luni, 24 august 2015

Jurnalul # 5 – De UNUL Cu Multe Nume


Cele Șapte Uși

De Suzanne Lie

Jurnalul lui Beverly
”Frica este un mesager care vă spune să fiți atenți și cu foarte mare grijă”, canaliză Beverly în Jurnalul său. ”Fără frică nu ați putea supraviețui în cea de-a treia dimensiune unde există atât de multe pericole. Prin urmare, când am să-ți spun povestea mea, adu-ți aminte că frica este de fapt prietena noastră. Scopul fricii este să avertizeze și să protejeze. Amintirea și amenințarea fricii este, de fapt, dușmanul.

Dacă fricile din trecut nu pot fi eliberate, ele devin o povară din ce în ce mai grea. De asemenea, dacă nu ai încredere că avertizările potrivite vor veni la momentul oportun, atunci este vorba de frica de viitor. Frica din trecut este mesajul care a trecut și frica din viitor este mesajul care încă nu a sosit.

Când poți trăi într-o totală încredere și predare față de SINELE tău Mai Înalt, vei fi în măsură să eliberezi toate fricile vechi în vibrațiile tale mai înalte unde ele pot fi transmutate înapoi în lumină și iubire. Vei avea încredere că toate avertizările vor veni în timp util și te vor conduce în direcția în care întotdeauna îți va fi oferită cea mai bună protecție.

Noi am învățat aceste lecții pe Antares și ele sunt lecțiile care ne-au permis să învățăm cum să ne ridicăm vibrațiile în sinele noastre mai înalt dimensionale. Reține te rog, că eu îmi traduc cuvintele în Engleză ca tu să înțelegi mai bine. De asemenea, eu nu sunt din linia ta temporală.

Prin urmare, așa cum eu te percep, eu experimentez toate viețile tale ca și cum ar fi un pachet, ca pe o carte. Mă pot uita la orice parte din succesiunea lor sau chiar pot schimba ordinea. Tot așa poți și tu percepe viața mea. Acesta este motivul pentru care ai perceput de atât de multe ori confuzie în ceea ce privește liniile temporale ale vieților mele Antariene.

În percepția ta, eu sunt în toate aceste epoci deodată, și poți vizualiza orice interval de timp dorești. Sunt un tânăr locotenent (denumirea voastră) în același moment în care sunt și un bărbat mai în vârstă. Poate că pe măsură ce vei învăța și-ți vei aminti mai multe despre viața noastră Antariană, vei fi în măsură să îmbrățișezi modul nostru de percepție multidimensional. Apoi poate că vei fi putea chiar să îți amintești și să înțelegi mai multe concepte Antariene.”

Lisa
”Jaqual tocmai a spus viața ”noastră” asta însemnând că mama a fost acolo cu el?” se întrebă Lisa cu voce tare. ”Oh, acum vorbesc cu mine însămi, așa cum obișnuia să facă mama.” Această idee a speriat-o pe Lisa deoarece descoperea tot mai multe feluri în care semăna cu mama sa. Ar trebui să continue să citească așa cum i-a spus mama ei sau ar trebui să cheme poliția? ”Termină de citit!” a spus ea ca și cum ar fi urmat sfatul mamei sale. De fapt, chiar vroia să știe ce este scris în Jurnal.

Jurnalul lui Beverly
25 Septembrie 1997

”Dragă Beverly, aici este Jaqual”, a canalizat Beverly în Jurnalul ei. ”Aș vrea să-ți vorbesc acum despre Templul Amintirii. Templul Amintirii este locul în care ne întoarcem după ce serviciul nostru față de comunitate este încheiat, iar noi suntem pregătiți să ne întoarcem în dimensiunile mai înalte ale lumii noastre. Înainte de a putea intra în Templu trebuie să trecem printr-o serie de șapte uși, fiecare dintre ele rezonând la o frecvență mai înaltă.

Sunt șapte uși. Când putem intra pe fiecare ușă, trebuie să trecem pragul și să traversăm holul din fața acelei uși. Fiecare serie de prag, hol și ușă este de o frecvență mai înaltă, care emană următoarea culoare, vibrație și ton din frecvența cea mai înaltă.

Fiecare ușă reprezintă o ”revizuire a vieții” pentru diferite etape din viața noastră. Pentru a putea trece prin fiecare frecvență a ușii suntem chemați să transmutăm fiecare experiență mai jos dimensională a acelei etape din întruparea noastră.

În acest fel noi experimentăm o revizuire intimă a vieții prin care putem transmuta amintirile, gândurile, emoțiile și acțiunile noastre pline de frică din fiecare etapă succesivă a vieții noastre în iubirea necondiționată cinci dimensională.

Prin puterea iubirii noastre necondiționate, ne putem transmuta înapoi în adevărata noastră formă de Corp de Lumină. Dacă murim în serviciul poporului nostru, trecem în mod automat prin toate cele șapte uși direct în cea mai înaltă dimensiune.

Prima ușă este roșie și reprezintă copilăria noastră timpurie.
Cea de-a doua ușă este portocalie și reprezintă ”intrarea în maturitate”.
Cea de-a treia ușă este galbenă și reprezintă serviciul nostru ca Războinic Spiritual.
Cea de-a patra ușă este verde și reprezintă perioada noastră de însoțire și de a fi părinți.
Cea de-a cincea ușă este albastră și reprezintă tranziția noastră de la părinte la lider.
Cea de-a șasea ușă este indigo și reprezintă trezirea percepțiilor noastre mai înalte.
Cea de-a șaptea ușă este violet și reprezintă transmutarea noastră înapoi în Corp de Lumină.

Am să-ți povestesc acum călătoria mea prin Templul Amintirii. Prima ușă este roșie și reprezintă copilăria mea timpurie. Îți voi spune povestea mea în ACUM, deoarece acesta este modul în care ea trăiește în conștiința mea.

Stau în fața Ușii Templului Amintirii. M-am considerat întotdeauna a fi un om impunător, chiar și după standardele Antariene. Pentru un bărbat este destul de obișnuit să aibă o înălțime de opt picioare și multe femei au șapte sau chiar opt picioare înălțime, și ele.

Eu am o înălțime de nouă picioare jumătate (după măsurătorile voastre pământești) și întotdeauna am fost cu un cap deasupra mulțimii. Cu toate acestea, în timp ce stau în fața Ușilor Amintirii de la Templul Amintirii mă simt foarte mic.

Sunt o serie de cadre de uși, fără uși, care duc la această ușă. Fiecare dintre aceste cadre de uși emite o vibrație diferită. Prin urmare, fiecare cadru de ușă are o altă culoare și emite un alt ton.

Simt o atracție în corpul meu în timp ce stau în fața primului prag. Am fost instruit că, pe măsură ce trec fiecare prag și stau în holul din fața ușii următoare, voi experimenta diferite lecții și provocări. Aceste lecții și provocări trebuie să fie curățate și echilibrate înainte de a putea trece la următorul prag.

Prima ușă are o culoare foarte apropiată de ceea ce voi numiți roșu. În timp ce-i trec pragul sunt inundat cu amintiri legate de părinții mei. Nu m-am gândit la ei de mulți ani. Văd ochii violet strălucitori ai mamei mele și verde profund ai tatălui meu. Simt devotamentul lor față de mine și știu că ei au studiat mulți ani în scopul de a-mi oferi mie un corp fizic.

Îmi percep sinele de copil mic deoarece tocmai m-am trezit la forma mea trei dimensională. Totul este foarte roșu și portocaliu și o aud pe mama cântând și râsul tatălui meu. Mă simt în siguranță și pe deplin înconjurat de iubire. Încă îmi pot aminti lumea fără formă din care tocmai am apărut. Îmi lipsește sentimentul de a fi UNA cu toți și cu toate, dar mă simt totuși în siguranță pentru că sunt UNA cu părinții mei.

Acum amintirile mele înaintează și ajung în momentul în care am cam patru ani. Am fost într-un corp puternic decojit (cuvântul pe care noi îl folosim pentru forma noastră trei dimensională deoarece celelalte  forme ale noastre sunt mult mai fluide) și am ajuns la o înălțime de aproximativ șase picioare. Pe Antares suntem independenți de părinții noștri de la vârsta de trei ani și dobândim corpuri pe deplin adulte cam pe la vârsta de șapte ani.

Acum trăiesc în una din casele comune împreună cu alți copii. Sunt anumiți adulți care conduc aceste case, dar noi suntem liberi să mergem oriunde în comunitatea noastră și să ne petrecem timpul cu oricine ne place. Mama mea este o artistă și își petrece o mare parte din timpul ei în cea de-a patra și cea de-a cincea dimensiune, dar mă vizitează adeseori. Tatăl meu vine să mă vadă cam o dată pe an. El este Preot într-unul din templele noastre ajutându-i pe alții să intre în Templul Amintirii.

Dintr-o dată simt prima experimentare a fricii, pentru că îmi amintesc atacul Draconienilor asupra micii noastre comunități. Eram în grădina casei părinților mei vizitând-o pe mama. Îi plăcea să viziteze împreună cu mine acel loc și mă educa în mod constant în ceea ce privește multele flori frumoase care cresc pe planeta noastră. Buna prietenă a mamei mele, Alicia, tocmai a ieșit din grădină pentru a ne aduce niște ceai aboromium când am auzit un țipăt oribil venind dinspre casă.

Mama și cu mine am alergat înăuntru să vedem ce s-a întâmplat și am găsit-o pe Alicia pe jos într-o baltă de sânge. Doi bărbați Draconieni reptilieni imenși stăteau deasupra ei. Mama a alergat în ajutorul prietenei ei și unul dintre Draconieni a apucat-o de păr și a tras-o în sus pentru a o privi în ochi. Nu puteam gândi sau face vreun plan. Am sărit din reflex în ajutorul mamei mele. Eram cu mult mai mic decât războinicul Draconian, iar el a început să râdă în timp ce eu dădeam în el ca să o elibereze pe mama.

Nu voi uita niciodată râsul celor doi bărbați privind un copilandru ce încerca să-și salveze mama. În cele din urmă, războinicul s-a plictisit să mai joace acest joc și s-a folosit de corpul mamei mele pentru a mă scutura de pe el ca pe o insectă.

Celălalt războinic m-a ridicat și m-a aruncat pe fereastră în grădină. Nu voi înțelege niciodată de ce nu au venit după mine să mă termine. Probabi s-au gândit că am murit. Sunt sigur că arătam ca și cum aș fi fost mort. Ambele picioare și unul dintre brațe mi-au fost rupte. Partea stângă a feței mele a fost zdrobită și eram plin de sânge. Încă mai am cicatricile în partea stângă în zona ochiului. Când mi-am recăpătat cunoștința, nu știu cât de târziu, totul era liniștit și în tăcere.

Mi-am târât corpul în casă cu ajutorul mâinii întregi și am găsit-o pe mama moartă alături de prietena ei. Nici nu suport să mă gândesc la ce i-au putut face. Am jurat atunci că voi fi războinic pentru atât de multă vreme cât voi căuta răzbunare și-mi voi găsi pacea. Mă tem că nu pot trece de acest prim prag roșu ca sângele până nu mă eliberez de nevoia mea de răzbunare. Numai atunci îmi voi găsi pacea interioară. Poate că, Beverly, tu și cu mine putem să o căutăm împreună.

(Notă de la Beverly:
Am fost atât de tristă și de speriată de povestea lui Jaqual încât nu am continuat comunicarea noastră. M-am întors, în schimb, să vorbesc cu Mytria.)

Lisa
”Nu înțeleg de ce a oprit mama comunicările cu Jaqual. Știu că ar trebui să mă duc la culcare, dar mai întâi vreau să știu ce are Mytria de spus”, a murmurat Lisa pentru sine.

Întoarcerea mea la Mytria

Jurnalul lui Beverly
15 Iunie 1999

”Dragă Mytria,
Sunt Beverly. Am citit povestea lui Jaqual despre moartea mamei sale și am fost atât de supărată încât m-am oprit din jurnalizarea lui. Cum am putut să-l abandonez? De ce sunt atât de slabă? Ajută-mă te rog. Știu că am nevoie de mai multă tărie și curaj. Îmi dau seama și că într-un mod ciudat nu vreau să mă apropiu prea mult de el.

Trebuie să recunosc că mi-e frică să mă conectez cu un bărbat care se află pe o altă planetă într-un sistem solar diferit pentru că nu am depășit faptul că soțul meu m-a părăsit. Te rog să mă ajuți, Mytria. Am nevoie de puțină tărie. Am ajuns să fiu atât de slăbită încât nu v-am putut contacta pe nici unul dintre voi de aproape doi ani.

Trebuie să recunosc că au fost doi ani foarte sumbri. Ceva s-a rupt în mine când am auzit povestea lui Jaqual și m-am ținut deoparte de toată jurnalizarea mea. M-am întors înapoi la terapie, dar nu am putut pune suficientă inimă în ea. Apoi am încercat unele cursuri de meditație, care mi-au fost de ajutor.

De fapt, doar de aceea am curajul de a reveni acum pentru că am meditat mai bine de o oră. Am descoperit că este mai bine pentru mine să mă trezesc cât mai devreme posibil, înainte de răsăritul soarelui. Mă pun în scaunul meu, cu lumânările arzând și cu o muzică de meditație în surdină în timp ce ziua începe. Acest regim de meditație îl practic cam de opt luni acum, așa că mi-am găsit curajul de a reveni.

Știu că acest lucru ar putea să-ți sune prostesc. De ce aș avea nevoie de curaj ca să vorbesc cu ființe atât de minunate cum sunteți tu și Jaqual? Vezi tu, nu are legătură cu voi. Are legătură cu mine. Cum pot să fiu sigură că nu sunt pur și simplu nebună sau că nu eu vă inventez? De fapt, nu cred că sunt nebună dar mă înnebunesc eu singură cu toate îndoielile și judecățile mele de sine. Mytria, ajută-mă te rog.”

Lisa
Așa cum Beverly se îndoia de sănătatea ei mintală, așa se îndoia și Lisa de a ei. Cum putea fi real faptul că ea pur și simplu s-a ridicat și a plecat părăsindu-și soțul și copiii? Știa că putea să-și sune familia de îndată ce aceștia s-ar fi trezit, dar nu era sigură că ar fi vrut să dea acel telefon. Lisa s-a văzut întotdeauna pe sine ca pe o persoană foarte responsabilă, care a făcut întotdeauna ceea ce soțul și copiii ei au avut nevoie.

Casa era curată, familia hrănită, a pregătit întotdeauna copiii pentru școală, i-a dus la școală, i-a luat de la școală și i-a ajutat să-și facă temele. Ea a fost o mamă cu mult mai bună decât a fost mama ei. A încercat să nu gândească în felul ăsta despre propia ei mamă, dar adevăratele ei sentimente pur și simplu au ieșit la iveală.

Era 5:00 dimineața acum, așa că ar putea sta trează și mai citi astfel încât să-i poată suna pe copii la ora 7:00. Se întreba cum s-a descurcat soțul ei cu culcatul lor și apoi cu trezitul la timp ca să ajungă la școală. Plecase doar de câteva zile, dar simțea că parcă o făcuse acum câteva vieți.

Poate că ar trebui să vorbească cu soțul ei dimineața, s-a gândit ea în timp ce se întorcea la cititul Jurnalului pentru a găsi răspunsul Mytriei la strigătul de ajutor al mamei ei.

Jurnalul lui Beverly
”Draga mea Beverly”, a scris Mytria cu mâna lui Beverly. ”Reține te rog că toate provocările vieții tale trei dimensionale nu sunt altceva decât niște ochelari care crează proiecția iluziei 3D cunoscute ca și viață fizică. Din moment ce m-ai chemat astăzi, înseamnă că ești pregătită să-ți vorbesc astăzi despre casa mea din Templul Violet de pe Alcyone din Pleiade.

Da, draga mea, tu meriți și ești acum un membru al acelei mari ierarhii. Am venit să-ți reamintesc acest lucru astfel încât să nu te pierzi în sarcinile de zi cu zi ale supraviețuirii. De asemenea, nu vreau să te judeci pentru că simți că nu ai fi ”destul de bună”.

Planul tău fizic intră într-o mare transformare. Ți-am trimis imagini interioare despre viața ta/noastră din Pleiade, astfel încât să-ți poți aminti că realitatea este creată de starea ta de conștiință. Aud și întrebarea ta, ”Dacă eu îmi creez propria mea viață, atunci de ce am creat o realitate în care există doar muncă și luptă?”

Draga mea Beverly, tu te-ai judecat toată viața ta după etalonul societății voastre exterioare. Cu toate acestea, tu ți-ai urmat în mod constant chemarea sufletului. Acea chemare nu te-a condus la concentrarea atenției tale pe ceea ce societatea considera a fi de succes. Acum este nevoie să te iubești pe tine însăți și să iubești viața pe care ai creat-o.

Vede-te acum în Templul Violet de pe Alcyone. Da, primul lucru pe care îl vezi ești tu însăți zburând chiar deasupra casei tale din Pleiade. Este micuță și făcută din cristal, este plină de lumină și înconjurată de copaci frumoși. Te-ai putea proiecta direct în casa ta, dar te bucuri de faptul că poți zbura în forma ta cinci dimensională.

În timp ce intri în casa ta, vezi că este plină de flori și plante frumoase. Sunt și păsări care zboară prin casă și un animal micuț care seamănă cu un câine dar care umblă pe picioarele din spate și are degete opozabile pe mâini. Noi numim aceste animale larnaci. Sunt prieteni loiali și se bucură de atribuții domestice.

Larnacul tău nu este un servitor ci un prieten drag. El se bucură de ceea ce face pentru tine și vă iubiți unul pe celălalt foarte mult. Pe parcursul zilei tale, amintește-ți din ce în ce mai mult de casa ta și de viața personală de care te bucuri aici în Pleiade. M-am focalizat mai mult pe viața ta personală decât pe templu deoarece asta este zona din viața ta de acolo în care sunt cele mai mari provocări.

Tu găsești acum linia de demarcație dintre negare și acceptare. Descoperi cum să faci tot ceea ce faci cât mai bine poți în condițiile în care te afli și să accepți rezultatele ca fiind frumoase. Cu alte cuvinte, înveți să-ți trăiești viața din punctul nostru de vedere mai degrabă decât din perspectiva societății voastre.

Acum Beverly, trăiește-ți ziua și simte-mă în interiorul tău. Să știi că unul dintre adevăratele tale sine este ființa violet curgătoare pe care tu o vezi ca fiind eu, Mytria. Reamintește-ți că toate realitățile tale sunt create de către conștiința ta și că provocările vieții tale trei dimensionale sunt pur și simplu niște ochelari care crează proiecția iluziei cunoscută drept viață fizică.

Bucură-te de iluziile tale. În curând ele nu vor mai fi și vei trăi în realitatea propriului tău sine. Acolo nu există timp. Prin urmare, nu e nici o grabă. Trebuie să fii blândă cu tine însăți. Nu adăuga și mai multe provocări vieții tale. Ai avut destule și în curând vor veni singure chiar mai multe.”

Lisa
”Oh, nu, nu mai multe provocări”, spuse Lisa ca și cum Mytria i-ar fi vorbit ei. Ei bine, poate că toate astea îi vorbeau ei. Asta înseamnă, mama ei, Mytria și Jaqual. Lisa trânti jurnalul închis pe masa de lângă ea și se ridică de pe scaun. Se duse în bucătărie încercând să se decidă dacă să bea vin, cafea sau ceai.

Cel mai mult, avea nevoie să scape de acea carte, incoerențele nebunești ale mamei ei cu ființe necunoscute și, mai ales, avea nevoie să se elibereze de sentimentul că oamenii din jurnal păreau foarte reali și chiar familiari.

”Nu, acesta nu este un gând acceptabil”, a spus ea în timp ce închidea dulapul după ce-și pusese un nou pahar cu vin. Lisa trebuia să admită că ea a vrut vinul, deși era încă înainte de ivirea zorilor.


”Nu este momentul să mă gândesc la asta”, a spus ea în timp ce-și turna vinul. ”Sunt singură aici și nu este nimeni care să mă judece. Dacă vreau să beau acest vin, o voi face”, a declarat Lisa cu voce tare, în timp ce se întorcea la jurnal.  


Traducere Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.