marți, 20 ianuarie 2015

Quan Yin: Zeița trăiește în voi


Transmis prin Ute Posegga-Rudel

Frumoase suflete ale Umanității, EU SUNT Quan Yin.

Prezența Mea Divină este cu voi. Îmi strălucesc Lumina asupra voastră, pentru a vă înconjura, și pe măsură ce o absorbiți, ea vă umple întregul corp-minte.

Am să vă spun mai multe despre Lumina Mea, preaiubiților, deoarece Lumina este purtătoare de informații. Lumina mea vă învață să vă relaxați corpul în predare totală, pentru că aveți încredere în Prezența Divinului și acceptați principiul primirii pentru a fi umpluți cu strălucirea mea care este a frumuseții, bucuriei și mulțumirii.

Eu sunt venerată ca și Cea Plină de Compasiune. Dar ce este Compasiunea dacă nu Împlinirea Inimii, senzația de completitudine care este o stare de profundă relaxare interioară, de acceptare și iubire? Într-o astfel de stare voi experimentați că totul este deja al vostru, că nu vă lipsește nimic.

Când vă simțiți completitudinea, atunci nu judecați. Judecata vine atunci când nu vă simțiți întregi, atunci când Esența voastră Divină este suprimată. Atunci când nu judecați, voi iubiți necondiționat și îi iubiți și pe cei care suferă pentru că își imaginează că sunt separați. Aceasta este compasiunea.

Darul Meu pentru voi este Plenitudinea mea Divină care vă mângâie ușor cu o infinită tandrețe. Ea vă vindecă toate durerile și toate grijile și dezamăgirile voastre. Ea este balsamul care vă calmează fricile și tristețile și vă îndepărtează toate motivele de a fi furioși într-un mod atât de egoist. Asta este ceea ce EU SUNT.

EU SUNT acea energie Feminină care unește umanitatea în inima sa și care își revarsă asupra voastră prezența sa hrănitoare și plină de mulțumire. Dacă Mă simțiți – în timp ce sunt chiar lângă voi – perspectiva voastră separatoare asupra vieții se schimbă imediat.

Brusc percepeți viața dintr-un punct de vedere complet diferit, un punct de vedere care a fost refuzat planetei voastre timp de Milenii și care a putut înflori uneori, dar numai în circumstanțe intime în care oamenii s-au simțit în siguranță și iubiți.

Cu toate acestea, acum a sosit timpul, deoarece Prezența Feminină pe Preaiubita voastră Planetă s-a întors, în care omenirea ca întreg este nevoie să se reconecteze la această frumoasă calitate pe care Eu o întrupez de dragul eliberării voastre.

Este predominantă încă puterea masculină distorsionată printre prea mulți dintre voi. Puterea masculină care nu cunoaște dulceața inimii umane sau care a uitat-o.

Sunt aici pentru a vă reaminti că Mă puteți chema ori de câte ori asprimea vieții vă mai deprimă încă, când simțiți durerea separării, când iubirea încă nu strălucește și când nu vă puteți aminti vibrația voastră feminină, fie că sunteți femeie sau bărbat.

Ambele sexe se pot desfăta și îmbăia în curgerea blândei mele lumini roz și aurie și albă a grațioasei armonii și echilibrului, reînviindu-vă Divina Demnitate și Autoritatea Sinelui.

Fiecare celulă din corpul vostru se liniștește plină încântare în Prezența mea, care este și o calitate a voastră. Pentru că, cum M-ați putea simți dacă EU nu SUNT deja o parte a voastră? EU nu SUNT altcineva, dar Vă arăt ceea ce voi ați uitat, vă amintesc  să re-integrați ceea ce a fost cândva al vostru.

Această parte feminină a voastră este necesar să fie trăită de către umanitate. Acesta este profundul înțeles al întoarcerii Zeiței pe Pământ. Zeița nu este în afara voastră, Preaiubiților, Ea Trăiește În Voi, Ea Este Voi. Darul este acolo. Este la latitudinea voastră să-l folosiți. Și EU SUNT o Personificare a acelui Dar Divin pentru a vă reaminti vouă de Voi înșivă.

Care este identitatea voastră și cine credeți că sunteți voi în timp ce mă venerați pe Mine ca și pe o entitate exterioară?

Iluminarea vine cu înțelegerea că totul este deja în Voi Înșivă și că nu este nimic în afara voastră ce să fie de dobândit. Dar ceea ce pare a fi în afara voastră nu este altceva decât o pură reflectare a ceea ce este deja în interiorul vostru.

Venerați-Mă ca și pe propria voastră Calitate de Zeiță Divină care trăiește în voi, atunci când îi permiteți.

Chemați-Mă și aceste Calități vor înflori în voi, vă vor umple ființa și vă vor vindeca de iluzia că există separare și non-iubire. Iubirea și Unitatea sunt Calitățile Divine care stau la baza Existenței. Ele sunt simțite atunci când nu capul conduce ci inima, infinit expansionată în cea mai profundă tandrețe. Atât femeile cât și bărbații pot trăi acest mod de viață, pentru că amândoi întrupează sufletul.

În această stare de Frumusețe și Armonie vă uitați propria separare și durere și calmați orice conflict din lumea voastră, ba chiar mai mult, vă schimbați lumea. De fapt, o puteți schimba chiar acum. În acest moment. Aveți această putere, cine să o facă dacă nu VOI?

Este alegerea voastră, ce veți alege?

Cu toate Binecuvântările Mele Divine, Eu Sunt alături de voi fiind VOI!

EU SUNT Quan Yin



Traducere Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.