vineri, 20 martie 2015

Recrearea Consiliului Luminii pe Pământ



De Bob Fickes

Timp de mulți ani am știut să sunt mulți Maeștri în lume care duc o viață normală și care au uitat cine sunt ei cu adevărat. Sananda și Sanat Kumara m-au vizitat în 1985 și mi-au cerut să găsesc aceste suflete mărețe și să le ajut să-și trezească Maestrul Interior astfel încât să putem restabili Consiliul Luminii aici pe Pământ. În ultimii treizeci de ani am încercat de mai multe ori să creez acest Consiliu al Luminii, dar nu am avut niciodată succes. Știam că Maeștrii sunt aici, dar cei mai mulți oameni nu au putut înțelege că viața lor exterioară din lume era doar o parte din ceea ce ei erau cu adevărat. Nu puteau să creadă că există un Maestru în interiorul lor care era deja instruit pentru a face o muncă uimitoare pentru binele planetei Pământ. Toți simțeau, ”Eu sunt atât de normal. Nu sunt Iluminat încă și această viziune pare atât de îndepărtată. Cum este posibil ca eu să fiu unul dintre acei Maeștri care vor transforma această lume prin Ascensiune și Iluminare?”

Acum mulți dintre voi se trezesc și Maestrul Interior vă provoacă conștiința să străpungă prin viața voastră lumească și să vă ridicați cu toată strălucirea voastră adevărată și cu întregul vostru potențial. Viața pe care o trăiți în această lume este doar o parte din cine voi sunteți cu adevărat. Dar undeva, adânc în voi, simțiți că există ceva ce trebuie să faceți pentru lume. Știți că aveți de oferit un dar acestei lumi, dar nu vă puteți aminti cum să-l scoateți afară. Nu vă mai puteți întârzia Iluminarea. Când ne-am despărțit după căderea Lemuriei am promis să așteptăm până când va sosi momentul potrivit pentru ridicarea conștiinței globale în Iluminare. Numai atunci când lumea era pregătită pentru Iluminare ne-am fi putut aminti că suntem unul dintre acei Maeștri care sunt aici pentru a ajuta. Am așteptat atât de multă vreme ca acest lucru să se întâmple încât am uitat cine suntem noi cu adevărat. Acum a sosit momentul să-i permitem Maestrului nostru Interior să se trezească și să iasă la iveală. Acesta vă va schimba viața!  

Pe măsură ce Maestrul Interior se trezește, vom descoperi prieteni vechi pe care nu i-am văzut de mai multe vieți. Atunci când îi întâlnim, ne vom recunoaște unul pe celălalt și vom simți ca și cum ne-am cunoaște de foarte multă vreme. Maeștrii Interiori se unesc. Noi formăm o legătură globală peste tot Pământul. Acesta este primul pas în recrearea Consiliului Luminii pe Pământ și în lucratul împreună pentru a ridica lumea noastră din mizeria și frustrarea karmei în Iluminarea Globală și în Ascensiunea Globală.

Acum este momentul să ne susținem unul pe celălalt și să credem că avem puterea de a schimba lumea. Cu cât mai mult credem în sinele nostru, cu atât mai repede darurile ascunse vor ieși la iveală. Nu este nimic nou de învățat. Tot ceea ce avem nevoie este ascuns adânc în interiorul vostru și așteaptă de peste un milion de ani să iasă la iveală. Acum este momentul să vă amintiți și să învitați darurile să iasă la iveală. Acesta este momentul în care toți Maeștrii Străvechiului Consiliu al Luminii s-au renăscut pentru a-și face munca împreună. Sunteți unul dintre acești Maeștri!

Ceea ce trăiți astăzi nu este ceea ce voi sunteți cu adevărat. Fiecare dintre noi trebuie să-și scoată masca vieții noastre actuale și să-i permită Maestrului Interior să ne învețe darurile pe care le-am purtat pentru atât de multă vreme încât am uitat cum să le folosim. Maestrul Interior este pregătit atunci când voi decideți că sunteți pregătiți. Aceste daruri pot fi descoperite numai atunci când voi decideți că sunteți pregătiți să ajutați lumea și să-i permiteți Maestrului vostru Interior să vă învețe cum să o faceți. Faceți o promisiune astăzi. Declarați-i Universului și tuturor Maeștrilor Ascensionați că sunteți pregătiți. Spuneți aceste cuvinte cu voce tare, ”Sunt pregătit/ă pentru Iluminarea mea. Sunt pregătit/ă să-mi împlinesc promisiunea făcută cu mult timp în urmă să ajut această lume și să devin un Maestru viu. Spun și cred acest lucru acum și pentru totdeauna. Îți mulțumesc Doamne, și AȘA ESTE!”

link catre articolul original

Traducere Monica Poka



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.