vineri, 13 martie 2015

Această Mică Lumină a Mea, am să o Las să Strălucească


De Bob Fickes

Când Soarele strălucește în inima voastră, întreaga lume strălucește înapoi spre voi. Când eram copil, cântam un cântec pentru copii, ”Această mică lumină din mine, am să o las să strălucească, să strălucească, să strălucească.” Aș vrea să fi știut atunci ceea ce știu astăzi! Atunci când îmi deschid inima și strălucesc chiar și un pic de lumină, totul funcționează. Lumea din jurul meu mă salută cu un zâmbet și totul merge mai ușor. Când sunt cu adevărat fericit și din inima mea strălucește multă lumină, au loc miracole!

Au fost multe cazuri în care mi s-a spus că este nevoie să anulez câte un seminar pentru că se apropie o furtună mare. Când m-am acordat în interior și mi-am deschis inima, i-am spus organizatorului ”Nu, nu vom anula seminarul. Mâine va fi soare.” Nimeni nu m-a crezut. Dar a doua zi, furtuna s-a îndepărtat și a strălucit soarele.

Felul în care ne simțim nu influențează numai modul în care ne văd ceilalți, dar poate schimba și Natura! Vremea se poate schimba și numai prin schimbarea fericirii și luminii noastre interioare. Unii ar putea numi asta gândire pozitivă, dar eu știu că este mai mult decât gândire pozitivă. Lumina este energie. Lumina sub formă de fotoni este un mesager. Fotonul este recunoscut de către știință ca fiind mesagerul care ne aduce o sănătate bună corpului nostru și, de asemenea, energia care aduce Forța Vieții sau Ki-ul (Qi-ul) la tot ceea ce este în Natură. Cine ar crede că lumina care strălucește în inima noastră ne poate schimba realitatea?

Când Conștiința de Grup colectivă crează mai multă lumină și iubire, întreaga lume poate deveni mai sănătoasă, mai pașnică și Natura ne oferă o mai mare susținere în tot ceea ce facem. În aceste ultime săptămâni a avut loc o mare curățare a karmei și mulți dintre voi ați fost împovărați cu eliberările emoționale care au avut loc. Haideți să ne amintim cu toții să ne conectăm la uimitorul nostru sistem de susținere al Conștiinței de Grup și să aducem mai multă iubire și lumină fiecăruia dintre noi.


Această lună Martie aduce cu sine conștiința colectivă a tuturor Maeștrilor, inclusiv a propriului nostru Maestru Interior. Conștiința noastră de Grup este accelerată cu mai multă putere decât oricând înainte. Acesta este un timp în care să ne transformăm sentimentele și să radiem mai multă iubire și lumină. Vă cer tuturor să vă susțineți unii pe ceilalți pentru a genera mai multă lumină și iubire în Conștiința noastră de Grup. Vizualizați-i pe toți cei pe care îi cunoaștem generând această lumină și să vedem dacă ne putem schimba viața într-o lume mai pașnică și mai iubitoare pentru noi și familiile noastre. Pe măsură ce iubirea voastră se schimbă, familiile voastre se vor schimba. Mulțumiți-vă unul celuilalt, mulțumiți-le părinților voștri, și vedeți cum toate viețile noastre pot fi mai bune.


Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.