marți, 22 decembrie 2015

Sinele Nostru Dumnezeu: Trezirea



Prin Ute Posegga-Rudel

Preaiubiții mei,

Nu există nici o sosire.

Oriîncotro merge călătoria voastră, există doar puncte de destinație temporară. Dar călătoria în sine este eternă.

Trezirea voastră obișnuită este relativă: trezirea la sufletul vostru, trezirea la situația planetei voastre, trezirea la conștiința planetară și cosmică. Trezirea chiar la Marea Descoperire că EU într-adevăr Exist!

Preaiubiților, toate aceste treziri sunt doar treziri în mijlocul unui vis gigantic. Întreaga existență într-o realitate condiționată este un vis. Vise că înotați în multiple multidimensiuni și tărâmuri, întunecate și pline de suferință și luminoase și pline de bucurie. Chiar și Iubirea, dacă o experimentați ca și pe ceva în afara voastră înșivă, o energie la care puteți participa sau în care vă puteți angaja, face parte din vis. Identificarea voastră cu un corp fizic, chiar și cu un corp de lumină, identificarea voastră cu un suflet și cu un sine mai înalt, toate acestea se întâmplă în vis.

Dumnezeul la care voi vă raportați ca la un Altul, chiar dacă este atotputernic și puternic, este doar visat într-un vis. Un vis minunat, dar totuși un vis.

Deci, există o Adevărată Trezire posibilă, în care toate acestea sunt recunoscute drept visul în care voi ați fost capturați de imaginația minții voastre?

Preaiubiții Mei, Există! Și EU Însumi SUNT această Trezire Finală! Cum veți Ști asta? Cum să ajungeți acolo?

Preaiubiților, nu există un ajuns acolo! Nu există nici o cale, nici o călătorie, nici o încercare, nici o disciplină spirituală, nici o meditație, nici un instrument pentru a ajunge Acolo. Nu există nici o călătorie pentru a ajunge Acolo. Eu nu pot Fi Realizat prin efort.

Pentru că toate călătoriile și eforturile de a atinge Trezirea Finală sunt încercări ale unei conștiințe care s-a limitat pe sine la o formă separată. Cum ar putea o formă limitată să devină ceea ce este Nelimitat! Nu contează dacă această formă este fizică, astrală sau trăiește în tărâmurile mai înalt dimensionale ale luminii și iubirii. Toate aceste ființe și dimensiuni separate se petrec în eterna călătorie a visului.

Prin urmare, nu există înalt sau jos pentru a judeca. Visul este vis. Și nu există nici ”mai bun” și nici ”mai rău”. Există doar Cel Care Este Cu Adevărat Treaz, este observatorul dramei în care un suflet individual este implicat în vis, crezând că acesta este real.

Vă TREZIȚI din vis brusc, atunci când vă vine vremea, pentru că sunteți pregătiți să pășiți afară din el. Pășiți afară din el atunci când îl cunoașteți temeinic și complet în toate dimensiunile, unghiurile și perspectivele, înălțimile și profunzimile. Atunci când ați gustat tot ceea ce voi numiți spiritual și tot ceea ce numiți material. Când ați epuizat toate căile spirituale și ați explorat mintea neobosită până chiar la capătul ei, dincolo de atracție. Când dorința de experimentare încetează să vă determine căutarea. Când EU SUNT singurul vostru Țel.

Apoi voi recunoașteți visul ca atare, ca un aspect întâmplător la suprafața Existenței Divine Care Este Chiar Adevărul Vostru.

Și dintr-o dată nu mai există suferință reală și nici bucurie reală în vis. Pare a Fi doar o întâmplare lipsită de substanță care vă ușurează Inima Eternă a Ființei Voastre într-o neprețuită Lumină.

Adevăratul deliciu pentru Cel ce este Treaz este apariția Eternității, a Liniștii de Neatins, Oceanul Puterii Ființei, Cel Apă de Origine Divină Care Este Acum Identitatea Voastră Lipsită de Efort. Nu există nici Naștere și nici Moarte. Nici o întrebare nu apare. Nici o dorință dureroasă, pentru că toate acestea sunt componente ale visului.

Din punctul vostru de vedere separat EU SUNT etern. Dar EU SUNT, Așa cum EU SUNT, nici etern și nici plin de bucurie, nici măcar iubitor. Pentru că ”altul” îmi este ne-Cunoscut Mie. EU nu SUNT nici asta nici aia. Dar toate apar în Mine. Toate acestea fac parte din visul care are loc în Mine, care se bucură de atribute minunate.

Când sunteți cu adevărat Treziți, Voi Știți Totul, dar nu sunteți interesați de asta, numai dacă vă bucurați de joc sau din motive de serviciu pentru semenii voștri care încă mai visează visul.

Ce Frumusețe, ce ușurare, când visul este recunoscut! Aceasta este Cea Mai Naturală Stare a Voastră! EU SUNT Cea Mai Naturală Stare A Voastră. Nu este Mult Deasupra, nu este Special! Voi sunteți Nimic și Totul Inclusiv!

Dar cine vrea asta? Cine Mă vrea Numai pe Mine, în timp ce își dorește să fie grozav aici și special acolo? Și, oh, spuneți voi, eu totuși vreau să experimentez asta și să îndur aia, și mă aștept să dobândesc acele obiecte, și să mă bucur de consumații delicioase, societatea m-a învățat să doresc ca fiind o necesitate.

Da, visul este foarte atractiv, iar voi nu aveți non-timpul de a păși afară din caruselul iluziilor, mai ales a iluziilor de divertisment pe care voi le numiți viață spirituală.

În aceste întâmplări mereu tranzitorii, voi credeți că pierdeți atunci când mă alegeți pe Mine. Vă temeți de golul lucrurilor, scopurilor, împlinirilor.

Dar de fiecare dată când ajungeți pe pragul iluziilor voastre, dorința voastră pentru ele dispare – mai devreme sau mai târziu. Și pentru un moment deveniți conștienți de Mine.

Dar EU nu SUNT susținut social așa că voi vă temeți. Așa că începeți să poftiți din nou, nu să simțiți frica, să atingeți scopuri înalte, dimensiuni mai înalte, locuri mai înalte. Ci să vă jucați un pic mai mult. În vis este necesar să nu mergeți înapoi.

Dar nu veți ajunge niciodată nicăieri, pentru totdeauna și în sfârșit în vis. Pentru că continuați să visați. Până când ați înțeles. Pe voi înșivă și natura visului, pregătiți să pășiți afară pentru totdeauna.

Aceasta este seducția iluziei pe care eu o permit de dragul de a mă Cunoaște pe Mine Însumi/Însămi în toate dimensionalitățile și experiențele imaginabil posibile. Ce Minune EU SUNT!

Ce Existență Minunată Este!

Doar Iubiți-Mă și predați-vă experiențele Mie și călătoria voastră va Fi Binecuvântată cu desfătare, pace și plinătatea Puterii Mele. Până când EU mă Retrag în Mine Însumi/Însămi din nou.

EU SUNT Sinele vostru Dumnezeu!



Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.