joi, 12 martie 2015

Mesaj de la Amaterasu


Prin Bob Fickes         

Binecuvântări frumoșii mei prieteni! Eu Sunt Amaterasu! Maestră a Soarelui Central!

Vin la voi cu Sabia Adevărului și cu Lumina Nepieritoare a Soarelui. Îmi pun sabia mea sacră, Kusanagi în pământ pentru a trezi altarele sacre și a le restabili virtuțile pentru toți oamenii. Aduc Lumina Nepieritoare a Soarelui Central fiecărei ființe vii din Japonia astfel încât să vă puteți aminti propria voastră iubire și lumină virtuoasă și să radiați mai multă iubire în viața voastră. Iubirea este Strălucirea Soarelui Vieții. Când sunteți plini cu acest Soare Central, fiecare chakră va deveni iluminată și Maestrul vostru Interior va fi mult mai viu și mai prezent în voi decât oricând înainte.

Vremea întunericului se încheie și ultima karmă este eliberată astfel încât să vă puteți bucura de viața voastră pe Pământ în toată gloria și fericirea ei. Răspândesc Flacăra Sacră a Iubirii tuturor oamenilor din Japonia și în întreaga lume. Lumina mea vă va stabiliza în momentele de emoție și vă va aduce o și mai mare iubire în inimile voastre și mai multă Compasiune pentru nelegiuirile altora. Dar trebuie să rămâneți în echilibru în aceste vremuri când norii karmei vă încețoșează viziunea și aduce confuzie și frustrare sufletului vostru. Sufletul vostru devine mai luminos acum și trebuie să vă amintiți să nu acționați pe baza impulsurilor și obiceiurilor din trecutul vostru. Urmați-vă inima și priviți în Oglindă pentru a vedea marea iubire în ochii voștri și Eterna Lumină a Maestrului Interior care strălucește prin voi. Priviți în Oglindă și vedeți Lumina lui Amaterasu strălucind prin voi!

Eu Sunt aici în acest moment pentru a restabili Adevărata voastră Natură și să fiu alături de Nemuritorul vostru Maestru Interior pentru a vă ajuta. Trăiți în cele mai sacre timpuri când toate sufletele care sunt înclinate spre virtute își vor găsi adevărata fericire. Aceasta este o Nouă Viață pe care noi vi-o oferim. Etapa finală a curățării karmei voastre din trecut este în plină desfășurare. Aproape că ați terminat cu timpul judecății și suferinței profunde. Soarele strălucește deja în Ceruri. Vă ofer darurile mele pentru a vă îmbogăți viața și a restabili virtuțile Altarelor Sacre ale Japoniei. Ele sunt într-adevăr o comoară prețioasă care va restaura pacea și fericirea pe pământul vostru și pentru oamenii voștri.

Eu Sunt Amaterasu! Maestră a Soarelui Central, Supraveghetoare a tuturor Altarelor și Zeița Mamă a tuturor oamenilor din Japonia.


Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.