duminică, 22 februarie 2015

Un Mesaj de la Christul Cosmic Lord Maitreya



Prin Bob Fickes

Bine v-am găsit pe Voi Cei Binecuvântați! EU SUNT Christul Cosmic și Buddha Planetar. EU SUNT Maitreya!

Lumea își întoarce acum fața de la vechile timpuri ale religiei și științei către Iubirea Eternă a Christului Cosmic. Înainte ca Lordul Isus să se fi încarnat, i-am înconjurat sufletul cu Lumina Christului Cosmic. Această Lumină l-a protejat în cele mai dificile momente și i-a permis să dăruiască Iubirea necondiționată fiecărei persoane pe care a întâlnit-o, chiar și dușmanilor săi. Vă aduc acum aceiași Lumină a Christului Cosmic fiecăruia dintre voi pentru a vă proteja în cele mai dificile momente și pentru a vă permite și vouă să oferiți Iubirea Necondiționată tuturor celor pe care-i întâlniți.

Acesta este timpul Păcii pe Pământ. Voi sunteți sufletele care vor demonstra această Pace și Compasiune în viața voastră ce urmează. Trăiți într-un timp de pregătire adunând toate instrumentele și înțelepciunea de care veți avea nevoie în viitor. Ușile dintre lumi sunt mai deschise acum decât au fost vreodată încă din timpul Lemuriei. Mulți dintre voi ați fost studenți în Școla Misterelor pe care am avut-o în Lemuria și v-ați simțit abandonați atunci când Lemuria și toate Templele sale Sacre au dispărut. Deși nu ați vizitat Centrul meu de Vindecare și Compasiune de foarte multă vreme, EU vă anunț acum că ușile Camerelor mele sunt deschise din nou și că voi toți sunteți invitați să participați.

Această veche școală de Arte Mistice vă este din nou disponibilă. Mă puteți vizita în visele voastre și să călătoriți prin conștiința voastră în înalt deasupra Munților Himalaya. Veți experimenta Flacăra Rubinie și Compasiunea mea Infinită. Vă voi învăța Flacăra Devotamentului și Înțelepciunii. Odată ce Flacăra Inimii voastre internă a fost aprinsă cu Flacăra Rubinie a Devotamentului, calea voastră va deveni fermă și stabilă pe măsură ce încrederea voastră sacră crește și se expansionează în viața voastră de toate zilele. EU SUNT aici acum! Vă înconjur cu puterea Christului Cosmic și vă ofer înalta înțelepciune a lui Buddha Planetar. În timp ce s-ar putea ca voi să nu vă amintiți acum cine sunteți de fapt, Flacăra voastră strălucește deja în întuneric. Voi ajutați și contribuiți la Pacea care vine pe Pământ.

Chiar așa cum a fost prezis, Păstrătorii Păcii ai acestui Pământ vor fi inocenți ca un copil și smeriți ca o ființă umană care nu știe ce face. Prin inocența și smerenia voastră, voi veți pava calea pentru multe suflete care vor intra în Împărăția Cerurilor aici pe Pământ. Îngerii și zeii întregii Naturi vă susțin și se bucură de prezența voastră alături de ei. Voi sunteți cei blânzi, cei pașnici care-i inspiră și pe alții să trăiască o viață de bunătate și iubire. Prin natura voastră pașnică și modestă, voi veți conduce multe suflete spre lumină. Veniți și vizitați-mă în visele voastre. EU SUNT cu voi mereu! EU SUNT Maitreya, viitorul vostru profesor și Buddha Care Va Veni. Fiți răbdători dragilor, momentul vostru de bucurie a sosit. Voi vă pregătiți deja pentru marea lucrare pe care o veți aduce la îndeplinire pentru tovarășii voștri umani. VĂ IUBIM! VĂ ÎNVĂLUIM CU LUMINA CHRISTULUI COSMIC! Simțiți iubirea noastră și deschideți-vă inimile. A sosit timpul. Vă binecuvântez!

link catre articolul original

Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.