duminică, 26 februarie 2017

Simplitatea vieții

Imagine Josephine Wall
Mesaj de la Jeshua prin Pamela

Dragi prieteni,
Eu sunt Jeshua. În inima mea este o mare bucurie că sunt aici, conectat cu voi. Vă iubesc profund și sunt conectat cu voi ca un frate. Am fost un om ca voi, și cunosc toate luptele prin care voi treceți ca ființe umane. Le cunosc din interior, nu am fost un sfânt. Am fost om și am avut o conexiune cu lumina, dar în viața mea am experimentat și durerea și îndoiala și de aceea mă pot conecta la voi atât de profund. Noi suntem una.

Energia Christică nu este numai a mea; Eu am fost un mesager, un reprezentant al acestei energii. Eu am venit pe Pământ pentru a vă reaminti vouă tuturor de lumina voastră interioară. Această lumină este universală, noi o împărtășim. Și când voi simțiți această lumină, energia Christică interioară, totul devine foarte simplu. Puteți simți în acest moment simplitatea lui Eu sunt? Vă accept așa cum sunteți. V-am văzut pe atât de mulți dintre voi luptându-vă în viața voastră, există atât de multă tensiune în voi. Voi suferiți prea mult. Astăzi doresc să vă reamintesc de simplitatea vieții. Odată cândva ați cunoscut această simplitate din interior; aceasta a fost atunci când erați copii. Un copil nu trebuie să se gândească la ziua de mâine sau la cea de ieri, el este aici în prezent. Copii ușor au o conexiune cu divinitatea lor, cu lumina lor. Ei nu au nici o îndoială că sunt buni așa cum sunt.

Acum, ca să spun așa, călătoriți cu conștiința voastră în corpul vostru. Mergeți în inima și în pântecele vostru. Acolo unde găsiți copilul interior. Amintiți-vă acest loc interior unde vă puteți bucura de moment.

Un copil este capabil să primească, în el nu există nici o judecată, el ia viața așa cum este. Simțiți această energie în pântecele vostru. Îndrăzniți să vă deschideți din nou vieții. Când erați copii ați îndrăznit să aveți vise mari. Chiar acum avem nevoie să avem vise mari pe Pământ. Vremurile se schimbă, și tot mai mulți oameni devin conștienți că ceva trebuie să se schimbe. Numai așa putem schimba această lume dacă oamenii știu cum să se întoarcă la copilul interior: sursa bucuriei și iubirii necondiționate.

Care sunt visele voastre? Care au fost visele voastre ca și copii? Vă amintiți cum le-ați simțit? Acum vedeți copilul în fața voastră, copilul care ați fost voi. El sau ea poartă o floare, o floare care vine din inima lui/ei. Puteți simți ce are să ofere lumii acest copil? Este o energie atât de specială și de unică. Puteți admira curajul și inocența acestui copil? El a venit pe Pământ, un loc plin de pericole și de frică, purtând această delicată floare cu pasiune în inima lui pentru a o împărtăși cu lumea. Mângâiați acest copil interior. Cum ar trebui să arate floarea în acest moment din viața voastră? Este înflorită, este sănătoasă? Sau îi lipsește hrana corectă? Simțiți tensiune, frică, amărăciune în jurul ei? Acum imaginați-vă că vă întindeți mâinile spre această floare și îi spuneți: ” Ești atât de frumoasă, atât de prețioasă. Eu îți rămân loial.”

Floarea este un mesaj de la sufletul vostru. Ea conține energia pe care sufletul vostru dorește să o manifeste pe Pământ în această viață. Priviți această floare frumoasă și observați dacă există în voi durere, descurajare sau frică în ceea ce privește destinul vostru. Priviți aceste emoții cu compasiune. Sunteți foarte curajoși să fiți chiar aici pe Pământ. Sunteți acum aici pentru a aduce schimbare, pentru a aduce lumină pe Pământ, dar sunteți aici și pentru a vă bucura de viață. Aduceți-vă aminte de bucuria simplă de a fi copil, trăind în mod spontan în armonie cu propriul vostru fel de a fi. Aducerea luminii pe Pământ nu este menită să vă doboare. Voi sunteți și copilul Pământului. Mama Pământ dorește să vă ofere tot ceea ce voi aveți nevoie.

Când am fost pe Pământ, am avut o misiune. Am venit să plantez semințele unei noi conștiințe. În esență, aveți aceeași misiune pe care am avut-o și eu. Acum această lume vă poate întrista foarte mult. Misiunea voastră depinde de abilitatea voastră de a avea și bucurie, și de a o primi ca un copil. Când vă simțiți la pământ și deprimați, amintiți-vă să vă conectați la copilul interior din pântecele vostru. Distrați-vă și luați lucrurile mai ușor pentru o vreme. Nu contează cum vă simțiți, acest copil încă poartă energia vieții voastre, spontaneitatea voastră.

Vedeți-vă ca un înger frumos de lumină. În poala voastră este copilul vostru interior. Împreună voi vă creați calea voastră pe Pământ. Copilul reprezintă partea voastră pământeană. Ca ființă cosmică care a luat formă umană, voi trebuie să lucrați cu emoțiile copilului. Ori de câte ori copilul se simte trist, sau supărat, sau fricos, voi va trebui să luați în serios aceste mesaje. Ca înger voi puteți asista acest copil. Copilul deține cheia paradisului pe Pământ. Aveți grijă de el/ea cu tandrețe, iar în relațiile cu alte persoane amintiți-vă întotdeauna că și ei au un copilaș în interiorul lor.

© Pamela Kribbe 2012


Traducere Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.