diferit, o nouă platformă.

Ni se cere din nou și din nou să ne iubim pe noi înșine și pe alții așa cum iubim Sursa. Să vedem că nu putem proclama unimea dacă în noi mai există noi versus ei, treziți versus netreziți, lumină versus întuneric. Nu putem ancora rețeaua Noului Pământ în ființa noastră dacă încă mai deținem aceste gânduri limitatoare. De asemenea, nu putem ancora în noi rețeaua Noului Pământ dacă nu ne iubim total pe noi înșine ceea ce înseamnă să nu le permitem altora să ne ia că am fi de la sine așa cum se așteaptă ei sau să jucăm jocul de a dori să fim plăcuți de toți. Înseamnă să te simți foarte bine cu granițele și să-i puteți iubi necondiționat pe alții, de departe dacă este nevoie. Înseamnă să înțelegeți că percepția altora legată de voi va trece întotdeauna prin filtrele lor și că nu este treaba voastră să le schimbați. Înseamnă să știți că atunci când umblați pe deplin în puterea voastră centrată pe inimă, veți schimba totul în jurul vostru. În loc ca vibrația voastră să scadă în apropierea altora, voi puteți crea o ușă, o cale pe care un altul să o poată urma – dacă așa alege, pur și simplu prin faptul de a fi voi înșivă.

Mintea umană se luptă cu dualitatea. Ea se luptă cu gândul că cineva trebuie să-i permită fiecăruia să se trezească atunci când îi vine vremea, mai ales cei pe care îi iubim foarte mult. Când aceste gânduri și frici își fac apariția, deschideți-vă inima și simțiți adevărul … totul este așa cum trebuie să fie. Relaxați-vă în acest gând și permiteți. Mai jos este un videoclip care abordează modul în care să treceți dincolo de dualitate.

Sper că împărtășirea experiențelor mele vă ajută să treceți dincolo de limitările pe care noi ni le-am creat în interior. Cereți ajutor echipei voastre și dați-le permisiunea să elimine ceea ce nu vă mai servește. Nu contează că nu vă vedeți, auziți sau cunoașteți echipa, vă cunosc ei. Până data viitoare, ne trimit nouă tuturor toată iubirea pe care o putem gestiona.

Jenny





Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.