vineri, 30 ianuarie 2015

Rugăciune pentru Lady Gaia



Vă invit să facem împreună un exercițiu al Școlii Kryon.
Relaxați-vă și respirați în ritmul potrivit vouă.
Așezați-vă mâinile pe inimă. Începem prin invocarea Domnului:

”Kodoish, Kodoish, Kodoish, Adonai’Tsebayoth.
Tată Ceresc, plin de grație mă întorc spre tine.
Îmi declar divinitatea și îți trimit Cristalul An’Anasha.”


Intrați în intentia iubirii și deschideți-vă toate canalele.
Activați-vă Raza Inimii și intrați în profunda conștiință a lui Lady Gaia.
Acum, împreună, nu vom trimite lui Lady Gaia doar cuvintele noastre, ci și energia conectată la ele. Repetați cuvintele:

”În intenția Elexier mă întorc spre tine, Lady Gaia, plin de grație. Îți trimit An’Anasha. (Recunoștință)
Din adâncul inimii mele sunt plin de SAVIER (Smerenie) și AN’ANASHA (Recunoștință) pentru tot ceea ce ai făcut pentru mine.
Sunt conștient că m-ai purtat atât de multe vieți ancorat în iubirea ta.
Acum m-am trezit și Acum a sosit timpul să-ți dau înapoi ceea ce ai făcut pentru mine.
Din adâncul inimii mele îți acord timpul de care ai nevoie pentru a te trezi.
Îmi dizolv toată nerăbdarea mea deoarece iubirea mea pentru tine este atât de profundă și atât de puternică.
Am înțeles că suntem Una și formăm un întreg.
A NI O’HEVED O’DRACH. (Te iubesc nemăsurat)
Din adâncul inimii mele îți permit să simți durerea, tristețea și suferința pentru ca toate să se poată transforma.
Promit să nu judec ceea ce se va arăta în exterior atunci când durerea ta, tristețea ta și suferința ta se vor transforma.
Sunt alături de tine.
Zi și noapte.
În fiecare clipă te înfășor în iubirea mea și cât de des pot îți trimit energie și tot ceea ce ai nevoie.”
Acum să rostim împreună cuvintele:
Ehyeh Asher Ehyeh, Ehyeh Asher Ehyeh, Ehyeh Asher Ehyeh, So’Ham.
(Eu Sunt Cel Ce Sunt, Eu Sunt Cel Ce Sunt, Eu Sunt Cel Ce Sunt, Sunt Divin)
Astfel este.


Am fost îndrumată să împărtășesc această rugăciune Acum.

Vă iubesc nemăsurat pe toți!


A NI O’HEVED O’DRACH.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.