duminică, 4 octombrie 2015

Gaia vorbește – O colecție de mesaje de la Gaia – Dragi Oameni ai Corpului meu


De Suzanne Lie

Dragii mei,
Eu sunt Gaia și sunt bucuroasă să comunic cu voi, Oamenii Corpului meu. Sunt recunoscătoare pentru conexiunea făcută de la inima MEA, la inima VOASTRĂ, la inima Soarelui și apoi la inima Marelui Soare Central. Întreaga noastră Galaxie se pregătește pentru ascensiunea în dimensiunile mai înalte. Din nefericire, Pământul este unul dintre ”punctele provocatoare” pentru că noi suntem una dintre puținele planete care mai au încă ”viață” în dimensiunile de la unu la trei.

Trecerea din dimensiunea a treia/patra în dimensiunea a cincea este un șoc pentru locuitorii mei fizici. Această trecere este deosebit de dificilă deoarece mulți dintre oamenii mei nu se mai simt uniți cu mine, planeta lor. Vă mai amintiți cum erați uniți cu Marea Mamă când ați fost Preoți și Preotese în Templele mele? În ”zilele voastre moderne” oamenii mei rareori intră în legătură cu mine sau chiar cred că EU SUNT VIE. Cu toate acestea, VOI, membrii Echipei mele Planetare de Ascensiune, ați fost întotdeauna loiali angajamentului față de planeta NOASTRĂ.

Comunicarea Multidimensională

Toate creaturile mele unu și doi dimensionale vor ascensiona împreună cu mine pentru că ele se află în deplină unitate cu conștiința mea. Prin urmare, ele vor rămâne atașate de mine în timp ce eu fac tranziția. Aceste creaturi nu caută nici să posede obiecte nici să câștige putere asupra altora. Prin urmare, ele nu au nevoie să se agațe de o realitate care este pe cale de dispariție. De fapt, multe dintre plantele și animalele ”dispărute” au precedat de fapt omenirea pe noul, mai înalt dimensionalul Pământ.

Dacă voi oamenii ați putea învăța de la componentele unu și doi dimensionale ale sinelui vostru, v-ar fi mult mai ușor să mă ajutați și pe mine și pe voi înșivă în transformarea materiei noastre biologice, a structurii celulare și a ADN-ului. Vreau să vă reamintesc că voi aveți acces la toate tărâmurile mele multi-dimensionale prin intermediul propriei voastre forme umane. Puteți învăța să comunicați cu aceste dimensiuni interioare ale corpului vostru apreciindu-le pe corpul meu, Pământul, și în aura mea.

De exemplu, cu Tărâmul meu Unu Dimensional, al cristalelor, rocilor, munților, lacurilor, râurilor, oceanelor, ploii, vântului, cerului, etc. se poate comunica prin bucuria simțită și aprecierea marii frumuseți a Naturii mele. De asemenea, puteți ”fuziona” cu Tărâmul meu Doi Dimensional al plantelor, copacilor, insectelor, peștilor și mulți alți membri ai regatului animal prin ”auzirea” aprecierea și predarea la ”Chemarea Naturii”.

Cu Tărâmul meu Trei Dimensional al oamenilor, și al animalelor mai evoluate, se poate comunica prin gând, emoție, raționament, creativitate și prin limbajul simbolic sau verbal. Tărâmul meu Patru Dimensional este tărâmul viselor, meditației, magiei, extazului creator, dansului, cântecului, jocului, ascultării muzicii, distracției, emoției și creativității și se poate comunica cu el prin intermediul empatiei și telepatiei cu lumile elementale. Puteți experimenta mai departe dimensiunea a patra călătorind în Corpul vostru Astral către minunatul meu Tărâm al Zânelor.

Cu Lumea mea Cinci Dimensională se poate comunica prin capitulare, calm, pace, centrare, Iubire Necondiționată și fuzionare multidimensională cu formele de viață mai înalt dimensionale, precum și cu aspectele de o frecvență mai înaltă a SINELUI vostru. Lumea mea Cinci Dimensională este vibrația din care eu am venit și la care mă voi întoarce.

Cu toate acestea, Pământul meu cinci dimensional va fi mult transformat în timp ce ne întoarcem la el, creând simultan Noua Stea Pământ. Permițându-i conștiinței noastre să fie temporar aliniată cu matricea 3D, chiar dacă de-a lungul atâtor eoni de ”timp” 3D, ne-am transformat suficient pentru a CREA ceea la ce ne întoarcem. Nu ”încercați” să înțelegeți acest concept. Mai degrabă permiteți-i înțelesului să vă fie dezvăluit la fel de liniștit cum răsare soarele peste ape.

Răbdarea

Vă amintesc din nou să aveți răbdare, deoarece ”timpul” așa cum îl știți, se încheie. V-ați pregătit pentru acest moment în multe, multe vieți. Voi sunteți printre cei care și-au redus printre primii viteza de rotație a moleculelor de Lumină. Prin urmare, voi sunteți printre primii care și-o amplifică. Cu toate acestea, amintiți-vă că timpul nu există, deoarece timpul este specific celei de-a treia dimensiuni. Pe măsură ce dimensiunile se schimbă, așa face și timpul. Prin urmare, nu este nevoie să fiți nerăbdători.

Totul se desfășoară potrivit unui ”ceas” care este dincolo de concepția voastră trei dimensională. Permiteți-i acestui proces să continue și mețineți echilibrul Păcii Interioare atât de des pe cât puteți. Chemați-mă pe mine, Gaia, și eu vă voi ajuta. Amintiți-vă, dragii mei, că voi nu vă creați Corpul de Lumină. Voi îl REVELAȚI. Puneți deoparte iluziile separării și limitării și decideți să ”încetați să mai jucați jocul 3D”. Apoi, treptat, pe măsură ce vă amintiți SINELE vostru Multidimensional, strat cu strat, veți simți o eliberare de tensiune, o reducedere a anxietății și o abundență a Luminii.

Re-apariția Zeiței

Iubiți-vă în mod necondiționat corpul. Indiferent de faptul că în prezent vă aflați într-un trup de femeie sau de bărbat, vă cer, din nou, să vă amintiți viețile în care m-ați servit ca Preoți și Preotese. Când ați fost Preot sau Preoteasă servind-o pe Zeiță, corpul vostru a fost un templu sacru. Înfățișarea și forma voastră nu au fost determinate de cei din afara voastră sau de către intenția lumii patriarhale de a diminua rolul femeii.

Zeița a purtat întotdeauna multe forme și toate i s-au părut frumoase. Unii dintre copacii Ei sunt înalți și subțiri în timp ce alții sunt scunzi și extinși. Cu toate acestea, toți sunt meniți să servească scopului care este în concordanță cu forma lor. Fiecare dintre Preoții și Preotesele mele au o formă înnăscută care servește cel mai bine scopului lor.

Preotesele mele nu sunt menite să atragă bărbații cu corpul lor. Prin urmare, ele nu trebuie să-și iubească corpul numai atunci când acesta este considerat frumos de către bărbați. Societatea voastră le-a învățat pe multe femei că ele sunt lipsite de valoare dacă nu arată așa cum o fac câteva. Această eroare diminuează foarte mult adevărata Putere Feminină pe care dorim să o restabilim acum.

Și eu am suferit acest prejudiciu ca și Preotesele mele. Unele dintre pământurile și creaturile mele au fost considerate nevrednice și au fost distruse, abandonate sau poluate. Eu iubesc tot ceea ce deține formă în conștiința mea, la fel de mult cum iubesc Spiritul care aduce acea formă la VIAȚĂ.


Gaia


Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.