miercuri, 25 martie 2015

O Conversație din Trei Părți cu Arcturienii



De Suzanne Lie

Partea întâi
Tocmai ce m-am trezit din vis spunând: ”Spune-mi ce trebuie să fac pentru a-mi păstra casa.”

În visul meu se desfășura o poveste lungă în care era o persoană care se presupunea că mă ajută, atunci urma ca această persoană să mă ajute, dar, de fapt, nu mă ajuta nimeni. În cele din urmă, am preluat eu controlul situației și am deschis ușa de la ”cameră” și am pășit ferm înăuntru spunându-i omului din spatele biroului: ”Spune-mi ce trebuie să fac pentru a-mi păstra casa.”

Am simțit că visul era foarte important, dar nu știam în ce fel. Așa că, mi-am luat jurnalul și un pix și am intrat în cealaltă cameră pentru a-i întreba pe Arcturieni ce vroia acest vis să-mi spună.

”Dragă Suzille”, au spus ei, ”Va trebui să te eliberezi de sinele tău ego pentru a putea primi cu claritate răspunsul nostru.Tu (însemnând tu și mărețul tu), ești în punctul de vârf al ascensiunii. Da, tu. Acum, înainte de a ne pune tu orice întrebări ai avea, dă-ne voie să definim ”punctul de vârf al ascensiunii”. Punctul de vârf al ascensiunii înseamnă că tu trebui SĂ DAI DRUMUL.

Trebuie să DAI DRUMUL la tot ceea ce este fizic. Cu alte cuvinte, trebuie să te detașezi de tot ceea ce este fizic și să te atașezi de ceea ce este cinci dimensional. Acest proces începe cu gândurile tale. În timp ce ești în acest coridor, Coridorul NOSTRU, ceea ce te-a definit în lumea fizică nu are nici o importanță în procesul tău de ascensiune.

Așa cum milioane de oameni nu au luat în considerare niciodată viața lor mai înalt dimensională nici măcar pentru ceea ce voi ați numi o secundă, TU, CEA care te afli în punctul de vârf al ascensiunii trebuie să diminuezi modul în care iei în considerare ceea ce este considerat a fi fizic.

Îți aduci aminte de realitatea în care erai un călugăr Tibetan? În acea realitate ai trăit într-un mediu de totală siguranță în vârful unui munte. Prin urmare, să eliberezi ceea ce era fizic ar fi fost ușor. Cu toate acestea, nu ai eliberat fizicul. Nu l-ai eliberat până în momentul în care Mănăstirea voastră a fost invadată.

Ți-aduci aminte de asta?”

”Nu”, am răspuns eu, ”dar am avut mereu o amintire îndepărtată legată de acea Mănăstire și am strigat printr-o întreagă mișcare în ceea ce priveșteTibetul.”

”Ai trăit multe vieți fericite acolo”, a continuat Arcturianul, ”dar într-una dintre ele Mănăstirea ta a fost atacată. Atunci ai intrat într-o profundă meditație și ți-ai părăsit în totalitate corpul fizic pentru a putea să vorbești minților mai înalte ale atacatorilor.

Le-ai arătat, în mințile lor, realitatea pe care urmau să o trăiască dacă s-ar fi făcut responsabili de căderea vârfului acelei zone. Unii dintre atacatori și-au părăsit corpurile din cauza acelui mesaj. Unii dintre ei au trecut chiar în dimensiunea a patra datorită puterii iubirii necondiționate conținută de acel mesaj. Dar TU ai rămas neutră.

Ai refuzat să participi în acea realitate și ai trimis Iubire Necondiționată și Focul Violet atacatorilor tăi. Mulți au încercat să te ucidă, dar corpul tău rezona la o frecvență atât de înaltă încât nu au putut să-ți facă nici un rău.

De fapt, tu ai expansionat frecvența Mănăstirii într-o frecvență mai înaltă pe care atacatorii nu au putut-o percepe. Toți călugării care au putut rezona la acea frecvență s-au ridicat împreună cu acea Mănăstire mai înalt dimensională.

În același timp, călugării care au ales să lupte pentru Mănăstirea lor au murit ca niște războinici curajoși. Când au murit, s-au ridicat și ei în Mănăstirea mai înalt dimensională. Jefuitorii rămași în viață i-au luat cu ei pe călugării rămași în viață.

Cu toate acestea, odată ce și-au părăsit spațiul lor sacru, ei TOȚI au ales să-și elibereze forța de viață, să ”moară” și să se întoarcă la frecvența mai înaltă a Templului. Și ei vi s-au alăturat în Mănăstirea mai înalt dimensională.

Fiecare călugăr s-a întors la corpul său mai înalt dimensional pentru a trăi în frecvențele mai înalte ale Mănăstirii astfel încât să poată servi pământului sacru forma gând a unui viitor mai luminos pentru oamenii săi.

Nu spunem că va fi nevoie să-ți părăsești forma fizică, deoarece în ACUM-ul vostru acea formă de moarte nu mai este necesară. I-am antrenat pe reprezentanții noștri în mai multe încarnări, precum și multe decenii ale corpului lor pământesc actual. Noi nu vrem ca VOI, și asta se referă la TOȚI emisarii noștri ai LUMINII, să vă părăsiți vehiculul pământesc înainte de a vă fi încheiat Misiunea.

Voi toți doar abia ACUM ajungeți în punctul culminant al Misiunii voastre. Atunci când ați ales să vă luați un vehicul pământesc pentru a ajuta la ascensiunea personală și planetară, ați făcut acest lucru ca și Inițiați. Fiecare moment din viețile voastre, fie că ați știut sau nu, a fost o parte componentă a ascensiunii voastre.

Vă reamintim fiecăruia în mod individual că nu sunteți singurii care au ales această misiune, dar sunteți CEI cărora le vorbim. Voi sunteți printre CEI care s-au oferit printre primii să meargă voluntari. VOI, CEI dintâi, trebuie să dați la o parte dărâmăturile care au blocat drumul pentru mai mult ”timp” decât ați putea socoti.

De fapt, voi toți ați avut multe încarnări similare celor pe care le-a avut Suzille. În aceste vieți, voi ați venit într-o realitate 3D care a fost distrusă pentru a curăța dărâmăturile și a crea speranță și întinerire. În multe din aceste vieți voi ați ”murit” (trecut dincolo) atunci când munca voastră s-a încheiat și o nouă viața a fost redată la ceea ce a fost distrus.

Acum, dragii noștri reprezentanți, voi vă mișcați printre dărâmăturile nenumăratelor voastre vieți pe Pământ pentru a ascensiona componentele acelor vieți care au rămas prinse în capcana iluziei 3D. Puteți să le DAȚI DRUMUL acelor griji pământești și să vă amintiți cum să trăiți în totală încredere și în pace completă?

Probabil că, chiar acum puteți. Dar, puteți să le DAȚI DRUMUL atunci când frica de pierdere se strecoară în conștiința voastră? Apoi, vă puteți percepe realitatea voastră trei dimensională ca pe o iluzie și totuși să trăiți fiecare zi ca și cum ar fi reală?

Subliniem aceste propoziții pentru că ele reprezintă cea mai mare provocare a voastră. Doriți pacea și iluminarea absolutei predări la procesul vostru, dar puteți găsi auto-disciplina de a vă trăi viața ca un Maestru?
Măiestria atunci începe când deveniți Maestrul gândurilor voastre. Numai după ce sunteți Maestrul gândurilor voastre, puteți deveni Maestrul emoțiilor voastre. Procesul începe cu stăpânirea gândurilor, deoarece gândurile inițiază și emoțiile răspund la ceea ce a fost inițiat.

Ați putea crede că gândurile voastre sunt un răspuns la emoțiile voastre, dar lumea voastră nu are acele emoții fără să aibă gândurile corespunzătoare. Prin urmare, dragi Maeștri, în scopul de a vă stăpâni emoțiile, voi trebuie să FIți maestrul/stăpânul, creatorul conștient al fiecărui gând al vostru, chiar și în viața voastră patru dimensională din timpul visului.

Gândurile voastre cheamă emoțiile să trăiască în ele, astfel încât să poată deveni o formă gând. Ascensiunea începe cu gândurile voastre și este alimentată de sentimentele voastre. Emoțiile sunt foarte importante în procesul vostru, deoarece cei care poartă un vehicul pământesc sunt obișnuiți să-și ignore gândurile. Pe de altă parte, emoțiile refuză să fie ignorate și se vor amplifica până când vor fi recunoscute.

Din fericire, gândurile sunt adeseori invizibile percepțiilor voastre conștiente. Ele pot acționa ca un lunetist în hățișul care vă crează fricile. La rândul lor, și gândurile voastre primesc mesaje de la SINELE vostru Mai Înalt care vă ghidează prin viață.

Deoarece aceste mesaje mai înalte sunt în Limbajul Luminii, adeseori le veți percepe ca pe un anumit sentiment care poate fi perceput ca o emoție. Când aceste mesaje poartă sentimentul/emoția iubirii necondiționate, veți ști că ele vin din propriul vostru SINE mai înalt dimensional.

Adeseori intrăm în comuniune cu voi atunci când vă treziți din somn (călătoria voastră inter-dimensională) pentru a introduce în mod forțat o călătorie în conștientizarea voastră sub forma unui ”vis de trezire”. Mulți dintre voi ați învățat să ”vă treziți sinele” după ce ați avut un vis/mesaj important în așa fel încât să-l puteți include în conștiința voastră din starea de veghe.”


Partea a doua
Am părăsit orașul pentru o retragere distractivă, așa că nu am mai avut ”timp” să scriu. Trebuia să împachetez și să mă pregătesc de plecare, lucru care este în sine o metaforă. Câteva ore mai târziu, trecuserăm prin traficul de Duminică, am luat o masă bună în Malibu și am ascultat muzică în timp ce conduceam de-a lungul frumoasei linii de coastă a Californiei, când am ”simțit” un alt mesaj.

Calculatorul meu era împachetat, așa că am scotocit prin geantă să-mi găsesc pixul și un notes mic. Ținând în echilibru cu o mână notesul în timp ce cu cealaltă scriam, am scris următoarea parte a mesajului meu de dimineață.

Mi-am început comunicarea inter-dimensională în maniera în care o folosesc adeseori când scriu, ”Dragi Arcturieni, aveți un mesaj pentru mine?” De aceasă dată am întrebat dacă sunt mai multe informații în legătură cu visul meu.

Instantaneu am primit, ”DĂ DRUMUL Suzille. DĂ DRUMUL la TOATE preocupările tale 3D.”

”Da, sigur”, m-am gândit eu. ”Asta nu-i o sarcină ușoară.”

Ignorându-mi remarca, Arcturienii au continuat ”Acolo unde este atenția ta, acolo ești și tu. SIMTE frecvențele mai înalte. SIMTE aceste frecvențe mai înalte în corpul tău, în miezul tău și în Kundalini a ta.

CEI care intră primii în Coridorul nostru trebuie să fie dispuși să facă acest lucru:
SINGURI
        FĂRĂ NICI O ÎNTREBARE
               Și cel mai important,
                        FĂRĂ NICI O ÎNDOIALĂ

Suzille, ți-aduci aminte de sentimentul de iubire necondiționată pe care ți l-am trimis în meditația din 20 Martie 2015? Ori de câte ori simți un mesaj însoțit de acea SIMȚIRE, știi că acesta este din dimensiunile mai înalte.

(Apoi Arcturienii au început o interpretare mai profundă a visului meu.)
”Când ai întrebat ”Ce trebuie să fac pentru a-mi păstra casa?”, ”Casa” NU era casa corpului tău ci casa SUFLETULUI tău. Casa corpului tău este casa ta 3D. ”Casa” Sufletului tău este vehiculul tău 3D.

Când ai întrebat ”Ce trebuie să fac pentru a-mi păstra casa?” despre care casă vorbeai? Vorbeai despre casa corpului tău sau despre casa Sufletului tău? Amintește-ți, a DA DRUMUL nu înseamnă să mori. Îți cerem mai degrabă să-i DAI DRUMUL fricii de moarte, așa cum au făcut călugării Tibetani. A muri este un termen 3D. Nimic nu moare în dimensiunile mai înalte, ci se transmută înapoi în frecvența mai înaltă în care a fost întotdeauna.

Transmutarea NU este un sistem de eliberare nici măcar de reparare. Transmutarea este un sistem de expansiune înapoi în SINELE tău Multidimensional. Nu trebuie să pleci. Te expansionezi. Casa ta fizică este simbolul corpului tău fizic. Nu este nevoie să-ți părărsești corpul pentru a ascensiona.

Nu există plecare în ascensiune. Isus și ceilalți Maeștri Ascensionați nu au murit pentru a ascensiona. Când au ascensionat ei au rămas pe Pământ pentru a oferi un mare serviciu celorlalți. Nu a fost nevoie ca ei să ”moară” pentru a dobândi conștiința cinci dimensională care le-a permis să facă ”minuni” în lumea lor fizică.

Ceea ce omenirea vede drept ”minuni” este ceva normal în dimensiunea a cincea și dincolo. Ascensiunea este procesul amintirii conștiinței voastre mai înalt dimensionale și a abilităților voastre, alegând apoi să rămâneți în ceea ce pare a fi ”corpul vostru fizic” în scopul de a fi în serviciul altora.

Ascensiunea nu are nimic de-a face cu moartea. De fapt, moartea este un concept trei dimensional. Nu există nici o ”moarte” în dimensiunea a cincea și dincolo. Ascensiunea nu înseamnă să mori pentru 3D și să pleci Acasă.

Ascensiunea înseamnă să rămâi și să fii în serviciul altora atunci când ȘTII că ai putea să curgi Acasă în dimensiunea a cincea și dincolo.

Nu mori pentru a ascensiona.
    TRĂIEȘTI pentru a ascensiona.



Partea a treia
A doua zi, în camera de hotel, după o noapte de distracție și o dimineață minunată, am încercat să trag un pui de somn. În loc de asta, în timp ce ascultam o muzică frumoasă, m-am întins la calculatorul care se afla dincolo de pat și am scris cu o mână:

Eliberează consecințele 3D pentru a găsi soluțiile 5D.

3D este iluzie, 5D este creație.

În 3D creăm iluzie. În 5D ȘTIM adevărul.

Noi trăim în, și murim din, 3D. În 5D suntem LIBERI.

Între ele, în 4D, ne amintim.

ATUNCI CÂND NE AMINTIM, SUNTEM LIBERI!




link catre articolul original

Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.