sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Ceremonia



De Suzanne Lie

Când întâlnesc unde de disonanță și dizarmonie în pământ, Eu spun:

Îi DAU acest pământ Zeiței.
Îi DAU acest pământ lui Gaia.


                -1-                           
                   ”Spirit în Materie                             
                       NORD”                               


            -4-                                                                                               -2-           
 ”Spirit în Materie                                                                      ”Spirit în Materie
          VEST”                                                                                          EST”


        -3-                
           ”Spirit în Materie               
       SUD”          


Prin Coroana mea Elohim
Îmi trezesc Corpul de Lumină
                                                             

Când VĂD disonanță și AUD dizarmonie
Folosind culoarea și tonul corespunzător al Cristalului din Coroana mea
și Chakra din corpul meu
Eu cânt
E – LO – HIM
Pentru a limpezi culoarea și purifica tonul
Deschid PORTALUL corespunzător în Coroana mea și în Chakra mea
Și cânt
E – LO – HIM

În timp ce Lumina Mai Înaltă CURGE prin aceste Portaluri
Eu cânt
E – LO – HIM

În timp ce CURGEREA calmează unda, tonul devine pur
și culoarea devine pură
Eu cânt
E – LO – HIM

EU SUNT LUMINA
EU SUNT TONUL
EU SUNT COROANA

”Forma” Coroanei este pe capul meu.
”Comenzile” pentru Coroană sunt în inima mea.

PORTALUL ESTE DESCHIS
A ÎNCEPUT

În timp ce trec prin viața mea
EU SUNT Portalul
În timp ce mă trezesc în fiecare dimineață
EU SUNT Portalul
În timp ce adorm în fiecare noapte
EU SUNT Portalul
Realitățile, veche și nouă, sunt în MINE.
Cele două realități sunt în MINE.

Acolo unde este atenția MEA – acolo și EU SUNT.
Prin urmare, îmi focalizez atenția pe:

EU SUNT Vehiculul în care Noul Pământ gestează.
EU SUNT Portalul prin care Noul Pământ se naște.

Cu fiecare loc la care aleg să mă uit – Eu Creez Noul Pământ.
Cu fiecare sunet pe care aleg să îl aud – Eu Creez Noul Pământ.
Cu fiecare cuvânt pe care aleg să-l spun – Eu Creez Noul Pământ.
Cu fiecare alegere pe care o fac – Eu Aleg Noul Pământ.
Cu fiecare pas pe care-l fac – Eu Împământez Noul Pământ.

EU SUNT, Eu Văd, Eu Aud, Eu Vorbesc, Eu Aleg, Eu Împământez, Eu Creez
NOUL PĂMÂNT

Știu că
În timp ce îmi vindec Sinele, îmi vindec Planeta.

Eu Sunt Corp de Lumină – Gaia este Corp de Lumină
EU SUNT Gaia
Noi suntem UNA

~~~~~~~~~~~~

Vă mulțumesc, oameni dragi,
În curând ne vom întoarce la Casa
Pe care nu am părăsit-o niciodată cu adevărat,
Cercul este complet,
UNUL în TOȚI
Și TOȚI în UNUL
Cu iubire,

Gaia


Traducere Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.