marți, 3 martie 2015

Constelația Vărsătorului – Aparatul Morpheus – Experiență Personală


De Anna Merkaba

Constelația Vărsătorului joacă un rol major în desfășurarea realității voastre prezente. Pentru că prin Constelația Vărsătorului vor fi livrate Pământului codificările sacre în sincronizarea Divină potrivită.

Salutări tuturor, aș dori să împărtășesc ceva uimitor cu voi toți ceva care poate fi interesant pentru mulți dintre voi și care ar putea efectiv declanșa unele amintiri în voi. Am lucrat cu câteva zile în urmă pe o spectaculoasă ființă de lumină care a venit la mine pentru o sesiune de vindecare. Era foarte pierdută și vroia să știe să știe de ce este ea aici. Am renunțat la a face o canalizare cu carecter personal, dar dacă în timpul unei sesiuni de vindecare apare ceva, întotdeauna includ acel ceva în raportul meu. Aici este informația care a început să curgă prin mine pentru ea în ceea ce privește Misiunea ei, aici pe Pământ.

”Te afli aici pentru a folosi decretele ascunse lăsate pe Pământ cu eoni în urmă, pentru a stabiliza energiile Vărsătorului. Deoarece Constelația Vărsătorului joacă un rol important în desfășurarea realității voastre prezente. Pentru că prin Constelația Vărsătorului sacrele codificări vor fi livrate Pământului în sincronizarea Divină potrivită. Tu reprezinți comoara ascunsă, care a fost acordată pământenilor pentru ca ei să-și poată ocupa locul lor de drept în Univers.

Pentru că prin portalurile tale în sălașurile cerești tu vei fi și ești în măsură să accesezi Aparatul Morpheus care va propulsa omenirea mai departe.

Ceea ce noi încercăm să-ți spunem preaiubit copil al zeilor este că tu ești aici într-o misiune de evacipare a conștiinței umane și mutarea ei în direcția octavelor sale mai înalte ale ființei, în direcția în care sinele lor mai înalte au orchestrat-o cu eoni în urmă și momentul acum al timpului.

Și astfel, prin vehiculul ales de tine, prin vehiculul creației tale, tu vei manifesta bijuteria energiilor ascunse, care tu într-adevăr ești. Vei fi capabilă să accesezi cunoașterea ascunsă care este în prezent direcționată spre Pământ din Constelația Vărsătorului.

Ia aminte la cuvintele noastre, copil al zeilor, ia aminte la cuvintele noastre! Pentru că tu te afli aici într-o misiune de avansare a Pământului, de readucere a inimilor celor căzuți la starea lor de conștiință originală. Pentru a restaura inimile celor căzuți și a-i conduce înapoi acasă la sinele lor binevoitoare. Pentru a restabili echilibrul interior și pentru a ocupa continuumul de timp și spațiu cu lungimile de undă ale radianței.”

După ce am primit această transmisie pentru acest Lucrător în Lumină, am căutat informații despre ceea ce ar putea fi acest aparat Morpheus și imediat am găsit despre ce este vorba. Filmul Matrix. Morpheus este numele zeului viselor în mitologia greacă și care este în concordanță cu implicarea personajului în ”visarea” din Matrix.

Am căutat și ce înseamnă cuvântul ”evacipate” (evacipare în text), deoarece de multe ori atunci când canalizez scriu cuvintele pe care le ”aud” și care uneori habar nu am ce înseamnă. Am rămas într-o stare de venerație față de înțelesul acestui cuvânt. ”A anula consecințele acțiunilor tale prin schimbarea circumstanțelor originale. A-ți șterge propria istorie.” Motivul pentru care am devenit atât de entuziasmată este că tocmai am primit o transmisie pe care o voi posta mai târziu și care se leagă de aceasta în mod specific!

De asemenea, am căutat informații despre Constelația Vărsătorului și ce ar putea fi acolo, și am dat peste un video foarte interesant pe youtube.


Ceea mi se spune este că din această constelație o uriașă  ”flacără”, ”fulger” de lumină dacă vreți, cu proprietăți și de proporții energetice magnifice se îndreaptă spre Pământ. Am postat anul trecut o canalizare despre ”O Nebuloasă de proporții magnifice” pe care o puteți găsi pe blogul meu. Vă rog să rețineți că acesta este un influx energetic POZITIV care va ajunge la malurile noastre în jurul lui 2017.


Sper că acest lucru a fost interesant și util pentru mulți dintre voi. Dacă sunteți interesați de o sesiune de vindecare cu Anna vizitați  www.SacredAscensionMerkaba.com pentru a afla mai multe despre ceea ce face și modul în care puteți beneficia VOI de acest lucru.


Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.