miercuri, 22 martie 2017

Ce părere aveți despre ego?


Un program de 10 zile inițiat de Inelia Benz

Ziua a patra

Multe modalități spirituale și psihologice vor demoniza ego-ul.

Nu o faceți.

Ego-ul este un ”corp” pe care este nevoie să-l purtăm pentru a putea trăi și supraviețui în lume. El poate scăpa din mână și este una dintre principalele frâne ale procesului de ascensiune a cuiva.

Cu toate acestea, el este necesar.

Putem identifica cu ușurință ego-ul atunci când simțim o puternică emoție negativă. Fie că este frică, furie, frustrare, justețe, gelozie, invidie, intimidare … toate acestea sunt simțite de către ego. Ego-ul este deosebit de mândru să se apere de a greși sau de a fi insultat. Atunci când vă descoperiți a fi în aceste situații, să știți că ego-ul a preluat conducerea.

Atunci când depistez aceste tipuri de sentimente negative, le regăsesc adeseori într-o anumită parte a corpului fizic.

Data viitoare când simțiți o emoție negativă puternică, urmăriți unde se află în corpul vostru și apoi îmbăiați-o în iubire.

Ego-ul se va bate și lupta pentru a supraviețui.

Eu am ego? Bineînțeles că am. Toți oamenii au un ego și eu exist aici pe Pământ ca om. Îmi scapă uneori din mână? DA.

Pot fi arogantă sau să simt nevoia de a fi ”corectă”, să ignor sentimentele altora și pur și simplu în nevoie uneori.

Atunci când simt aceste lucruri, le urmăresc unde se află în corpul meu sau în câmpul meu de energie și le scald în iubire. Uneori sentimentele vor ajunge la mine și voi face ceva stupid, cum ar fi să argumentez sau să mă simt rănită.

Puteți folosi Exercițiile de Procesare a Fricii și schimba cuvântul ”frică” cu numele acelui sentiment de frecvență joasă.

Un lucru însă, luptele devin stupide și o pierdere de timp și de resurse valoroase. Timpul acordat ego-ului descrește și este mai puțin dăunător, în timp ce timpul de a exista în Unime crește.

În bucurie/lumină/iubire


Inelia


Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.