duminică, 20 martie 2016

Actualizarea Energiilor – 18 Martie 2016



De Jenny Schiltz

Chiar acum energia este pur și simplu uimitoare, iar noi ne aflăm într-o perioadă de integrare profundă. Cum se prezintă această perioadă variază de la persoană la persoană și depinde de punctul în care se află fiecare în acest proces. La nivel colectiv lucrăm la integrarea vieților și liniilor temporale trecute. Acest lucru ne ajută să vedem că am făcut unele lucruri și că au fost atât de multe lucruri înainte, încât dacă îl judecăm pe un altul, ne judecăm pe noi înșine. Unii integrează în ființa lor Divinul Masculin/Divinul Feminin, aducând echilibru. Alții lucrează la aducerea în aliniere a chakrelor mai joase cu cele mai înalte. Mulți dintre cei din primul val și pionierii lucrează la aducerea a mai mult din aspectul lor solar în forma lor. Cei care lucrează la rețeaua cristalină ajută la consolidarea rețelelor în 6D și dincolo de ea. Acesta este un moment foarte aglomerat.

Când am vorbit cu ghizii despre acest moment ei mi l-au explicat într-o analogie pe care am înțeles-o. Chiar acum suntem în momentul în care buchisim pentru examenele care urmează, întorcându-ne la aranjamente și lucruri de ultimă clipă la încheierea unui an școlar. (Curățând densitatea, tăind corzi, făcând schimbări în viață, etc.) Începând cu următoarele câteva zile vom începe să recepționăm un imens val de energie care va ajuta la propulsarea oamenilor în direcția necesară pentru propria lor creștere personală. Acest val este încheierea examenelor anuale indiferent de nivelul la care vă aflați în acest moment. La fel ca și cu activitatea școlară, ceea ce veți obține de la val va fi determinat de munca pe care ați făcut-o înainte și de nivelul la care vă aflați. Acesta este motivul pentru care această perioadă de timp este atât de importantă. Este timpul nostru în care să ne pregătim astfel încât să putem folosi cât mai multă lumină posibil din lumina care vine.

Lucrând cu câteva dintre frumoasele ființe care ne ajută pe parcursul acestui proces, mi-a fost arătat un observator de tipuri. Ne-am uitat printr-o arcadă de piatră și am văzut clar planetele aliniindu-se într-o anumită formație. Mi s-a explicat că niciodată până acum planetele nu s-au mai aliniat în acest fel deoarece noi suntem într-o nouă poziție în galaxie. La capătul șirului de planete se afla această lumină și strălucea cu putere. Mi s-a explicat că acesta este un soare care ne trimite coduri pe care nu le-am mai experimentat niciodată până acum. Aliniamentul planetelor permite acestor coduri să curgă nestingherit. Aceste coduri au abilitatea de a schimba totul, trebuie doar să fim dispuși să eliberăm tot ceea ce am ținut în noi. Trebuie să fim dispuși să îmbrățișăm schimbările și să ne împingem pe noi înșine în acest spațiu. Așa cum spunea un prieten al meu, este fie frică fie credință, nu există nimic în-între. Mi s-a arătat că acum este momentul să acționăm după dorința inimilor noastre, să fim curajoși și să visăm larg deschis și fără frică. Că aceste energii ne susțin să ne îndreptăm către cea mai mare dorință și cel mai înalt potențial al nostru. Trebuie să fim suficient de puternici ca să sărim atunci când ne simțim ghidați sau inspirați. Mi s-a spus că toate lucrurile se vor rezolva.

La auzul acestor cuvinte au ieșit la suprafață toate acele lucruri pe care mi-am dorit să le văd, fac și dobândesc în această viață. Omul din noi vrea ca totul să aibă loc ACUM, vrem dovezi și rezultate instantanee. Spiritul înțelege în tăcere că toate lucrurile se petrec la momentul cel mai potrivit pentru noi și pentru cea mai bună creștere a noastră. Spiritul știe și că noi avem o perspectivă limitată și că suntem în imposibilitatea de a vedea de ce anumite vise și obiective nu se împlinesc, iar altele prosperă. Acesta este momentul în care își intră în rol credința și încrederea. Ceea ce nu putem face este să intrăm în îndoială, frică și lipsă. Când o facem, tragem toate vechile programări în acest acum, recreându-le efectiv și blocând curgerea energiei.

Pe măsură ce intrăm în acest moment foarte important al Echinocțiului și al Eclipsei Lunare, acordați-vă un moment pentru a scrie tot ceea ce vă doriți în viitor și tot ceea ce sunteți pregătiți să lăsați în urma voastră. Vedeți unde ați crescut și apreciați-vă pe voi înșivă. Atunci când vă focalizați pe progresul vostru veți începe să vedeți domenii ale creșterii voastre pe care nici nu vi le-ați fi putut imagina înainte.

La nivel fizic atât de multe se întâmplă. Cea mică a mea a fost la pământ în weekend-ul trecut cu o tuse urâtă și febră mare. A visat atât de mult în ultima vreme, iar eu știu că și ea își curăță viețile trecute și liniile temporale. I-am spus ”Cere Îngerilor vindecare și acordă-le permisiunea de a te vindeca în toate felurile.” A făcut-o și spre marea mea surprindere a venit Arhanghelul Jophiel și i-a învăluit pieptul într-o frumoasă lumină albastră. Am întrebat de ce ea a fost cea care a venit să-i faciliteze vindecarea, iar răspunsul ei a fost că o ajuta pe fiica mea să elibereze gândurile și tiparele care o împiedicau să vadă frumusețea vieții. Unele dintre aceste tipare veneau din viețile trecute. Avem tendința de a ne privi copiii ca pe niște ființe noi, când ei de fapt s-ar putea să fie suflete bătrâne care lucrează asupra lor așa cum o facem și noi. Să știți că întotdeauna ne este acordat ajutorul de care avem nevoie atunci când îl cerem și acordăm permisiunea de a fi ajutați în toate felurile. Înțelegeți că uneori ajutorul vine învăluit în lecții și schimburi care nu sunt plăcute dar ne facilitează creșterea. În timp ce trecem prin acestea s-ar putea să fie greu de văzut acest lucru, dar privind în urmă și văzând schimbările care au avut loc din cauza a ceva neplăcut, ne ajută să avem mai multă încredere în proces.

Aspectul meu cel mai înalt m-a îndemnat săptămâna trecută să mă odihnesc mai mult și să-mi ușurez sarcinile și așteptările. Nu am ascultat și mi-am luat rolul de îngrijitor, tinzând să am grijă de toată lumea mai puțin de mine însămi. M-am trezit doborâtă de un virus și am dormit două zile trezindu-mă pentru scurte perioade de timp. În această perioadă de nefuncționare, atât de multe actualizări au avut loc, iar integrarea a fost pur și simplu uimitoare. Somnul ușurează acest proces și dacă i-aș fi permis corpului meu să se odihnească mai mult mă îndoiesc că m-aș fi îmbolnăvit. Acest lucru mi-a arătat unde mai am o programare pe care este nevoie să o schimb, astfel încât am făcut din mine însămi și din acest proces o prioritate. După două zile m-am trezit foarte limpede, odihnită și pregătită să fac față lumii, actualizărilor de ADN, descărcărilor și integrării complete din acest moment.

Mulți se confruntă cu o perioadă grea în ceea ce privește energiile, fizic și mental. A crescut presiunea craniană așa cum a făcut-o și sunetul în urechi. Durerile de dinți sunt foarte comune așa cum sunt și visele care implică pierderea dinților. Mulți se confruntă cu dureri la nivelul membrelor inferioare, șoldurilor, partea de jos a spatelui și genunchi. Durerile la nivelul labei piciorului sunt de asemenea comune pe măsură ce ne împământăm în frecvențele mai înalte și chakrele tălpilor devin active. Din punct de vedere mental mulți se simt deprimați, pierduți și plini de îndoială. Acesta este ego-ul care nu vrea să se dea bătut pe măsură ce întrupați din ce în ce mai mult din sufletul vostru. De multe ori în astfel de momente avem cea mai mare nevoie de ajutor deoarece ne simțim total deconectați de la Sursă. Să știți că echipa voastră este întotdeauna pregătită să vă ofere ajutor atunci când îi este dată permisiunea. Așa că, chiar dacă aveți tendința de a vă considera singuri și neglijați, nu sunteți. Deschideți-vă chakra inimii și cereți să vă aliniați cu Sursa, respirați profund și simțiți iubirea care vă este oferită. Nu sunteți niciodată singuri.

Sper că acest mesaj vă va găsi lucrând cu energiile asemeni unui surfer aflat pe creasta valului, nu în spuma albă a valurilor în care a fost aruncat. Dacă vă simțiți la pământ, să știți că va trece și că energiile curg pentru a vă ajuta în toate felurile. Sunteți foarte iubiți, iar vibrația voastră personală, nota voastră personală în Univers,  
este necesară.

Vă trimit tuturor iubire și binecuvântări,


Jenny


Traducere Monica Poka 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.