luni, 6 aprilie 2015

Mesaj de la Sananda



De Bob Fickes

Fiți bineveniți Binecuvântaților! Fiți bineveniți! Eu Sunt Sananda!

Mulți dintre voi sunt îngrijorați de evenimentele care au loc în viața voastră. Multe lucruri se vor petrece pe Calea voastră spre Iluminare. Dar fiți siguri Dragilor că sunteți pe calea cea bună și la momentul potrivit! Acesta este momentul pentru transformarea Planetei Pământ!

Calea destinului uman este plină de dificultăți. Chiar și atunci când faceți ceea ce trebuie, nu puteți evita dificultățile. Vă spun acest lucru din propriile mele experiențe pe care le-am avut în viețile mele ca Lord Buddha și Maestrul Isus. Viața mea pe Pământ nu a fost întotdeauna plăcută! Dar aceasta a fost o perioadă miraculoasă pentru mine. Mi-am păstrat Calea și mi-am urmat destinul fără să privesc în urmă sau să regret ceva ce s-a întâmplat pe drum. Așa ca și mine în viața mea pe Pământ, voi sunteți aici să fiți un exemplu pentru cei din jurul vostru că oricine, în orice condiții poată să dobândească Iluminarea în această viață.

Dacă viața voastră ar fi fost ușoară, alții ar spune că a fost ușor să atingeți Iluminarea pentru că viața voastră a fost specială. Majoritatea oamenilor cred că Iluminarea este dificil de atins, mai ales atunci când viața lor este plină de suferință. Sunteți aici pentru a-i inspira. Când vă depășiți propriile voastre dificultăți și vă ridicați din noroi, îi veți inspira pe mulți dintre prietenii voștri să creadă că Iluminarea este posibilă pentru toată lumea.

Dacă Calea voastră ar fi fost ușoară, probabil că ați uita de Calea voastră Spirituală și ați fi orbiți de multele farmece ale vieții materiale. Nu ar exista nici un stimulent care să vă facă să urcați din noroi și să vă facă să vă străduiți ca să vă atingeți Iluminarea! Fiecare provocare cu care vă confruntați vă amintește să căutați ceva mai bun, o cale de a vă îmbunătăți condiția umană și a vă transforma lumea în Planul Divin.

Sunt printre voi atât de mulți cei care purtați mesajul unei Noi Ere a Iluminării. Chiar și atunci când uitați de ce sunteți aici și cădeți în disperare, tot mai auziți o voce în voi spunând ”Ridică-te, dragule. Rămâi pe calea ta și vei atinge Iluminarea pe care o cauți.”

Spre deosebire de oricare dintre viețile voastre anterioare, cei care sunt pe această cale sunt și ei aici cu voi. Vă încurajați unii pe ceilalți și vă susțineți unii pe ceilalți atunci când cădeți. Împreună veți schimba lumea. Arhanghelul Mihail a adunat multe suflete care să intre în această viață și să elimine întunericul care a urmărit omenirea mii de ani. Sunteți unul dintre acele suflete care s-au oferit voluntar să schimbe lumea. V-ați așteptat să fie ușor? În întuneric ne-am născut. Ne luptăm și ne ridicăm din nou și din nou, până când lumina strălucește în noi. Atunci și numai atunci întunericul poate să dispară. Voi sunteți singurii care pot găsi această lumină în interior. Maeștrii vă pot ajuta încurajându-vă. Prietenii vă pot ajuta susținându-vă. Dar numai voi puteți aprinde lumina care va schimba lumea.

Nu vă dați bătuți, Binecuvântații mei Prieteni! Suntem cu voi. Prietenii voștri sunt peste tot în jurul vostru. Nu vom lăsa această lume în întuneric. Vom fi triumfători! Mai sunt doar câțiva pași de făcut. Chiar dacă aceștia par dificili sau chiar imposibil de făcut, faceți următorul pas și nu ezitați. Atunci când ezitați, cădeți sub greutatea propriei voastre îndoieli. Ridicați-vă Dragilor! Momentul Iluminării a sosit! Întunericul a fost deja luminat. Înainte nu vă puteați vedea problemele cu claritate. Acum lumina strălucește și voi știți ce aveți de făcut. Faceți-o Dragilor! Faceți-o! A sosit Momentul!


link catre articolul original

Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.