luni, 9 martie 2015

Spărgătorii de Coduri #1 ~ Suzanne Lie și Arcturienii



Dragii mei prieteni, nu am mai comunicat în mod direct cu voi de la încheierea minunatelor noastre aventuri. În cea mai mare parte datorită faptului că câmpul meu energetic s-a schimbat într-atât de repede încât am fost copleșită. Energia de la cursuri mi-a împins frecvența în stări mai înalte decât oricând și a trebuit să găsesc o cale ca să le pot integra.

Din fericire am în viața mea iubire precum și multă creativitate. Prin urmare, emoțiile mele sunt destul de centrate ceea ce este un lucru foarte bun pentru că mintea mea, percepțiile mele și gândurile mele au ieșit de pe hartă. Este ca și cum cineva ar fi aprins Lumina, iar abilitățile mele de comunicare, cognitive, de percepție, conceptuale au devenit foarte vii și s-au accelerat în frecvențe din ce în ce mai înalte.

Este ca și cum aș avea nevoie să-mi găsesc propriul ritm și să fiu în largul meu, dar nu pentru că ceva rău ar urma să se petreacă, ci pentru că ceva înalt dimensional este pe cale să vină și viața se va schimba foarte mult.

Știu că ar putea fi vorba de debarcarea Galacticilor, dar nu o simt a fi în totalitate corectă. Este mai mult ca și cum realitățile noastre încep să se schimbe și mai multe realități se învârtesc în jurul conștiinței noastre. Este ca și cum am sta în fața unui mese imense tip bufet suedez și sunt atât de multe lucruri de ales acolo încât nu știm ce să alegem. Așa că am putea lua câte puțin din fiecare fel de mâncare și să încercăm să mâncăm din toate, dar nu s-ar amesteca bine toate în stomacul nostru.

Există atât de multe realități diferite care se mișcă prin conștientizarea noastră doar preț de o secundă, un mic cuvânt, un mic sunet în vocea noastră, o mică licărire la marginea conștientizării noastre. Toate acestea se petrec în Acum-ul lui Unu. Și toate acestea cred, mă gândesc, sunt realități posibile. Iar aceste realități posibile flirtează cu mintea noastră pentru că noi intrăm în stări de conștiință în care putem călători inter-dimensional.

De fapt, aceste realități flirtează cu mintea noastră în așa fel încât vom acorda atenție și ne vom asculta propriile noastre voci interioare. Vocea mea interioară întotdeauna a vorbit mai mult decât vocea mea exterioară. Așa că mi-am urmat mai mult vocea interioară. Și nu vorbesc despre acea voce interioară a mea din sinele uman care spune ”Oh, ar trebui și de ce nu?” Ci vorbesc despre vocea care știu că este sinele meu mai înalt.

Nu pot vorbi în numele altora dar vocea mea interioară mi-a dat ordine. De fapt este mai mult ca o alegere decât un ordin, dar există o senzație de urgență în acel ordin. Întotdeauna am avut o ființă spirituală în mine sau în imaginația mea, sau în amândouă. Am avut întotdeauna această voce interioară care mereu mi-a vorbit. Când eram tânără îmi vorbea de obicei în termeni de vieți trecute ale mele, dar mi-am dat seama că, de fapt, erau realități paralele. Și astfel am alcătuit imagini și povești pe care le-am scris în cele mai multe dintre cărțile mele.

Desigur, am crescut în anii 1950 sub îndrumarea Dr. Spock care avea de gând să aducă cu biciul întreaga Americă într-un format. În schimb ceea ce a creat au fost Hippie. Am fost și eu un Hippie și am adorat acest lucru. Dar am fost un Hippie care s-a căsătorit și și-a cumpărat o casă și a avut doi copii. Dar casa noastră a fost ca un centru și am ținut multe petreceri minunate.

Mi-a plăcut modul în care am gândit atunci. Pentru femeia care eram, a fi o Hippie era o foarte mare schimbare față de doamna care am fost crescută să fiu. Anii șaizeci și șaptezeci au fost incredibil de minunați și destul de periculoși. Dar toți Hippie s-au adunat împreună pentru a crea un loc sigur și a se distra cât mai mult.

Dar, înapoi la Acum. Acum am început să percep frecvențe din ce în ce mai înalte, frecvențe care sunt ale realității care rezonează la dimensiunea patru mai înalt și cinci. Apoi se întorc înapoi la dimensiunea a patra, dar toate acestea se întâmplă atât de repede încât sunt dificil de perceput în mod conștient. Prin urmare, conștient le percep mișcându-se prin gândurile mele, pâlpâind și trecând prin fața ochilor mei și atingându-mi corpul într-un mod în care îmi ating mai degrabă Aura decât corpul fizic.

Mai am și un sentiment ciudat că ceva s-a schimbat, se va schimba, se schimbă dar nu sunt destul de sigură ce este. Înainte ca măcar să încep să înțeleg ce este acel gând sau percepție, ceva se schimbă înapoi. Suntem cu toții în acest proces de mare transmutare și totul este atât de rapid încât nu-l putem percepe cu adevărat cu creierul nostru trei dimensional.

De obicei, percepția noastră mai înaltă intră în conștiința noastră, dar creierului nostru 3D nu-i vine să creadă că a fost ceva real și de aceea este atât de important să lucrăm la expansionarea în stări de conștiință mai înalte. Cu toții am avut multe vieți în care ne-am dezvăluit adevăratul nostru sine, motiv pentru care am fost pedepsiți și/sau uciși. Așa că avem acest păzitor patru dimensional care ne spune – fii atent, fii atent. Amintiți-vă când s-a întâmplat acest lucru, amintiți-vă când s-a întâmplat asta.

Trebuie să străpungem prin asta. Trebuie să străpungem prin acea frică necunoscută care ne oprește atunci când începem să ne mișcăm în acest teritoriu nou și virgin. Este virgin pentru noi, dar el este viu și a existat încă înainte ca realitatea să înceapă în frecvențele mai înalte și apoi să coboare în frecvențele mai joase. Dar am fost în aceste frecvențe mai joase pentru atât de multe încarnări încât ne simțim ca și când ne-am duce într-un loc nou în loc să recunoaștem în mod conștient că de fapt ne întoarcem la locul din care provenim.

Din fericire, sunt multe schimbări care au loc în conștiința noastră patru dimensională, în aura noastră, în acea interfață dintre viața noastră trei dimensională și viața noastră cinci dimensională. Și aceste schimbări lucrează la nivel inconștient cu creierul nostru pentru a ne adapta treptat la frecvențele mai înalte ale percepției. Când suntem în dimensiunea a treia suntem pur și simplu instruiți să ne negăm percepțiile sinelui nostru mai înalt. Dacă ne-am fi văzut sinele mai înalt sau i-am fi vorbit sinelui nostru mai înalt, am fi fost văzuți drept nebuni, psihotici sau ar fi fost ceva în neregulă cu noi.

Aceasta este vechea programare care ne protejează din cauza celorlaltor vieți ale noastre în care ne-am manifestat ca sinele nostru și consecințele au fost foarte grave. Iar aceste consecințe au lăsat o cicatrice în conștiința noastră și este nevoie să intrăm în acea cicatrice și să spunem ”este totul în regulă acum”. Dar noi nu chiar știm că este în regulă pentru că există o amenințare de război aici și există o amenințare de război acolo.

Cu toate acestea, cabala începe să se diminueze. Au pierdut și încep să fie duși într-o altă realitate, probabil în dimensiunea a patra de jos, în care energia emisă devine instantaneu energia primită. Pentru că ei rezonează la o frecvență atât de joasă atunci când au emis un câmp de energie, în momentul în care acesta s-a întors la ei, din cauza existenței timpului, ei nu și-au dat seama că acesta este o consecință a comportamentului lor. Așa că nu au învățat. Nu este ca și cum ar fi pedepsiți pentru că pedeapsa nu este o componentă a realității cinci dimensionale.

Dar Pământul a fost menit să fie o planetă a liberului arbitru. Pământul a fost menit să fie o planetă a cauzei și efectului astfel încât am putut învăța să Ascensionăm învățând că energia pe care o emitem este energia care se întoarce la noi. De asemenea, atunci când ne expansionăm conștiința, energia se întoarce înapoi la noi din ce în ce mai repede, astfel încât putem învăța din ce în ce mai repede. Și aceia dintre noi care ne-am trezit la sinele nostru mai înalt, atunci când noi emitem un gând acesta se manifestă aproape instantaneu.

Dacă emitem un gând și ne mai punem și emoțiile în acel gând, atunci noi creăm o formă gând și forma gând vine în manifestare foarte repede. Acesta este motivul pentru care trebuie să fim foarte atenți la gândurile pe care le cuplăm cu emoțiile noastre. Dacă avem un gând de frică, trebuie să-l Iubim în mod Necondiționat și să-l ardem cu Focul Violet. Apoi să înlocuim acel gând negativ cu un gând pozitiv și să conectăm acel gând pozitiv cu Iubirea Necondiționată și cu Focul Violet. În acest fel, acel gând pozitiv va crea o formă gând de transmutare sigură și iubitoare.

Pe măsură ce continuăm acest proces ceea ce se petrece este că începem să percepem în mod conștient matricea 3D care este în jurul nostru. Motivul pentru care începem să percepem matricea 3D este pentru că începem să vedem prin ea. Începem să vedem prin matrice și să percepem frânturi din realități care nu sunt încorsetate de matricea 3D.

Matricea 3D este ca un filtru de energie bogat ornamentat. Când ne încarnăm în matricea trei dimensională a lui Gaia, noi suntem limitați la percepțiile celei de-a treia dimensiuni. Când mergem la culcare sau când medităm noi ne expansionăm conștiința dincolo de matricea 3D. Apoi începem să ne amintim celelalte realități ale noastre aflate în diferite zone de timp pe Pământ și/sau expresiile mai înalt dimensionale ale sinelui aflate pe navă sau în lumile mai înalt dimensionale.

Din nefericire, când ne deschidem ochii și ne întoarcem la treaba noastră cea de toate zilele, creierul nostru 3D preia conducerea și închide aceste percepții mai înalte. Aceste percepții mai înalte sunt închise pentru că creierul nostru 3D ne spune că suntem într-un corp fizic și că lumea fizică este reală. Tot ceea ce nu face parte din lumea fizică nu este real.

Dacă credem acest lucru, dacă credem că NUMAI lumea fizică este reală și că tot ceea ce este în afara lumii fizice nu este real, atunci suntem pur și simplu îndoctrinați să rămânem în pachetul strâns al Matricii 3D.

Mulți dintre noi au început să se deconecteze de la această matrice. Când eram tineri am luat acea pastilă și am crezut ce ni s-a spus. Am făcut ceea ce ei ne-au spus pentru că am vrut să fim oameni cum-se-cade. Dar era acolo și vocea noastră interioară. Acum, după atât de multă vreme în care a trebuit să păstrăm secretul despre acea voce interioară, pentru că dacă am fi spus cuiva despre ea ar fi fost prea ciudat, ar fi fost prea nebunesc, ceva ar fi fost în neregulă cu noi și am fi fost judecați.

Așa că am făcut ceea ce societatea s-a așteptat de la noi. Apoi am ajuns să fim atât de ocupați cu munca și cu slujba noastră și cu familiile noastre, încât ne-am închis vocea interioară. Dar când am închis-o, am început să ne simțim atât de singuri. Nu știam pentru ce am devenit atât de singuri. Nu știam ce am închis, dar știam că ceva lipsește. Dar ce era asta? Da, bine, este timpul să ne întoarcem din nou la treabă. Este timpul să avem grijă de copii – timpul să, timpul să, timpul să ....

În cele din urmă am aflat că, dacă am fi ascultat această voce interioară, lucrurile ar fi început să se schimbe în viețile noastre. Vocea interioară ar fi continuat să ne spună, corpul nostru ar fi continuat să simtă că ceva special se petrece. Ceva ce chiar ne dorim să se petreacă în realitatea noastră. Dar dacă nu ne ascultăm vocea interioară, și ascultăm doar vocea exterioară, atunci acel ceva nu este perceptibil. Nu este perceptibil pentru că vocea exterioară spune ”Asta este real. Ceea ce auzi în interiorul tău nu este real. Ceea ce auzi în exterior, ceea ce auzi la televizor, ceea ce auzi de la ceilalți oameni, este real.”

A fost necesar să ne asumăm riscul de a asculta, nu ceea ce ne speria, ci să ascultăm ceea ce ne făcea să ne simțim bine. Ne-am dat seama că ceea ce ne speria era în afara noastră și ceea ce ne făcea să ne simțim iubiți și iubitori, era în interiorul nostru. Acum, existau și în interiorul nostru emoții, emoții bazate pe frică care au tulburat supa, ca să spunem așa.

Aceste emoții ne-au făcut să ne mirăm chiar mai mult, ”Poate fi real acest lucru? S-ar putea ca ceea ce simt în mine să fie posibil real? Oh, sper că este. Sper că este real. Vreau mai mult ca orice să fie real. Dar poate că am înnebunit.” La urma urmei, am fost învățați că ascultarea vocii noastre interioare nu este reală. Așa că, a fost necesar să ne întoarcem împotriva a ceea ce am fost învățați, a trebuit să ne dăm seama că avem nevoie să ne ascultăm vocea interioară. Da, în primul și în primul rând a fost necesar să ne ascultăm vocea interioară pentru că ea era propriul nostru SINE Multidimensional.

Aceia dintre noi care s-au trezit, aceia dintre noi care au îndrăznit să-și asculte vocea interioară și au urmat instrucțiunile pe care le-au simțit în interior sunt ”spărgătorii de coduri”. Noi am spart codul spălării creierului legat de cine ar trebui să fim și ce ar trebui să facem. Noi am spart codul îndoctrinării trei dimensionale. Atunci când am spart acest cod, ne-am găsit și curajul de a ne putea trăi acest curaj.

Prin acest curaj începem să ne amintim cine suntem cu adevărat și de ce ne-am luat acest corp.


Suzille/Arcturienii



Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.