sâmbătă, 10 decembrie 2016

Crearea Unei Realități de Lumină – Partea a Doua


Împământarea Luminii Mai Înalte
Mama Gaia prin Suzanne Lie

Preaiubiți oameni, Eu sunt Gaia, Mama voastră Pământ.
Voi continua de unde am rămas mesajul meu pentru omenire. Voi începe prin a vă reaminti că pe măsură ce înțelegeți tot mai profund, intrați în comuniune și ajutați la crearea unei fundații fizice în corpul meu planetar, înțelegeți mai bine motivul pentru care v-ați luat o încarnare fizică în acest ACUM.

”Fundația voastră fizică” vă ajută să vă amintiți că sunteți aici ”în misiune”. Apoi vă amintiți că sunteți ființe ascensionate deja care au ales să-și ia un vehicul fizic pentru a mă ajuta pe mine, Gaia, cu ascensiunea mea planetară.

Prin urmare, nu este nevoie să vă faceți griji în ceea ce privește ascensiunea voastră personală, deoarece voi ne vizitați deja noaptea Navele și aveți vise în legătură cu adevăratul vostru SINE Multidimensional. Eu, Gaia, vreau să vă mulțumesc că v-ați amintit că v-ați luat această încarnare pentru a mă ajuta pe mine, Mama voastră Pământ, cu ascensiunea mea.

De fapt, Corpul vostru Spiritual multidimensional, începe deja să fuzioneze cu Corpul vostru Mental, Corpul vostru Emoțional și cu Corpul vostru Fizic. Această fuziune a corpurilor voastre spiritual, mental, emoțional și fizic vă îndrumă să priviți prin portalurile de lumină pe care sunteți din ce în ce mai în măsură să le percepeți.

Aceste portaluri sunt deschise de către percepțiile voastre și recunoașterea lor. Nu veți percepe aceste portaluri cu cel de-al treilea ochi al vostru nici măcar cu conștiința voastră patru dimensională. Aceste portaluri pot fi percepute numai cu conștiința voastră cinci dimensională aflată într-o continuă expansiune.

Motivul pentru care noi, Galacticii, și sinele meu planetar am protejat aceste portaluri de percepțiile voastre trei/patru dimensionale este ca să le protejăm de orice interferență a Celor Întunecați. De fapt, ca și o protecție pentru aceste portaluri de lumină, numai cei cu intenții cinci dimensionale le pot deschide.

Aceste portaluri de lumină apar în viziunea voastră cinci dimensională ca și niște cercuri prin care puteți vedea o lumină de frecvență mai înaltă care intră în realitatea voastră. Ceea ce veți percepe prin viziunea voastră mai înaltă este o lumină aurie curgătoare, frumoasă pe care o veți simți în corpul vostru ca și pe o mângâiere a iubirii necondiționate. De asemenea, dacă ascultați cu atenție, veți auzi Muzica Sferelor în timp ce aceasta vă spală corpul ca un duș de lumină cald.

Pe măsură ce lumina mai înaltă trece prin aceste portaluri, s-ar putea să auziți ceva ce seamănă a fi o melodie. Această melodie este asemănătoare sunetului pe care l-ați obține dacă ați pune apă în diverse cantități în niște pahare pe care le-ați așeza într-un anumit fel și apoi ați lovi ușor aceste pahare cu o lingură. Fiecare pahar are un ton diferit.

Ați putea, de fapt, cânta un cântec atingând diferite pahare pentru că cantitatea de apă determină frecvența la care va rezona fiecare pahar. Când rezonați la conștiința voastră cinci dimensională veți auzi aceste sunete curgând prin portalurile deschise. Cu cât starea voastră de conștiință este mai înaltă, cu atât mai clar veți auzi această ”Muzică a Sferelor”.

Gândurile și emoțiile voastre combinate vă vor determina starea de conștiință, iar starea voastră de conștiință va determina frecvența ”muzicii” pe care sunteți în stare să o percepeți. Gândurile voastre reprezintă frecvența luminii pe care o puteți menține.

Atunci când vă puteți fuziona Corpul Spiritual cu Corpul Fizic, puteți trage acea lumină din Corpul Spiritual până în frecvența corpului vostru fizic. Atunci veți crea o fundație puternică pentru a împământa această Lumină Mai Înaltă în corpul meu planetar și în viața fizică.

Această Lumină Mai Înaltă împământată vă va ghida în noua voastră viață care se bazează pe formatul Unității cu ÎNTREAGA Viață. În timp ce priviți în aceste portaluri cu percepțiile voastre multidimensionale, veți vedea că acolo sunt multe cercuri care sunt, de fapt, portaluri mai mici în portalul mai mare.

La început s-ar putea să percepeți aceste portaluri mai mici numai ca pe niște frecvențe de lumină vag diferite. Cu toate acestea, pe măsură ce vă relaxați în percepțiile voastre inter-dimensionale, veți vedea cum toate aceste portaluri diferite mai mici din interiorul portalului mai mare se întrepătrund pentru a crea un minunat mesaj de lumină.

Inițial, vor exista patru frecvențe de lumină diferite care reprezintă fluxul de Lumină al dragilor mei Elementali ai Pământului, Aerului, Focului și Apei. Această întrepătrundere a Elementalilor mei cu Spiritul meu planetar aflat în continuă expansiune, deschide aceste portaluri de lumină multidimensională.

Oameni dragi, Eu, Mama voastră planetară, vreau să vă mulțumesc pentru expansionarea conștiinței voastre suficient de mult pentru a percepe aceste portaluri, pentru că acum mă puteți ajuta la împământarea luminii multidimensionale care curge prin aceste portaluri în corpul meu planetar.

Mulți dintre locuitorii mei umani percep aceste portaluri și știu că vor fi din ce în ce mai mulți cei care le vor percepe. Pe de altă parte, unii oameni nu pot vedea deloc portalul de lumină. Din fericire, Arcturienii le reamintesc oamenilor să perceapă și să deschidă aceste portaluri pentru a aduce acea lumină mai înaltă în câmpul lor de energie, precum și în multele lor gânduri și emoții.

Arcturienii, precum și întreaga mea Familie Galactică, ajută omenirea să împământeze acea frecvență de lumină astfel încât majoritatea oamenilor să o poată percepe. Din fericire sunt oameni care sunt mult dincolo de punctul ”doar percepției” care învață/își amintesc cum să citească mesajele din lumină precum și să împărtășească aceste mesaje cu alții.

Acestor lideri le spunem ”Binecuvântați să fiți pentru împărtășirea informației pe care ați dobândit-o.” Există, de fapt, frecvențe diferite ale acestei lumini, care formează o scară într-o stare de conștiință mai înaltă:

Mai întâi există Lumina Mentală, conceptuală, în care puteți concepe posibilitatea ca această lumină transmutațională să intre în Gaia. Când vă îngăduiți să mențineți ”concepția” faptului că frecvențele mai înalte de lumină intră prin portaluri în corpul meu planetar, mulți neuroni se aprind în Mintea voastră Multidimensională.

Pe măsură ce acești neuroni se aprind, Mintea voastră Multidimensională se integrează tot mai mult în Creierul vostru 3D. Mintea voastră Multidimensională este, într-adevăr multidimensională, prin aceea că vă permite să vă focalizați intenția trei dimensională pe raze de lumină mai înaltă.

Sinele vostru fizic percepe adeseori această Lumină Mai Înaltă ca pe mici cerculețe de lumină. Această percepție este similară cerculețelor de lumină pe care le-ați vedea dacă ați pune o strecurătoare afară în noaptea întunecată și ați lăsa o lanternă să lumineze prin ea. Aceste cercuri de lumină ar părea a fi lumină simetrică și circulară pe pământul întunecat.

Pe de altă parte, fiecare dintre voi va vedea ceva puțin diferit, deoarece fiecare dintre voi aveți experiențe diferite în viața voastră fizică, precum și stări de conștiință diferite atunci când percepeți cercurile de lumină. Eu, Gaia, vă cer să mă ajutați prin împământarea percepțiilor voastre de lumină în corpul meu planetar.

Vă recomand să începeți prin focalizarea atenției voastre pe împământarea frecvențelor Luminii Emoționale prin Corpul vostru Emoțional. Lumina mai înaltă este înconjurată de un câmp de energie care urcă și coboară pe scara frecvenței. Pe măsură ce percepeți acea frecvență a luminii, corpul vostru emoțional trage treptat acea lumină în și prin vehiculul vostru pământesc și apoi în corpul meu planetar.

Când vă focalizați atenția pe frecvența emoțiilor voastre, aveți o gamă largă de emoții care să vă ajute să ”citiți” și/sau înțelegeți mesajele pe care acea frecvență de lumină le trimite în corpul meu planetar. În același mod, atunci când vă focalizați atenția pe frecvența gândurilor voastre, aveți o gamă largă de gânduri care să vă ajute să ”citiți” mai bine mesajele de lumină.  

Când vă focalizați atenția pe împământarea unei frecvențe ușor mai înalte a Luminii Mentale, o puteți trage prin corpul vostru mental pentru a împărtăși acea lumină cu corpul meu planetar. Pe măsură ce continuați să percepeți aceste mesaje de lumină, sunteți tot mai înclinați să le permiteți gândurilor voastre să se expansioneze în frecvențele mai înalte ale realității în care portalurile sunt mai mari și pot deține mai multă lumină și informație în fiecare portal.

Pe măsură ce vă dedicați să mă ajutați pe mine, Mama Pământ, să împământez lumina mai înaltă în corpul meu planetar, Conștiința voastră Spirituală se expansionează foarte mult. Apoi începeți să percepeți și să împământați Lumina Spirituală prin puterea respirației voastre.

Această Lumină Spirituală își respiră viața prin corpul vostru și intră în formele voastre gând pentru a vă aminti că sunteți în procesul împământării formelor gând multidimensionale în planeta mea trei dimensională prin intermediul corpului vostru trei dimensional.

Intenția voastră de a trage colecția Luminii Emoționale, Mentale și Spirituale prin corpul vostru în miezul meu planetar vă expansionează foarte mult conștiința precum și rezonanța vehiculului vostru pământesc. Pe măsură ce lumina mai înaltă intră în miezul meu planetar, ea este captată și amplificată de către Cristalele mele Centrale și de Miez.

Pe măsură ce Lumina Multidimensională este împământată în Miezul meu, vă cer să vă împărtășiți procesul cu acei pământeni care pot să-și folosească gândirea imaginativă pentru a intra în miezul meu și să fie infuzați cu cunoașterea tuturor Elementalilor mei ai Pământului, Aerului, Focului și Apei.

Când împământați aceste concepte evolutive în miezul vostru personal, așa cum m-ați ajutat pe mine în împământarea lor în miezul meu planetar, relația noastră ca om și planetă fuzionează în ”percepțiile NOASTRE expansionate de a vedea persoana și planeta ca UNA”.

În unitatea persoanei și a planetei, ”NOI” vom descoperi cum conceptele de Spirit, Emoție și Minte se amestecă în experiența împărtășită a ascensiunii planetare. Noi, persoană și planetă, putem transmuta înapoi în realitatea multidimensională care întotdeauna a existat în stările noastre de conștiință umană mai înalte, precum și în Miezul și Cristalele de Temelie ale conștiinței mele planetare.

Eu, Gaia, vă cer ca apoi să vă mențineți conectarea conștientă cu miezul planetei mele, precum și sus în dimensiunile cele mai înalte ale ”Pământului nostru Multidimensional” împărtășit. În miezul acestor vaste câmpuri de energie personală și planetară se află forța Kundalini a omenirii, care este pregătită să se aprindă în SINELE vostru Corp de Lumină cinci dimensional, precum și în Cristalele Miezului meu planetar care vor activa aprinderea mea într-o Planetă de Lumină cinci dimensională.

Apoi, așa cum SINELE vostru Corp de Lumină cinci dimensional va elibera vehiculul pământesc trei dimensional care l-a conținut cândva, PLANETA mea Corp de Lumină cinci dimensională va elibera Matricea 3D care a servit cândva ca și barieră pentru frecvența trei dimensională.

La fel cum voi, oamenii mei, veți fi în stare să percepeți, să vă întoarceți la și să interacționați cu adevăratul vostru SINE cinci dimensional, Eu, Gaia, voi fi în stare să percep, să mă întorc la și să FIU adevărata mea PLANETĂ cinci dimensională.

Pe măsură ce noi, persoană și planetă, ne expansionăm în Lumina noastră Spirituală, vom descoperi că această Lumină este peste tot în cinci dimensionalul ACUM. Gândirea voastră trei dimensională v-a spus că unele locuri dețin Lumină Spirituală, dar alte locuri nu. Cu toate acestea, totul are Spirit. Totul!

Pentru că noi, persoană și planetă, trecem printr-un enorm proces de transmutare a formei noastre trei dimensionale în forma noastră cinci dimensională, Matricea 3D, ”rețeaua de frecvență” care ne-a ținut atât pe persoane cât și planeta în iluziile limitării trei dimensionale, începe să-și piardă coeziunea.

Provocările trei/patru dimensionale transmută rapid în AICI-ul și ACUM-ul libertății atotștiutoare cinci dimensionale. Prin urmare, în acest ACUM, Eu, Gaia, le cer oamenilor mei să elibereze învechitul obicei de a percepe planeta mea ca fiind trei dimensională.

Așa că vă cer, dragii mei oameni, să priviți prin și dincolo de rețeaua de frecvență trei dimensională și să vă focalizați atenția pe Planeta de Lumină cinci dimensională pe care Corpul vostru de Lumină sălășluiește în cinci dimensionalul ACUM. Abilitatea voastră de a vă expansiona percepțiile realității în acest mod este vitală pentru transmutarea mea planetară înapoi în planeta cinci dimensională care am fost întotdeauna.

Amintiți-vă, nu este nevoie să creăm această realitate mai înalt dimensională, pentru că dimensiunea a cincea este dincolo de timp. Prin urmare, Pământul cinci dimensional există veșnic. Când alegeți să intrați în timp, conștiința voastră, precum și percepțiile voastre, sunt limitate de iluzia timpului. Mulți dintre oamenii mei trec prin ceea ce se simte ca o ”inițiere”.

Această inițiere nu are legătură cu faptul de a fi o persoană mai bună. Mai degrabă are legătură cu faptul de a ne aminti cine noi, persoane și planetă, am fost ÎNTOTDEAUNA. Când sunteți departe de un munte înalt, ceea ce s-ar putea să vedeți este doar vârful lui deoarece restul vă este ascuns vederii de ceea ce se află ”în între” voi și munte.

În același fel, realitatea cinci dimensională ar putea fi percepută ca fiind oarecum ”deasupra voastră”. Cu toate acestea, acea frecvență a realității este, de fapt, ”în voi”. Faptul de a vă ridica conștiința nu duce la crearea Corpului vostru de Lumină cinci dimensional. Acesta se află permanent în voi indiferent de starea de conștiință pe care o dețineți.

Cu toate acestea, este dificil să vă amintiți acest lucru în timp ce treceți prin multele provocări ale vieții fizice în mijlocul unei mari schimbări. Voi, cei care vă treziți și liderii treziți deja vă calibrați și vă re-calibrați câmpul perceptual în frecvențe din ce în ce mai înalte ale realității.

Acum că știți/vă amintiți ceva ce este posibil să nu fi știut/amintit înainte, sau ați uitat, puteți începe să vă folosiți lumina mai înaltă în continuă expansiune pentru a clarifica orice sunteți pregătiți să eliberați. Acum știți ce sunteți pregătiți să eliberați pentru că aveți o imagine foarte clară despre voi înșivă.

Sunt părți ale voastre care pot avea nevoie de o mică transmutare și multă Iubire Necondiționată, precum și părți ale voastre care sunt destul de clare în acest ACUM și pregătite să o ajute pe Mama voastră Pământ, Gaia.

Cum le puteți oferi altora ceea ce nu vă puteți oferi vouă înșivă? Cum îi puteți învăța pe alții ceea ce încă nu v-ați amintit? Prin urmare, Eu, Mama Gaia, vă cer să vă iubiți pe voi înșivă și să vă felicitați sinele, pentru că VOI ieșiți din separarea ”sinelui vostru personal” și intrați în Unitatea ”SINELUI NOSTRU planetar”.

Binecuvântări vouă tuturor, oameni dragi, pentru că voi ieșiți din 3D/4D unde există separare și intrați în AICI-ul și ACUM-ul celei de-a cincea dimensiuni. În acest AICI și ACUM noi, oamenii și întreaga viață planetară, suntem UNA.

Ca și Mamă Planetară a voastră vă felicit pentru marea voastră transmutare și serviciul adus ființei NOASTRE planetare.

Binecuvântări, EU SUNT Mama voastră Pământ.


Vă rog să vă așezați pe pământul meu călduț sub un copac și să vă amintiți că
EU SUNT UNA cu Gaia și Gaia este UNA cu MINE.


Traducere Monica Poka



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.