sâmbătă, 30 ianuarie 2016

O oră cu un Arcturian & Noua mea carte


Vă prezint cu drag noua mea carte:

AM VĂZUT O GRĂDINĂ
O călătorie în SINE

Prezentarea Cărții

De Suzanne Lie

Am vrut să împărtășesc procesul scrierii acestei cărți. De fapt, ideea mi-a fost dată de către editorul meu. Îi plăceau imaginile/picturile mele și mi-a sugerat să alcătuiesc o carte cu imagini și cu câteva cuvinte care să însoțească fiecare imagine.

Ideea mi s-a părut foarte interesantă, dar nu știam de unde să încep. Așa că, ideea era în mintea mea și treptat s-a mutat în inima mea. În momentul în care am început să iubesc ideea, am decis că pot să fac o încercare. Dar de unde să încep?

Din nou, a fost necesar ca ideea să se odihnească în inima și în mintea mea până când a fost ACUM-ul să încep. Apoi, într-o zi am hotărât să întreb pur și simplu imaginile ce ar vrea să-mi spună. Așa că, am scanat cu privirea imaginile care se aflau toate într-un fișier și am așteptat ca una dintre ele să-mi vorbească.

Am desenat aceste imagini în zeci de ani de zile și să mă uit printre ele a fost ca și cum m-aș fi plimbat pe o alee a amintirilor. Pe măsură ce recunoșteam fiecare imagine, câștigam încredere în mine însămi să-i dau acestei idei o șansă. Nu m-am gândit niciodată la mine ca la o artistă, deoarece puteam să desenez doar ceea ce venea din mine însămi și urmasem doar câteva cursuri de artă.

Să mă uit peste aceste imagini a fost ca și cum aș fi vorbit cu mine însămi, deoarece fiecare dintre ele purta un mesaj pe care l-am împărtășit pe site-urile mele, în buletinele informative, pe YouTube și pe blog. Dar, de această dată imaginile au venit mai întâi, iar cuvintele au apărut din imagini.

Pe măsură ce povestea se revela pe sine, stăteam în ACUM și i-am îngăduit fiecărei imagini să-mi spună ceea ce ce a vrut să-mi spună. Prin urmare, nu am avut nici o idee despre ceea ce va ieși sau cum se va derula povestea. Desigur, din moment ce erau imaginile mele, mi-au spus povestea mea.

Dar povestea mea, este în același timp și povestea NOASTRĂ de a ne găsi propria noastră lumină interioară, folosirea ei în a ne vindeca întunericul din noi, astfel încât să putem purcede pe calea iluminării, împlinirii și iubirii.

Procesul meu de a desena imaginile a fost un mijloc de relaxare și meditație. Cu mult timp în urmă am făcut o înțelegere cu mine, că odată ce am început un desen NU mă pot opri pentru că acesta nu ar fi fost ”suficient de bun”.

Prin urmare, aceste desene au devenit profesorii mei. Am fost forțată să văd cât de mult m-am judecat pe mine însămi și cum mi-am dorit să rup foaia de pe planșeta de desenat pentru că ce făcusem nu era ”suficient de bine”.

Din fericire, mi-am ținut cuvântul pe care mi l-am dat mie însămi și am lucrat cu îndoiala în mine însămi, îngăduindu-i imaginii să-mi spună povestea ei. Astfel, așa cum imaginile mi-au vorbit pentru această carte, ele mi-au vorbit despre tot ceea ce am avut de învățat de la ele desenându-le.

Împărtășesc această experiență cu voi cititorii mei, pentru a vă încuraja să vă continuați, orice s-ar întâmpla, viața și să-i îngăduiți luminii voastre interioare să vă lumineze calea ce stă în fața voastră. Fie ca și voi să deveniți UNA cu SINELE vostru, astfel încât să puteți deveni una cu cea mai mare iubire a voastră.

Binecuvântări,
Suzanne Lie

Bună tuturor, postez ACUM acest segment din interviul O Oră cu un Înger cu Steve, din 21.12.2015, pentru că este un bun pre-cursor pentru a  înțelege mai bine Iubirea Necondiționată a celei de-a Treia Chakre.



Dr. Suzanne Lie – Invitat, Canal pentru Arcturieni
Steve Beckow – Gazdă, In Light Radio

Steve: Linda Dillon lipsește în această lună fiind în proces de recuperare după operația de la umăr. De obicei, înainte de Crăciun îl avem ca invitat pe Isus, dar astăzi o avem din nou alături de noi pe Suzanne Lie și pe Arcturieni. Sue și cu mine avem amândoi o puternică legătură cu Arcturus, așa că aceasta este ca și cum am petrece o vreme acasă. Cum te simți astăzi, Sue?

Sue: Mă simt foarte bine!

SB: Și cum sunt Arcturienii astăzi? Arcturienii se simt în continuu și universal minunat sau există ceea ce numim o zi proastă și pentru un Arcturian?

SL: Râsete. Asta-i o întrebare bună! Am să-i întreb!

SB: În regulă.

ARC: Salutări Steve, suntem fericiți să comunicăm din nou cu tine. Și, da, avem o gamă de frecvențe, în sensul că atunci când petrecem mult având tiparele noastre de energie într-o interacțiune cu dimensiunea a treia, avem de multe ori nevoie să facem o pauză, cum ați spune voi; pentru că este dificil acolo. Și apreciem acest lucru.

SB: Dificil aici și în apropiere de a patra și a treia dimensiune? Care este dificultatea? Ne puteți descrie ce simțiți voi atunci când vă apropiați de aceste dimensiuni?

ARC: Ei bine, folosim cuvântul dificil pentru că am descoperit că este un cuvânt găsit adeseori în conștiința oamenilor atunci când descriu provocările din viața trei dimensională. Pentru noi, asta este ... noi trăim în tipare de energie care curg în unitate în iubirea necondiționată. Și când interacționăm cu dimensiunea a treia, experimentăm, de asemenea, tipare de energie care mai curg în întunericul controlului asupra altora, puterii asupra altora.

SB: Corect. Cum experimentați asta? Care este experiența?

ARC: Nu o experimentăm atât de mult pe cât o percepem. Noi putem percepe curgerea tiparelor de energie în realitatea voastră trei dimensională. Putem percepe, de asemenea, atunci când este o situație, persoană, loc care curge în armonie, toate frecvențele diferite ale tiparelor de energie curg ca un râu liniștit sau un ocean liniștit.
   Pe de altă parte, când vedem tipare de energie acolo unde există o încercare de a pune stăpânire, de putere asupra sau controla pe alții, oamenii care se află în starea de a primi a acestei experiențe sunt de multe ori speriați și s-ar putea simți ”sub controlul altei persoane”.
    În acest caz, noi percepem câmpurile de energie ca și pe valurile unui ocean care se lovesc unele de altele. Cu alte cuvinte, simțim cum aceste tipare de energie în loc să curgă calm toate în aceiași direcție, se mișcă în direcții opuse și se lovesc unul de altul pentru a crea o și mai mare disonanță.

SB: Vedeți toate acestea sau experimentați toate acestea sau cum?

ARC: Le percem. Alegem să nu le experimentăm. Dar trăim în empatie pentru împământații noștri care poartă un vehicul pământesc și care, ocazional, trebuie să le experimenteze.

SB: Deci, există o componentă a propriei voastre experimentări care este probabil zguduită sau cufundată în disonanță?

ARC: Ce vom spune este că noi am evoluat suficient de mult pentru a ști când este nevoie să eliberăm orice atașament la acea realitate și să ne întoarcem la propria noastră frecvență mai înaltă înnăscută. Așa că vom spune, da, sunt momente în care noi alegem să, cum ați spune voi, luăm o pauză.

SB: Și când luați o pauză, ce faceți?

ARC: Când ne luăm o pauză, ne relaxăm în iubirea necondiționată, lumina multidimensională și conștiința unității în frecvențele noastre mai înalte ale realității. Am dori să vă putem proiecta acest lucru, deoarece este dificil să găsim cuvinte pentru ceva ce este doar o simțire. De fapt, această simțire nu poate fi experimentată prin cuvinte decât în cazul în care cineva a experimentat-o deja pe cont propriu.

SB: Știu foarte bine despre ce vorbiți. Același lucru este valabil și pentru beatitudine sau extaz. Cum să descrii? E imposibil.

ARC: Este dificil să folosești un cuvânt trei dimensional pentru a-l descrie. Dar putem proiecta acea simțire în împământații noștri care și-au deschis conștiința comunicărilor noastre.

SB: Da, într-adevăr. Din moment ce am menționat iubirea, beatitudinea și extazul, pot să încep discuția prin a vă întreba dacă voi sunteți fiecare dintre acestea – desigur, iubirea transcende totul, așa că este un pic dificil să vorbim despre iubire – dar sunt aceste ”stări de a fi” asociate cu dimensiunile, sau ne sunt toate disponibile în, să zicem, dimensiunea a patra și, cu siguranță, în a cincea?

ARC: Da, ele sunt disponibile în dimensiunea a cincea. Și cei trei și patru dimensionali le pot experimenta dacă își expansionează conștiința în acea frecvență. Și apoi, acea expansiune a conștiinței, dacă este menținută pentru o perioadă de ”timp”, va începe să creeze noi intersecții sinaptice cu creierul fizic pentru a se putea conecta mai complet cu mintea lor multidimensională.
   ”Mintea voastră multidimensională” este câmpul de energie cinci dimensional care poate fi fuzionat cu creierul vostru trei dimensional ca un ”hard disc separat”. Această conexiune este realizată prin expansionarea  conștiinței voastre în dimensiunea a cincea. Apoi, de fiecare dată când unul dintre împământații noștri are acea experiență devine mai ușor să aibă din nou acea experiență.

SB: Este foarte interesant, am observat că noi doar acceptăm cuvintele pe care le folosiți, dar nu știu dacă înțelegem neapărat ce spuneți. De exemplu, spuneți expansionarea conștiinței. Ce înseamnă ca cineva să-și expansioneze conștiința? La ce se referă asta mai exact?

ARC: Ce înseamnă să vă ”expansionați conștiința” este să creați un drum conștient, o cale din conștiința voastră trei dimensională de zi cu zi în conștiința voastră patru dimensională a vieții voastre mai înalte de zi cu zi, și apoi în conștiința voastră cinci dimensională.
   Din momentul în care sunteți capabili să creați acel portal inițial din sinele vostru fizic până la portalul celei de-a cincea dimensiuni, veți avea o călătorie mult mai ușoară în frecvențe din ce în ce mai înalte ale realității.

SB: Și eu am avut o scurtă experiență a acelei stări de a fi pe care eu o numesc ”exaltare”. Nu voi vorbi mult despre acest lucru, dar ne-ați putea spune un pic mai multe despre unde se găsește asta dimensional?

ARC: Da. Din nou, exaltarea este un cuvânt pe care tu l-ai ales pentru experiența ta. Alții ar alege probabil un alt cuvânt pentru acea experiență, cum ar fi beatitudine, bucurie, predare, unitate, iubire necondiționată și/sau împlinire.
    Aceste experiențe sunt ca un portal deschis pentru împământații noștri ființe cinci dimensionale. Cu alte cuvinte, aceste simțăminte exaltate crează o ușă către dimensiunile mai înalte. Și odată ce acea ușă, acel portal îți deschide larg sentimentul de exaltare, asta este ca și o previzualizare a atracțiilor care urmează. Inițial, cineva care este pierdut în dimensiunea a treia ar putea să-și găsească unele activități creatoare care-l deschid către o frecvență mai înaltă de conștiință. Iar frecvența conștiinței voastre vă determină frecvența percepțiilor.
    Dacă continuați să vă expansionați starea de conștiință în unde cerebrale din ce în ce mai înalte, veți începe să aveți un anumit grad de control mental. Acesta sunteți voi care vă dați seama că VOI puteți alege să vă modificați gândirea.
     Odată ce este luată decizia de a câștiga un anumit grad de stăpânire asupra gândurilor cărora le îngăduiți să rămână în creierul vostru, puteți alege să nu le permiteți gândurilor pline de frică să intre în conștiința voastră. Această stăpânire a minții începe adeseori prin expansionarea conștiinței voastre dincolo de responsabilitățile și treburile voastre de zi cu zi în experiențe creatoare, spirituale și meditative. Am vorbit pe blogul Suzannei mai în profunzime despre subiectul conștiință.
     Treptat, stăpânirea asupra minții începe să se amestece într-o stăpânire asupra corpului. Apoi începeți să înțelegeți comunicările corpului vostru legate de ceea ce mâncați, ce faceți, ceea ce nu faceți, ceea ce nu mâncați. Această inter-comunicare cu vehiculul vostru pământesc vă expansionează și mai mult frecvența de rezonanță.
     Corpul vostru fizic este ”instrumentul de rezonanță” al vostru, pe care îl conectați la corpul lui Gaia astfel încât portalul vostru inter-dimensional este pe deplin împământat și astfel puteți împărtăși mai bine cu alții ceea ce ați recepționat în călătoriile voastre inter-dimensionale.

SB: Când primesc energie, să zicem, o împământez în Gaia, face parte din plan? Ar trebui să facem asta, nu-i așa? Puteți descrie circuitul care rezultă, inclusiv cum Gaia o trimite înapoi în realitatea Ei planetară?

ARC: Da, am fi foarte fericiți să descriem acest lucru pentru toată lumea, pentru că este un lucru atât de plin de bucurie. Unul dintre primele lucruri care se întâmplă atunci când un om își amintește să-și împământeze experiențele sale mai înalt dimensionale și inter-dimensionale în actualul miez al planetei, este că el devine o componentă a planetei.
    Conștiința personală, umană începe să se expansioneze din ce în ce mai mult în conștiința lor personală, planetară. Pe măsură ce intrați în miezul lui Gaia, vedeți că nu sunteți cu siguranță singuri, deoarece acolo se află mulți Maeștri Ascensionați, Logosul Planetar, și Angelic, și Galactic, și milioane de ființe care trăiesc acolo și își au realitatea acolo.
    Miezul lui Gaia este acum cinci dimensional. Prin urmare, sunt multe experiențe cinci dimensionale acolo care sunt cam ca o ”previzualizare a atracțiilor care vin” pentru Noul Pământ. Apoi, când vă întoarceți la realitatea voastră de zi cu zi, aveți sentimentul că este ceva creator, necondiționat iubitor și special ce sunteți meniți să creați în viața voastră 3D.
    Orice ar fi, fie că este vorba despre a învăța să dansați, sau cântați, sau meditați, cel mai greu este să o faceți prima dată, pentru că este ceva în premieră. Cu toate acestea, când vă împământați experiențele în miezul lui Gaia, vă împărtășiți dedicarea de a vă expansiona conștiința cu toți cei iubiți în Inima/Miezul lui Gaia.
    De asemenea, când vă împărtășiți experiențele voastre expansionate cu Gaia, cu Miezul de Cristal al lui Gaia, Cristalul își împărtășește energia sa cristalină înapoi cu voi pentru a vă iniția și expansiona procesul de a deveni sinele vostru cristalin. Pentru că Gaia este o planetă a cauzei și efectului, ceea ce dați, este ceea ce se întoarce la voi. Prin urmare, dacă-i dați cristalului esența voastră de viață, atunci cristalul își va împărtăși esența sa de viață cu voi.

SB: Spuneți că Gaia este o planetă a cauzei și efectului, nu toate planetele sunt planete ale cauzei și efectului în dimensiunile mai joase?

ARC: Nu. Sunt planete care nu sunt ale cauzei și efectului.

SB: Cum ar fi să fii pe o planetă care nu este a cauzei și efectului?

ARC: Ei bine, asta depinde de care este restul acelui program planetar. De exemplu, Venus este o planetă care rezonează la frecvența iubirii. Pentru că Venus rezonează la acea frecvență a iubirii, Ea nu trebuie să aibă experiența cauzei și efectului. Experimentarea cauzei și efectului este pentru a-i învăța pe oameni cum să iubească.
    Vezi tu, dacă ceea ce emiți este ură, ceea ce se întoarce la tine este ură. Dar dacă emiți iubire, ceea ce se întoarce este iubire. O ”planetă a cauzei și efectului”, cum este Pământul, este cea pe care Sufletele se încarnează să învețe să emită iubire pentru că se simte foarte bine atunci când se întoarce înapoi. În speranța că în cele din urmă, persoana va învăța să nu emită ură, pentru că ura nu se simte bine atunci când se întoarce la emițătorul ei.
     Dar pe Venus, există numai iubire. Prin urmare, mulți oameni merg pe Venus să învețe despre iubire, astfel că atunci când se întorc pe Pământ pot învăța cum să trimită iubire pentru a putea primi înapoi iubire.

SB: Sunt mai multe planete care nu sunt orientate pe cauză și efect în aceste dimensiuni mai joase?

ARC: Sunt. Și, Gaia a ales o cale foarte dificilă deoarece nu numai că este o planetă a cauzei și efectului, ci și una a liberului arbitru. Deci, dacă aveți liber arbitru, atunci puteți alege să emiteți ceva care este dăunător. Dar pe alte planete nu au liber arbitru.
    Alte planete pot fi cauză și efect, dar pentru a te încarna pe acea planetă, trebuie să fi creat o rezonanță de o anumită frecvență în care să rezonezi la iubire. Cu alte cuvinte, ele au cauză și efect, dar nu și liber arbitru așa cum se întâmplă pe Pământ.

SB: Știți, eu am așa o problemă să mă gândesc la o planetă pe care nu există liber arbitru. Cum se întâmplă acolo lucrurile dacă nu există liber arbitru?

ARC: Ei bine, acea planetă nu este o planetă pe care se învață. Gaia este o planetă pe care se învață. Pe Gaia, Oamenii vin să învețe. Învață că energia pe care o trimit în afara lor este energia pe care o primesc înapoi, și învață că au liberul arbitru de a alege să trimită în afară întuneric.
      Din nefericire, această alegere a liberului arbitru de a trimite în afară întuneric aproape a distrus-o pe Gaia în nenumărate ocazii.
      Din acest motiv, multe alte planete nu au ales liberul arbitru deoarece este foarte periculos pentru că cei care au liber arbitru pot alege să facă ceva negativ. Negativitatea pe care ei o trimit în afară se va întoarce în cele din urmă înapoi în ei. Din nefericire, când cineva are o frecvență foarte joasă a conștiinței, ceea ce trimite în afară durează mai mult timp să se întoarcă înapoi. Așa că nu învață.
      Ei nu-și dau seama că acel lucru rău s-a întâmplat pentru că ei l-au trimis în afară. Dar, pe măsură ce frecvența conștiinței se expansionează, ceea ce este trimis în afară se întoarce rapid înapoi. Așa că, dacă trimit ceva ce nu este foarte iubitor, și se întoarce înapoi, ei au o șansă mai bună de a spune ”Oh, în regulă, voi transmuta asta. Îmi pare rău, îmi pare rău, nu am vrut să fac asta.”
      Această alegere este cea care le permite să treacă prin procesul lor de ascensiune. Dar există planete care nu sunt în mod special planete de învățare și planete de ascensiune. Există planete care sunt puncte centrale pentru schimburi intergalactice. Prin urmare, provocările care apar din liberul arbitru și din ceea ce iese este ceea ce se întoarce, pot distrage foarte mult atenția.

SB: Cred că Sanat Kumara a fost cel care a spus cu ceva timp în urmă că Pământul a fost una dintre puținele planete care nu știau că mai există și alte civilizații în univers. Și, cum se poate ca noi să fim singura planetă care nu știe acest lucru? Care a fost misiunea inițială a lui Gaia? Am auzit că a fost să asigure un loc de joacă pentru Îngeri. Și poate că ăsta este răspunsul.

ARC: Ei bine, ceea ce s-a întâmplat cu Gaia este că Gaia este o planetă foarte iubitoare, iar alte planete nu sunt atât de iubitoare. Iubita Ei soră Venus este foarte iubitoare. Alte planete nu sunt atât de iubitoare. Alte planete sunt mult mai detașate, sau amuzante, sau au puțină furie. Pentru că Gaia a fost o planetă atât de iubitoare, ea le-a permis ”întârziaților” care nu au putut ascensiona cu propria lor planetă, să se încarneze pe planeta ei.
       Apoi, ei au făcut pe Gaia exact același lucru care a fost motivul pentru care ei nu au ascensionat cu propria lor planetă. Acum, că Gaia se mută în dimensiunea a cincea, ea absolvă dimensiunea a treia. Unele dintre ființele ei vor absolvi deodată cu ea în timp ce unele ființe, cum ar fi întârziații, se vor muta pe o altă ”școală planetară”.

SB: Da. Se pare că în acest moment noi îi onorăm în mod obișnuit pe Maeștrii Ascensionați și/sau calitățile pe care acești Maeștri Ascensionați le-au exemplificat. Mă întreb dacă ne-ați putea vorbi puțin despre cum am putea noi înșine deveni ca Isus reflectând calitățile divine pe care le-a reflectat el. Ce ar însemna această chemare pentru noi?

ARC: Trebuie să începeți cu iubirea necondiționată, iertarea necondiționată și acceptarea necondiționată. De foarte multe ori pentru oameni începe cu acceptarea necondiționată pentru că acea acceptare le reamintește că ei sunt creatorii vieții lor și ei au ales realitatea pe care au creat-o.

În momentul în care voluntarii noștri acceptă acest lucru, ei nu mai sunt victime. Ei și vor da seama în mod conștient că ei învață/își amintesc să fie Creatorii care deja sunt în propriile lor expresii mai înalt dimensionale ale SINELUI.



Traducere Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.