duminică, 30 octombrie 2016

Integrarea Sistemului Vostru de Operare Multidimensional în Creierul Vostru Trei Dimensional – Prima parte


Mytre și Arcturienii prin Suzanne Lie

Mytre vorbește:
Dragi Pământeni, din explicațiile mele legate de dimensiunea a șasea, sunt sigur că vă dați seama că gândirea voastră trei dimensională, legată de timp, nu este potrivită pentru a înțelege sau gestiona experiențele celei de-a șasea dimensiuni și dincolo de ea.

Arcturienii v-au spus de multe ori, așa cum mi-au spus și mie în mod repetat, că este vital să vă integrați întregul Sistem de Operare Multidimensional în creierul vostru trei dimensional.

Ați descărcat cu toții acest nou sistem de operare mental prin intermediul frecvențelor mai înalte ale luminii care intră prin Glanda voastră Pineală. Cu toate acestea, până când nu v-ați integrat acest program multidimensional în procesele voastre mentale curente trei dimensionale, percepțiile voastre și interacțiunile cu realitățile mai înalt dimensionale vor fi sub potențialul vostru deplin.

Prin urmare, este vital să vă finalizați procesul de conectare a Sistemului vostru de Operare Multidimensional la circuitele trei dimensionale ale creierul vostru fizic și a sistemului nervos. Tranziția prin care treceți va fi în mod inutil dificilă atunci când sunteți conectați la o gândire secvențială, bazată pe timp.

Noi, Arcturienii, și eu însumi, Mytre, vă ajutăm să vă amintiți cum să trăiți dincolo de timp. Să trăiești dincolo de timp, ceea ce înseamnă închiderea buclei infinite a timpului, este o componentă a ascensiunii personale și planetare. Arcturienii vă vor vorbi acum despre integrarea Sistemului vostru de Operare Multidimensional.

Arcturienii vorbesc:
Dragii noștri ascendenți, noi am fost întotdeauna cu voi, cum am fi putut să nu fim? Noi suntem voi și voi sunteți noi. De fapt, tot mai mult pe zi ce trece, iluzia decalajului dintre noi se închide tot mai mult, până când, în curând, nu va mai fi nevoie să faceți o respirație profundă și să vă concentrați energiile pentru a comunica cu noi. În curând veți fi pur și simplu cu noi.

Cu toate acestea, voi știți că creierul vostru trei dimensional nu poate conține informațiile, frecvența, cantitatea și calitatea multidimensională a informației pe care noi vi-o oferim în acest ACUM al lui UNU. Așa că, este vital ca voi să integrați Sistemul de Operare Multidimensional al adevăratului vostru SINE în creierul vehiculului vostru pământesc aflat în curs de transmutare.

Dorim ca voi să știți că acest proces s-ar putea să nu fie confortabil pentru corpul vostru fizic sau pentru circuitele creierului vostru fizic. Indiferent de acest lucru, vom începe acum acest proces pentru că voi ați cerut ascensiunea voastră și ascensiunea planetei voastre. Această cerere reflectă faptul că sunteți pregătiți să vă extindeți procesarea mentală.

Ați fost frustrați de faptul că este nevoie să treceți de la comuniunea cu lumea multidimensională pentru a interacționa cu detaliile legate de timp ale vieții voastre trei dimensionale. Prin urmare, vă vom ajuta în eliberarea acelei separări. Și, pe măsură ce acea separare se închide în unime, veți percepe nenumărate detalii ale realității voastre trei dimensionale prin perspectiva SINELUI vostru Multidimensional.

Cu percepția voastră multidimensională nu veți mai fi ascunși printre nenumărații ”copaci” care vă înconjoară și care vă fac să vă simțiți pierduți și confuzi. În schimb, veți avea perspectiva de a pluti deasupra pădurii și de a vă vedea traseul stabilit chiar în fața voastră ca un fir radios de lumină.

- Vă cerem să vă relaxați complet creierul fizic prin relaxarea frunții și deschiderea Chakrei Coroană pentru a vedea mai bine prin cel de-al Treilea Ochi al vostru.
- Acum, relaxați-vă Gâtul, Chakra Gâtului, astfel încât cuvintele pe care le auziți sau le spuneți să fie libere de gândirea trei dimensională.
- Îngăduiți-i acelei relaxări să plutească în jos în Inima voastră Înaltă.
- Simțiți Flacăra Întreită a Înțelepciunii, Puterii și Iubirii cum vă cuprinde gândirea și vă îngăduie să vă amintiți faptul de a fi un Preot sau o Preoteasă în Atlantida înainte de căderea ei.
- Amintiți-vă tot ceea ce ați știut atunci și aduceți acea cunoaștere în fișierele actuale, în directoarele și circuitele creierului vostru.

Începem cu informațiile voastre Atlanteene pentru că ați deținut o formă fizică în acea vreme. Frecvența voastră nu era atât de joasă ca și a formei voastre fizice din acea vreme, dar a existat într-adevăr un format fizic. Pe de altă parte, atunci când vorbiți prin aducerile voastre aminte Arcturiene, voi sunteți liberi de formă. Asta este mult prea dificil pentru circuitele voastre trei dimensionale să accepte și să înțeleagă.

Acest proces al amintirii poate fi inconștient pentru conștientizarea voastră umană. Prin urmare, îngăduiți-vă să simțiți emoțional cum informațiile pe care le cunoșteați în Atlantida ies la suprafața gândirii voastre multidimensionale. Amintiți-vă acum cum aveați abilitatea de a părăsi timpul. S-ar putea să vă amintiți că ați murit în timpul căderii Atlantidei, dar nu ați murit. Nici unul dintre ai noștri care au venit să o ajute pe Gaia cu tranziția ei nu a murit. În schimb, exact în momentul în care vehiculul vostru fizic nu a mai putut să vă mențină lumina, ați pășit afară din timp.

Părăsirea timpului a fost mai ușoară atunci pentru că lumea voastră fizică se afla în toiul distrugerii. De asemenea, mulți dintre voi erați novici în ceea ce privește limitarea timpului. Acum părăsirea timpului este mult mai dificilă deoarece ați trăit în timp nenumărate încarnări. De asemenea, acum sinele vostru împământat trebuie să conducă o mașină, să traverseze strada, să vorbească în limbajul vostru uman legat de timp, să-și plătească facturile și să-și facă treburile prin gospodărie. Cu alte cuvinte, mai trebuie să vă păstrați un vehicul trei dimensional în timp ce conștiința voastră se expansionează mult dincolo de limitările acelui vehicul mic și slab.

Vă cerem acum să vă expansionați percepțiile în Ființarea noastră. Simțiți-ne în jurul vostru. Amintiți-vă că voi nu ne-ați părăsit niciodată. Acum priviți în corpul vostru fizic. Când ați intrat pentru prima dată în actuala voastră formă, v-ați conectat la corpul vostru prin copierea și transpunerea marii voastre conștiințe multidimensionale într-un vehicul pământesc. Cu marea putere a conștiinței voastre multidimensionale și cu iubirea necondiționată care ÎNTOTDEAUNA v-a supra-luminat, spuneți-i vehiculului vostru cât de mult vă pasă de el și cât de mândră/mândru sunteți de el.

Lăsați-vă vehiculul pământesc să știe că este normal să fie copleșit de spectrul de informații și energia pe care a adunat-o. Pentru ca creierul vostru trei dimensional să se conecteze pe deplin cu circuitele voastre multidimensionale pe care le-ați descărcat și integrat în conștiința voastră, este nevoie ca acesta să treacă prin Paravanul de protecție al aurei voastre patru dimensionale.

Paravanul vostru de protecție patru dimensional este important pentru că aceste energii mai înalte ar fi prea rapide, mult prea înalte în frecvență pentru ca circuitele voastre trei dimensionale să reziste. Prin urmare, percepeți-vă aura patru dimensională, simțiți-o peste tot în jurul vostru. Dați-vă seama că această aură vă înconjoară corpul fizic și vă înconjoară în același timp și fiecare celulă individuală a formei voastre fizice.

Mai mult de atât, în aura voastră se află toți Elementalii patru dimensionali care sunt dispuși, și care s-au oferit voluntar în mod special, ca să vă ajute să vă conectați conștiința multidimensională în Paravanul vostru de protecție patru dimensional. Din momentul în care v-ați legat protecția Paravanului vostru de protecție patru dimensional la circuitele creierului vostru trei dimensional, va fi mult mai ușor să vă descărcați Sistemul de Operare Multidimensional.

Faceți o respirație lungă și profundă; de fapt, faceți mai multe respirații lungi și profunde. Experimentați-vă aura, nu numai în jurul vostru, ci și în interiorul vostru. Gândirea voastră trei dimensională este focalizată pe separare; prin urmare, ați crezut că aura voastră era separată de forma voastră fizică și că vă înconjoară numai corpul vostru trei dimensional.

- Experimentați în mod conștient acea iluzie a separării pe care mintea voastră trei dimensională a creat-o …
- Imaginați-vă că energia aurei voastre este la un capăt al spectrului polarității și forma voastră fizică la celălalt …
- Pentru a elimina acea polaritate trageți din ce în ce mai mult forma fizică către centrul spectrului …
- Trageți aura din ce în ce mai mult către centrul spectrului …
- Acum, alăturați-le astfel încât să se unească în UNA …
- În timp ce uniți acea imaginară polaritate în UNA, simțiți integrarea aurei voastre patru dimensionale în jurul fiecărei celule a formei voastre fizice …

Acum ați încheiat această primă fază a integrării Sistemului vostru de Operare Multidimensional în creierul vostru trei dimensional. Vom reveni cu celelalte faze după ce ați avut suficient ”timp” să permiteți această schimbare a conștiinței în viața voastră de zi cu zi.




Nota Autoarei:
”Vacanța” despre care vorbesc Arcturienii în videoclip a început cu patru zile în urmă. Ei au spus că în timpul acestei vacanțe aș putea să-mi încep procesul de integrare a Sistemului meu de Operare Multidimensional în creierul meu trei dimensional. Acest proces a fost unul de instruire intensivă în corpul meu nocturn. Tocmai m-am trezit din cea de-a treia noapte.

În fiecare noapte am avut vise provocatoare în care m-am confruntat cu vechi tipare ale fricii care sunt încorporate în Sistemul meu de Operare Trei Dimensional. Am trecut prin fiecare frică de a fi conducător care mi-a trecut vreodată prin minte, observând și abordând vechi tipare cronice de gândire, comportamente și reacții care au rezonat la o frecvență mai joasă decât cea a iubirii necondiționate.

Cu alte cuvinte, am eliberat fișiere, directoare și programe trei dimensionale din creierul și conștiința mea pentru a face loc unui nou Sistem de Operare pentru Viață. Este ca și cum tocmai mi-am cumpărat un computer nou, minunat, pe care nu vreau să-l umplu cu vechile fișiere. Prin urmare, am să trec prin toate fișierele demult uitate ca să citesc fiecare cuvânt și să șterg în final tot ceea ce mai poartă ORICE rezonanță de frică și a tuturor prietenilor ei, cum ar fi furia, tristețea, depresia și presimțirea.

În fiecare dimineață m-am trezit epuizată de munca din cursul nopții. Când Arcturienii au spus că acest proces ar fi dificil pentru ”micul și slabul” nostru vehicul pământesc, au avut dreptate. Din fericire, mi-am încheiat ”cele trei nopți de infern” și sper că vechile fișiere legate de timp și bazate pe ego sunt eliberate din computerul creierului meu trei dimensional.

Prima noapte a fost cea mai dificilă pentru că am visat că o persoană fără chip vizita oameni cu imensa sa frică dorind să o predea acelei persoane. M-am trezit chiar la timp, dar doar pentru a adormi la loc și a continua mai departe scenariul.

În cele din urmă, după ce m-am trezit din vis numai pentru a mă întoarce exact în același ”moment” la care l-am abandonat, mi-am dat seama că este nevoie să înfrunt această frică care trecea din persoană în persoană. Am decis să-mi umplu sinele cu iubire necondiționată și să înfrunt direct următoarea persoană plină de frică. Când am făcut acest lucru, frica din toată lumea a dispărut. Apoi m-am trezit ca să nu uit care este soluția pentru frică.

A doua noapte am putut dormi doar câte o oră pentru că apoi mă trezeam. Cu toate acestea, de-acum eram prea obosită pentru a-mi aminti detaliile visului din care am evadat. Procesul se simțea ca și cum eliberam corvoada fără de sfârșit de a încerca să-i conduc pe alții în vechea manieră a separării și limitării trei dimensionale. M-am trezit epuizată după numai trei ore de somn și m-am ridicat din pat.

Primele două nopți le-am petrecut într-o cameră de hotel foarte neplăcută, una dintre puținele din acest hotel care nu fusese încă renovată. Patul era tare, aerul era fierbinte și nu circula, totul era vechi și într-o mare nevoie de renovare. Cu toate acestea era vineri și sâmbătă noaptea și fiecare cameră din hotel și din acea zonă era ocupată. Prin urmare, a trebuit să dorm în vechi. Fiind o bună trei dimensională m-am adaptat, dar nu am fost fericită în această privință.

Ieri ne-am mutat la un hotel nou și frumos într-o cameră cu ieșire direct pe nisipul unei plaje glorioase. Am tras un pui de somn lung în timpul zilei și am făcut o baie minunată în piscină sub cerul înstelat al nopții. Am văzut trei ”stele” neobișnuite care formau un triunghi imens pe cer chiar deasupra mea. Am plutit pe spate multă vreme și am întrebat ”Sunteți voi? Sunteți acolo?” Nu am auzit nimic dar când am privit în sus chiar înainte de a intra în cameră, stelele nu se mai aflau acolo unde erau.

Noaptea trecută am dormit bine dar m-am trezit cu un vis de inițiere final și cu imaginea unui picior care intra în creierul meu. M-am ridicat din pat și am scris această notiță. Poate că mi-am ”dat afară” vechiul meu sistem de operare și sunt pregătită să-l primesc pe cel nou. Aștept acum visele de instruire în care învăț cum să operez cu noul meu creier computer multidimensional.


Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.