joi, 12 mai 2016

Ridicarea Kundalini și Coroana Elohim

Arcturienii


(Notă de la Sue: Acest mesaj l-am primit în data de 10 Aprilie 1996, dar el se aplică în totalitate vieții noastre acum.)

Pe măsură ce conștiința voastră de zi cu zi se expansionează în ACUM-ul cinci dimensional, vă veți percepe conștient călătoria prin Planul Astral. La început, această călătorie va părea lentă, dar își va crește viteza pe măsură ce voi intrați în sub-planele mai înalte ale realităților astrale, patru dimensionale.

Apoi, pe măsură ce călătoriți din ce în ce mai aproape de pragul dintre dimensiunea a patra și a cincea, timpul – de fapt conceptul de timp – începe să se unduiască în și afară din conștiința voastră. Atunci când conștiința voastră ajunge în această răscruce, corpul vostru fizic începe să se schimbe în moduri ciudate și nefamiliare.

Această ”schimbare” se datorează faptului că energia voastră Kundalini va începe să se trezească ca urmare a stării voastre de conștiință mai înalte. Kundalini este Corpul vostru de Lumină înnăscut care până ACUM a zăcut în așteptarea frecvenței cinci dimensionale a conștiinței voastre.

În timp ce experimentați în mod conștient undele gamma ale conștiinței voastre cinci dimensionale, ceea ce a părut solid cândva începe să oscileze înăuntru și în afară. De fapt, aceasta este conștiința voastră cinci dimensională care oscilează înăuntru și în afară.

Astfel, și percepțiile voastre cinci dimensionale oscilează înăuntru și în afară. Așa cum undele voastre gamma 5D apar și dispar, vă deschideți și vă închideți capacitatea de a percepe conștient realitățile cinci dimensionale ale ”ACUM-ului și AICI-ului” precum și ”lumina multidimensională a lui UNU”.

”Ce este asta?” întrebați voi cu o tentă de frică. Cu toate acestea, și numai o tentă de frică este suficientă pentru a vă trimite înapoi împachetați în familiara voastră lume trei dimensională.

”NU” strigați voi, ”Nu din nou! De ce trebuie să se întâmple întotdeauna asta tocmai când simt cum începe Kundalini să-mi urce pe șira spinării?”

Când simțiți ridicarea lui Kundalini, s-ar putea să simțiți că nu ați avea control asupra vieții voastre. A NU FI în postura de a vă ”controla viața” înseamnă de fapt a nu vă controla viața voastră trei dimensională. Să vă simțiți la cârma vieții voastre fizice este împuternicitor și adeseori important.

Cu toate acestea, odată ce Kundalini își începe trezirea, percepțiile voastre încep să se recalibreze pentru a include percepțiile conștiente ale informațiilor undelor gamma, cinci dimensionale. Doar un punct de vedere rapid dintr-o perspectivă cinci dimensională asupra realității voastre 3D, este suficient să vă dați seama că sunteți pregătiți să eliberați iluzia ”Jocului 3D”.

Odată ce ați experimentat pragul către realitatea Corpului vostru de Lumină cinci dimensional, deveniți din ce în ce mai conștienți de conștiința voastră multidimensională. Apoi, realitatea voastră trei dimensională nu va mai fi niciodată la fel.

Motivul pentru care viața voastră fizică nu va mai fi niciodată la fel se datorează faptului că, conștient sau inconștient, v-ați schimbat ”sentimentul de sine” de la ”a fi un om trei dimensional care vizitează dimensiunea a cincea” la a fi o ființă cinci dimensională care vizitează dimensiunea a treia.

În conștientizarea SINELUI vostru Corp de Lumină cinci dimensional, vă amintiți conștient că voi sunteți, de fapt, o ființă cinci dimensională, și mai mult, care s-a oferit voluntar să viziteze dimensiunea a treia și să poarte un vehicul pământesc trei dimensional.

Cu alte cuvinte, percepția voastră asupra realității este inversată. La început ați fost o persoană fizică care avea un SINE Corp de Lumină interior (adesea ascuns). Odată cu ridicarea energiei Kundalini, intrați în identitatea de a fi o Ființă de Lumină multidimensională care poartă un corp fizic.

Ba mai mult, în această eră măreață care va rămâne veșnic în amintire, voi nu sunteți aici pe Pământ pentru sinele vostru uman. Voi sunteți pe Pământ pentru Gaia. Corpul vostru de Lumină știe deja că voi locuiți în mai multe forme în dimensiunile mai înalte și că v-ați luat un vehicul pământesc pentru a o ajuta pe Gaia în ascensiunea Ei planetară.

Odată ce Kundalini începe să se ridice pe coloana voastră vertebrală și ”schimbarea voastră perceptuală” intră și iese, VOI nu mai sunteți sinele vostru fizic care are o Kundalini interioară care se va ridica într-o bună zi.

VOI vă întoarceți la SINELE vostru Corp de Lumină care a ales să poarte un vehicul fizic pământesc pentru a se putea conecta la Pământul trei dimensional.

Cu această realizare a adevăratului vostru SINE, în loc să experimentați ”ridicarea Kundalini pe coloana voastră vetebrală”, vă experimentați Kundalini ca și pe ”Corpul vostru de Lumină activat în vehicul pământesc pe care voi ați ales să-l purtați”.

Când v-ați limitat la realitatea voastră trei dimensională, punctul vostru de percepție a fost că întreaga viață era în afara voastră. Cu toate acestea, când v-ați expansionat conștiința pentru a vă include Sinele Mai Înalt, percepțiile voastre au inclus SINELE vostru Mai Înalt în dimensiunile mai înalte.

Cu această schimbare în percepțiile voastre, sinele vostru uman a început ca în mod treptat și continuu să experimenteze SINELE vostru mai înalt dimensional precum și realitatea voastră mai înalt dimensională ca fiind în VOI.

”Oamenii moderni, civilizați” au fost instruiți de-a lungul mileniilor să uite că ei aveau un Corp de Lumină Interior care era cuibărit în siguranță în interiorul Kundalini lor, localizată la baza coloanei vertebrale așteptând să fie activată.

Cu toate acestea, majoritatea ”oamenilor moderni” au uitat că ”Șarpele Adormit” al forței Kundalini stă la baza coloanei lor vertebrale și așteaptă să fie trezit.

Dar, ce este mai exact Kundalini? Vom împărtăși încet răspunsul la această întrebare. De ce l-am împărtăși încet? Pentru că aceste informații au fost implantate în conștiința voastră ca și trapa voastră de salvare, parașuta și rampa de lansare pentru atunci când v-ați încheiat TOATE Misiunile voastre pe Pământ.

Vom împărtăși aceste informații picătură-cu-picătură pentru a vă încuraja să vă AMINTIȚI. Orice vă amintiți despre SINELE vostru este cu mult mai puternic decât ceea ce sunteți învățați. S-ar putea să fie prea dificil ceea ce sunteți învățați și ați putea uita cu ușurință.

De asemenea, ceea ce vă putem ajuta să vă amintiți în interiorul propriului vostru sine poate fi mult mai simplu și mai complet exprimat în viața voastră de zi cu zi. Avem nevoie ca voi să vă amintiți toate trăsăturile multidimensionale ale SINELUI vostru și nu numai în meditațiile voastre sau în timp ce participați la un curs.

Avem nevoie ca voi să vă amintiți SINELE vostru în VIAȚA voastră DE ZI CU ZI.

Avem nevoie să vă amintiți în viața voastră de zi cu zi pentru că această transmutare va începe în viața voastră trei dimensională. Nu mai sunteți protejați de Gurul vostru personal sau prin faptul de a trăi la distanță într-un templu în vârful unui munte.

În această importantă încarnare de ascensiune planetară, NOI – Arcturienii și propriile voastre expresii mai înalte ale SINELUI – avem nevoie ca voi să ajutați oamenii în timp ce ei își trăiesc viața lor de zi cu zi, își cresc copiii, merg la serviciu, își plătesc facturile și pretind că sunt ”doar oameni”.

NOI – expresiile mai înalte ale SINELUI vostru intrăm în viața voastră de zi cu zi, în rutina voastră zilnică și în responsabilitățile voastre zilnice. Și așa cum am spus de multe ori, noi, Galacticii și Celeștii suntem VOI.

Prin trezirea forței voastre proprii, personale Kundalini la care vă veți întoarce, veți transmuta în adevăratul vostru SINE Corp de Lumină. Ba mai mul de atât, vă reamintim să FIȚI acel VOI care ați fost întotdeauna – dar ați uitat – în viața voastră de zi cu zi!

Vă vom conduce acum într-un ritual străvechi, care vă va ajuta să vă reamintiți imensele puteri ale SINELUI vostru Multidimensional.

ACTIVAREA COROANEI VOASTRE ELOHIM
(Elohim este un termen pentru divinitatea finală)

În timp ce fiecare dintre aurele voastre magnifice se expansionează cu potențialul vostru cel mai înalt, aurele voastre se vor suprapune și întrepătrunde atât de complet încât ”A Fi”-ul vostru o persoană va fi sinonim cu ”A Fi”-ul vostru o planetă.

Pe măsură ce Păstrătorii Pământului lui Gaia devin Pământul și Păstrătorii Apelor lui Gaia devin Apa, conștiința lui Gaia se va expansiona atât de mult încât până și o planetă va fi prea mică pentru a putea susține conștiința Ei. Atunci ”Ființa” Planetară a lui Gaia se va expansiona pentru a deveni o ”Ființă” Stea.

În timp ce Gaia devine conștiința unei Stele, voi deveniți conștiința unei planete:

Colectivul elementalilor voștri gnomi transmută pământul,
Colectivul elementalilor voștri ondine transmută apa,
Colectivul elementalilor voștri silfide transmută aerul,
Colectivul elementalilor voștri salamandre transmută focul.

În timp ce Chakrele voastre Umane fuzionează cu Chakrele Planetare,
Conștiința voastră Personală fuzionează cu Conștiința Planetară
În timp ce Oamenii și Planeta sunt AICI
În UNUL cinci dimensional.

Ca o ”repetiție generală” pentru ceremonia voastră de încheiere a transmutării Conștiinței Personale și Planetare în următoarea octavă a realității, cinci dimensională, vă ajutăm să activați:



(Notă de la Sue: Vă rugăm să practicați ritualul de mai jos în grupurile voastre mai mici. Vom avea, de asemenea, o întâlnire specială la care puteți participa cu toții săptămâna care urmează)

COROANA VOASTRĂ ELOHIM


EU/NOI îmi Primesc Coroana Elohim prin chemarea Spiritului
Pentru a se integra în Întreaga materie a lui Gaia.
În acest fel, NOI, Persoane și Planetă
Putem integra

”Spirit în Materie
NORD”

”Spirit în Materie
EST”

”Spirit în Materie
SUD”

”Spirit în Materie
VEST”

Prin Coroana mea Elohim,
Eu îmi fuzionez SINELE meu Personal și Planetar.
Prin urmare, de fiecare dată când apare o disonanță în corpul planetar al lui Gaia
EU o voi simți în Chakra mea Personală care conține acea rezonanță a luminii
Care va servi la susținerea spiritului transmutării al lui Gaia.

Prin această fuziune, ori de câte ori simt disonanță în chakrele mele
Îmi dau seama că Gaia mă cheamă.

Să VĂD disonanța sau să AUD dizarmonia
APOI
Folosind culoarea și tonul corelate cu o Bijuterie din Coroana mea Elohim
(care rezonează cu frecvența/culoarea acelei Chakre din corpul meu)

Eu cânt
E – LO – HIM

Pentru a curăța culoarea și purifica tonul
EU îmi deschid PORTALUL corespunzător în Coroana și în Chakra mea
Eu cânt
E – LO – HIM

În timp ce această Lumină Mai Înaltă CURGE prin aceste Portaluri ale Coroanei și Chakrei mele
Eu cânt
E – LO – HIM

În timp ce CURGEREA calmează disonanța
Și culoarea devine pură
Eu cânt
E – LO – HIM

EU SUNT LUMINA
EU SUNT TONUL
EU SUNT COROANA

”Forma” Coroanei se află pe capul meu.
”Controlul” Coroanei se află în inima mea.

Deschizând și folosind portalurile Coroanei mele Elohim
Pentru a o purifica și vindeca pe Gaia îmi amintesc că:

EU SUNT UN PORTAL DE LUMINĂ

În timp ce trec prin viața mea
EU SUNT un Portal de Lumină

În timp ce mă trezesc în fiecare dimineață
EU SUNT un Portal de Lumină

În timp ce adorm în fiecare noapte
EU SUNT un Portal de Lumină

Acolo unde este atenția MEA – acolo SUNT și EU

Prin urmare, îmi focalizez atenția pe:
EU SUNT Vasul în care Noul Pământ gestează.
EU SUNT Portalul prin care Noul Pământ se naște.

În fiecare loc la care aleg să privesc – EU VĂD Noul Pământ.
În fiecare sunet pe care aleg să-l aud – EU AUD Noul Pământ.
Prin fiecare cuvânt pe care aleg să-l spun – EU CREEZ Noul Pământ.
Cu fiecare alegere pe care o fac – EU ALEG Noul Pământ.
Prin fiecare pas pe care-l fac – EU ÎMPĂMÂNTEZ Noul Pământ.
Cu fiecare gând și emoție – EU CREEZ Noul Pământ.

EU Văd, EU Aud, Eu Creez, EU Aleg, Eu Împământez, Eu Creez
NOUL PĂMÂNT

Eu știu că
PE MĂSURĂ CE-MI VINDEC SINELE, EU ÎMI VINDEC PLANETA
PE MĂSURĂ CE EU DEVIN CORPUL MEU DE LUMINĂ, GAIA DEVINE PLANETĂ DE LUMINĂ

EU SUNT Corp de LUMINĂ ~ GAIA este Planetă de Lumină

EU SUNT Corpul meu de Lumină Personal
EU SUNT Planeta de Lumină Planetară a lui Gaia

NOI suntem UNA în ACUM-ul
Și AICI-ul PĂMÂNTULUI cinci dimensional!



Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.