sâmbătă, 27 decembrie 2014

Privind în Urmă pentru a Merge Înainte – Anul 2008


2008


O Picătură de Infinit


De Suzanne Lie

Conștiința, ca un flux de apă pură intră în voi, vă umple și curge afară din voi. Atâta timp cât ceea ce intră este pur, gândurile, emoțiile și intențiile voastre sunt pure, și ceea ce curge mai departe din voi rămâne pur.

Cu toate acestea, dacă în fluxul vostru intră apă contaminată sau se ascunde în voi, ea contaminează apa care curge din voi și va preceda fiecare experiență a voastră.

Fluxul conștiinței voastre este singura voastră comoară veșnică. Prin urmare, este necesar ca ea să fie însușită, protejată și curățată. Conștiința voastră este acea posesiune care va merge în mod sigur cu voi în timp ce navigați prin nenumăratele schimbări și expresii ale realității voastre.

De fapt, conștiința voastră este cea care crează schimbările și experiențele din viața voastră.

Numai voi vă puteți proteja conștiința. Numai voi o puteți proteja împotriva invaziei a ceea ce nu vă doriți în timp ce călătoriți prin realitate și interacționați cu milioane de alte fluxuri. Voi, așa ca și multe alte fluxuri, ați ales să urmați Curgerea înapoi în marele Ocean al Unității din care ați venit.

Când reveniți, cu ce doriți să contribuiți la acest Ocean?
Cum se va schimba Oceanul Unității atunci când fluxul vostru va curge în el?

Este curat fluxul vostru sau a fost murdărit de mediul vostru exterior și interior? Dacă fluxul vostru vă crează realitatea, cum ar putea ca ceva din afara voastră să vă tulbure viața voastră interioară?

Voi sunteți cel care alege ce să intre în conștiința voastră. VOI sunteți cel ce trebuie să meargă pe muchie de cuțit între negare și alegerea de a percepe numai iubirea necondiționată.

Odată ce știți că voi veți duce cu voi ceea ce voi permiteți să intre în percepțiile voastre, veți deveni mai vigilenți în ceea ce privește atenția voastră și unde-i permiteți să se odihnească.

De asemenea, odată ce vă dați seama că fluxul care curge de la voi merge mai departe pentru a crea realitatea căreia i-ați permis să intre în conștiința voastră, vigilența voastră asupra percepțiilor va deveni din ce în ce mai definită.

Realitatea pe care voi alegeți să o percepeți este realitatea pe care voi alegeți să o trăiți.
Alegerea este a voastră.

Atâta timp cât fluxul vostru interior este atât de clar ca un diamant fin tăiat, voi puteți percepe alte diamante din alte fluxuri care se îndreaptă spre destinația lor.

Odată ce sunteți suficient de clari pentru a vedea Curgerea care vă unește cu ”alte” diamante, aceste diamante exterioare devin diamante interioare.

În Curgere, realitățile interioare și exterioare devin UNA.
Toate multele fluxuri de conștiință devin UNA.
Și, trecutul și viitorul este ACUM.

Toate extremele, măsurile și polaritățile se estompează în UNA din ACUM care este infinit AICI. AICI și ACUM voi sunteți fluxul conștiinței care vă unește cu Oceanul Unității Spirituale.

Ați ajuns la Oceanul către care ați curs. Demult, când exista timpul, ați fost un micuț izvor individual. Acum, VOI sunteți Oceanul.

Cu toate acestea, pentru că ați ales să faceți lunga călătorie de la infinit la individualitate și înapoi din nou, voi vă întoarceți ca o Picătură individuală de Infinit în Oceanul Cosmic al Unității.


Am făcut o meditație în care am fost instruită să adaug secțiunea de mai jos acestui proces.
Sper că voi, minunații mei cititori, mă veți însoți în această activitate postând răspunsurile voastre.
Apoi, în timp ce ”Privim în urmă pentru a Merge Înainte” putem face acest lucru împreună.
Încep prin a posta răspunsurile mele.

Cei 5 W

WHO – CINE v-ați văzut pe voi înșivă a fi în 2004? (felul în care ne percepem sinele este CINE suntem)
WHAT – CE făceați? (și felul în care acel ”făceați” vă influența percepția de sine)
WHERE – UNDE trăiați? (locul în care trăim ne influențează foarte mult)
WHEN – CÂND ați fost cel mai conștienți de SINELE vostru în acel an?
WHY – DE CE ați fost conștienți de SINELE vostru în acel ACUM?

Dacă doriți să vă postați răspunsurile acest lucru va ajuta în Unitatea Conștiinței noastre.


2008 a fost un an interesant pentru mine, așa că aș dori să împărtășesc cei 5W ai mei

WHO – CINE Eram încă Suzan Caroll, pentru că nu mă simțeam suficient de în siguranță să-mi folosesc numele meu real
WHAT – CE Mi-am terminat cartea de poezii Șapte Pași pentru Suflet
WHERE – UNDE Am compilat cea mai mare parte din ea în casa părinților mei în perioada procesului de trecere dincolo a mamei mele
WHEN – CÂND am scris un registru de lucru pentru cartea mea Șapte Pași pentru Suflet și pentru site-ul meu
WHY – DE CE Am încercat să mă găsesc pe mine, adică să văd cum mă percep ca SINELE MEU

Ca și cadou de Sărbători Fericite pentru voi toți, am pus acea broșură de 36 de pagini în dropbox-ul meu. O puteți descărca de la link-ul de mai jos:




Traducere Monica Poka


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.