duminică, 11 ianuarie 2015

Un Mesaj de la Sanat Kumara: Reuniunea Sufletelor


Canalizat de Bob Fickes

Bine ați venit, prietenii mei! EU SUNT Sanat Kumara! Eu sunt cu voi întotdeauna! Voi sunteți noii conducători în lumea conștiinței. Voi sunteți noii conducători în viață așa cum ar și trebui să fie, acum și pentru totdeauna.

Este o nouă lume care vine. Veți fi încântați să aflați că lumea așa cum odată ați cunoscut-o se sfârșește. Cerurile fuzionează cu tărâmurile Pământești și toți Maeștrii sunt aici pentru a se întâlni cu voi. Este o adunare în masă a sufletelor bătrâne pe Tenkawa. Acesta este locul în care ne-am adunat cândva înainte ... cu peste două milioane de ani în urmă. Ne-am întâlnit aici și apoi ne-am răspândit prin toate lumile pentru a ne oferi ajutorul și cunoașterea.

Acum este momentul pentru o reuniune a sufletelor. Sufletele noastre vor să se întâlnească cu sufletele voastre din nou pe Tenkawa, chiar așa cum am făcut-o cu atât de mult timp în urmă. A sosit momentul să vă amintiți cine sunteți cu adevărat. A sosit momentul în care cunoașterea voastră este necesar a fi restaurată, iar sufletul vostru își va găsi locul în lumea care va veni.

Adunați-vă cu noi acum. Veniți să ne vizitați în orice moment de acum până la Ziua Îndrăgostiților de luna viitoare (14.02.2015). Acesta este un timp de reînnoire și renaștere. Sunteți bineveniți să veniți în corpul vostru fizic sau, dacă acest lucru nu este posibil, atunci veniți noaptea în visele voastre.

Este o realizare importantă faptul că v-ați început din nou călătoria și vă amintiți care este locul vostru de drept în lumea care va veni. Sunteți cu toții meniți să fiți ghizii și ajutoarele sufletelor care călătoresc împreună cu voi peste tot în lume. Veniți la Tenkawa și aduceți daruri în fructe și flori și oferiți-le zeilor și maeștrilor din întreaga lume. Acesta este locul de întâlnire și locul în care vă veți împrospăta sufletele. Veniți să ne vizitați! Vă așteptăm!

EU SUNT Sanat Kumara, Cel Bătrân de Zile. Sunt mai tânăr decât cei mai tineri și mai bătrân decât cei mai bătrâni. Întotdeauna am fost și voi cel dintâi Maestru al tuturor Maeștrilor. Stau cu Mahakala, Lordul Shiva! Vă cer să vă amintiți străvechea voastră moștenire și locul vostru în noua lume. Vă întâmpin cu toată iubirea mea și cu întreaga mea prezență. Eu sunt adevăratul și veșnicul vostru prieten. EU SUNT Sanat Kumara!



Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.