vineri, 2 octombrie 2015

Un Mesaj de la Gaia


De Suzanne Lie

Preaiubiți Oameni ai Planetei mel,
Eu, Gaia, sunt bucuroasă să fiu partenera voastră. Acum că ați început să vă integrați Sufletul/SINELE în vehiculul vostru pământesc, sunteți în stare să vă împărtășiți conștiința voastră expansionată cu mine, Gaia, conștiința planetei Pământ. De fapt, pe măsură ce vă continuați procesul, conștiința voastră personală se va expansiona pentru a cuprinde conștiința colectivă a umanității, în care sunteți conectați cu toate elementele planetei mele.

Odată ce v-ați stabilizat conștiința planetară, nu veți mai simți că voi sunteți cea mai evoluată ființă de pe planeta mea. În schimb, veți ști că sunteți parteneri cu toate formele de viață planetare, de la Tărâmul Mineral unu dimensional până la Tărâmul Elemental patru dimensional și dincolo de el.

Pentru a vă iniția conștiința planetară, voi vă veți calibra chakrele voastre personale cu chakrele mele planetare. Atât chakrele personale cât și cele planetare sunt polarizate pentru a asigura un echilibru între energia masculină/de ieșire și energia feminină/de intrare. Nu vă gândiți la aceste energii ca și gen, ci mai degrabă ca la o lumină exterioară direcționată înspre (intrare/feminin) și la o lumină interioară direcționată spre înafară (masculin/de ieșire). Chakrele mele planetare prezintă acest proces cu prima, a treia, a cincea și a șaptea chakră care sunt de ieșire/masculine, ca vârfuri de munte.

Pe de altă parte, chakrele planetare doi, patru și șase, de intrare/feminine, sunt medii arhetipale feminine. De exemplu, cea de-a doua chakră este jungla Amazoniană, cu copaci și apă din abundență, iar chakra a patra este un crater vulcanic pe o insulă din Hawaii. Având în vedere că cea de-a șasea chakră a mea reprezintă conștiința mea mai înaltă, aceasta este un mediu muntos, Munții Himalaya. Cu toate acestea, în loc să fie un vârf, ca și în chakrele mele masculine, ea este un întreg lanț muntos reprezentând modul în care energiile feminine se alătură în familii.

Oamenii nu sunt atât de deosebiți de planeta mea. Noi, atât eu cât și voi, avem multiple fațete, cu multe personalități și carateristici în ființa noastră totală. Lucrul cel mai important dintre toate este că atât persoană cât și planetă, ne întoarcem la glorioasele ființe care am fost întotdeauna în dimensiunile mai înalte. Conceptul de fuzionare persoană cu planetă poate este nou pentru unii, dar pentru mine este un concept normal. Vedeți voi, dragilor, eu am fost întotdeauna fuzionată cu voi.

Acelora dintre voi care au ales să fuzioneze, persoană și planetă, aș dori să vă spun cât de mult vă apreciez. Voi v-ați deschis conștiința către mine. În schimb, eu mă angajez să fiu disponibilă pentru voi. Eu vă văd, oamenii mei, ca și pe o parte a SINELUI meu mai mare. Voi sunteți asemeni degetelor mele de la mâini și de la picioare. Voi sunteți ferestrele mele în experimentarea individualității în forma trei dimensională. Prin ceea ce atingeți, pe unde umblați, ceea ce faceți, ceea ce iubiți sau ceea ce urâți, eu sunt cu voi și simt totul. Mai este de mirare că vremea mea este o reflectare a gândurilor și emoțiilor voastre?

Acum vă cer să fiți conștienți de mine așa cum și eu sunt de voi. Noi suntem o echipă, după cum știți. Fără formele mele de viață, eu aș fi o planetă stearpă și fără corpul meu pământ, voi nu ați avea o planetă pe care să experimentați forma trei dimensională. Da, a fi trei dimensional a fost cu desăvârșire un experiment. Noi, ființele Pământului, am vrut să cunoaștem separarea absolută de alte forme de viață și limitările create de pierderea unității noastre. A fost dificil, dar în același timp a fost splendid, spiritual inspirațional și expansiv. Le mulțumesc tuturor oamenilor mei pentru spectacolul interesant pe care mi l-au oferit.

Cu toate acestea, noi ne trezim acum. Eu îmi amintesc că sunt o stea, o galaxie și un univers. În același moment voi vă amintiți adevăratul vostru SINE. Nu mai trebuie să credeți că sunteți singuri – singurii umanoizi din univers. Vă expansionați mințile pentru a vă cuprinde conștiința solară și galactică și vă amintiți prietenii voștri, pe cei dragi și alte aspecte ale SINELUI vostru de pe alte planete, galaxii și dimensiuni.

Ce experiență minunată vom avea cu toții atunci când ne vom reuni cu alți membri ai SINELUI nostru. Haideți să începem acest proces prin fuziunea persoanei în planetă și a planetei în persoană. În timp ce ne fuzionăm chakrele personale și planetare, dorința mea este ca voi, oamenii planetei mele, să vă simțiți din nou uniți cu mine. Vă cer să vă simțiți corpul în chakrele mele, în timp ce și voi simțiți chakrele mele în corpul vostru. În timp ce revedem fiecare chakră, permiteți esenței chakrelor mele planetare să fuzioneze cu esența chakrelor voastre personale. De aici vom iniția cuplajul persoanei în planetă.

Sunt întotdeauna cu voi. Cum aș putea să nu fiu, doar sunt planeta voastră.


Gaia

Sursa: Devenind UNA Oameni și Planetă

Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.