miercuri, 24 decembrie 2014

Privind în Urmă pentru a Merge Înainte – Anul 2005



Un mesaj de la Gaia


Mesaj primit prin Suzanne Lie

Dragilor,
Sunt eu, Gaia, m-am întors din nou să comunic cu ”Oamenii Planetei mele”. Sunt aici astăzi pentru a vă reaminti că există o parte din voi care se află într-un cocon, privind în afară la o realitate care nu mai este chiar atât de reală pentru voi.

Pe măsură ce vă treziți la CHEMAREA acestei realități interioare, VOI-ul care este ”în interiorul” coconului vostru își activează simțurile interioare și începe să perceapă viața dincolo de limitele celei de-a treia dimensiuni.

Odată, vechea realitate fizică, Jocul 3D, a fost singura realitate pe care ați cunoscut-o, cu excepția lumii în care ați trăit în imaginația voastră. Cu toate acestea, ”ideea prostească” că imaginația voastră era reală a fost ștearsă din mințile celor mai mulți dintre voi pe vremea când erați încă adolescenți.

Imaginația era ”doar pentru copii”, așa ați fost învățați. Cu toate acestea, lumile pe care atunci vi le-ați ”imaginat” ca și copil, acum vă sunt revelate, mai ales din siguranța coconului vostru.

Cu percepțiile voastre expansionate, totul se întoarce cu susul în jos. Descoperiți că tot ceea ce ați crezut întotdeauna că este stabil, constant și ”real”, nu este decât o ILUZIE și, da, imaginația voastră!

Începeți să vă dați seama că ”imaginația” voastră este de fapt gândire multidimensională. Vă cer acum să vă ”imaginați” o realitate în care voi sunteți una cu mine, Gaia, conștiința Planetei Pământ. Vă cer să vă amintiți că VOI sunteți Gaia și că EU SUNT VOI.

Folosindu-vă minunata voastră imaginație voi vă puteți personaliza planeta alegând elementele pe care vreți să le selectați pentru iluziile din holograma voastră. Vedeți-vă pe voi înșivă într-un depozit imens de realități – Depozitul Realităților – în care puteți urca și coborî insulele și să alegeți elementele realității pe care doriți să o proiectați în holograma voastră.

Fiecare insulă din Depozitul Realității este de fapt o rețea din matricea pe care este proiectată realitatea voastră. Realitatea 3D rulează de-a lungul continuumului spațiu/timp și este încorporată în sistemul matricii 3D. Din perspectiva voastră 3D voi nu puteți vedea rețelele matricei, deoarece ele sunt cu o octavă deasupra hologramelor actuale.

Prin urmare, rețeaua 3D este în dimensiunea a patra. Rețeaua 4D este în dimensiunea a cincea și rețeaua 5D este în dimensiunea a șasea. Rețeaua 6D este o porțiune ”încorporată” în conștiința voastră. În momentul în care vă puteți aminti conștient conștiința voastră șase dimensională, ”roțile de antrenament” ale suportului exterior nu mai sunt necesare. SINELE vostru șase dimensional ȘTIE că NIMIC nu este exterior.

Cu toate acestea, atunci când credeți că sunteți ”doar” trei dimensionali, nu puteți vedea rețelele sau multele realități posibile pe care acestea le dețin. Sunteți încă adormiți. Chiar dacă ”vă treziți” pentru un moment, încă nu puteți crede că VOI sunteți creatorul realității voastre. Sunteți atât de copleșiți cu supraviețuirea încât nu puteți vedea pădurea de copaci.  

Fiecare ”copac” este un obstacol, ceva sau cineva care vă barează drumul. Va trebui să vă bateți și să vă luptați pentru fiecare recompensă pe care un mediu extern, dur o va elibera în CELE DIN URMĂ către voi. Din fericire, din coconul vostru voi puteți vedea că ”sinele” care trăiește în afara coconului vostru este în stadiul ”larvar” al adevăratului vostru SINE fluture.

Din interiorul SINELUI, care este înăuntrul coconului vostru, vă amintiți când noi, conștiința planetară, am ales să creăm Jocul 3D. Noi am ales programul de luptă și muncă grea al hologramei, deoarece am crezut că acesta va ajuta la o evoluție mai rapidă.

Noi toți am crezut că polaritatea lumină și întuneric ar fi un bun catalizator pentru dezvoltarea noastră. Ne-am gândit că lupta dintre ”bine” și ”rău” ar crea un mare ”film al realității virtuale”. De fapt, trăitul cu polaritățile extreme crează un ”film” bun și, de multe ori, nu este prea distractiv să fii ÎN acel film.

Cel mai incomod dintre toate, am descoperit că răul este infecțios și că, atunci când acesta ne infectează, noi spunem și facem lucruri oribile altora, precum și nouă înșine. Apoi, din cauză că noi am programat ”cauza și efectul” în programul nostru holografic, astfel încât să putem învăța mai repede, am devenit destinatarul acelui rău mai târziu sau într-o altă viață. Până și eu, planeta, am ajuns să fiu prinsă în ciclul ”cauză și efect” al Jocului 3D.

Vedeți voi, eu sunt reflexia locuitorilor mei, în special a oamenilor mei. Este adevărat că multe lucruri oribile i s-au făcut trupului meu, Pământul, și că corpul meu a cauzat, de asemenea, multă durere locuitorilor mei. Eu sunt amplificatorul gândurilor și emoțiilor Conștiinței Colective a oamenilor mei. Însă, în timp ce voi aveți gânduri și emoții, eu am vremea.

De asemenea, iluziile Jocului 3D i-au făcut pe oameni să creadă că ei sunt separați de orice și de oricine. Această credință le-a permis să facă multe lucruri pline de cruzime, nu numai unul altuia, ci și planetei lor.

Păduri întregi cărora le-a luat sute sau chiar mii de ani să crească, au fost distruse pentru ca una sau două generații să aibă case și foc să încălzească aceste case. Apoi, emoțiile extreme ale oamenilor mei au devenit furtuni intense.

În zonele în care copacii mei au fost doborâți au fost inundații mari, în timp ce locuințele amplaste în zone instabile sau în calea curgerilor de apă naturale, au fost distruse. În cele din urmă, pământuri luxuriante au devenit deșerturi care au fost devastate de vânturile aspre ale gândurilor negative ale oamenilor mei.

Oamenii mei au poluat și apele planetei lor, ucigând ceea ce a fost odată un lanț alimentar activ pentru toți locuitorii mei care să-i hrănească. Pământurile au fost excesiv plantate și otrăvite cu ”fertilizatori” și insecticide, lucru care a făcut imposibilă supraviețuirea florei și faunei naturale. Apoi, terenurile agricole odată fertile, au devenit aride și în cele din urmă au fost distruse, pentru că nu a existat o creștere naturală care să rețină ploaia sau să oprească vânturile.

Într-o încercare de a mă egaliza pe mine însumi, a trebuit să-mi re-așez plăcile, creând cutremure distructive pentru locuitorii pământului. În același timp, emoțiile și gândurile conflictuale ale oamenilor mei au putut fi exprimate numai ca tornadele și uraganele mele. Elementalii mei cinci dimensionali, apă – Ondine, foc – Salamandre, aer – Silfide și pământ – Gnomi, s-au luptat să îndrepte echilibrul naturii. Cu toate acestea, și ei au fost profund afectați de gândurile și sentimentele oamenilor.

În același timp, oamenii, destul de inconștienți de marea putere pe care o au asupra mediului lor înconjurător, s-au simțit victimizați de către Pământul meu și au încercat să lupte împotriva Naturii. Din fericire, oamenii s-au trezit și și-au dat seama de marea Forță a Naturii pe care o poartă în ei înșiși.

Pe măsură ce din ce în ce mai mulți dintre oamenii mei se trezesc la faptul că ei sunt UNA cu planeta, și eu, Gaia, mă trezesc la abilitatea mea de a-mi proiecta conștiința în inimile și mințile oamenilor mei.

Sunt unii dintre voi care v-ați deschis întotdeauna inimile și mințile către mine, viață după viață. Voi, iubiții mei oameni, ați fost Preoții și Preotesele mele, protectorii mei și vocea mea. Aș vrea să vă mulțumesc fiecăruia dintre voi pentru marele vostru serviciu. În mileniile de dominație patriarhală, Puterea Feminină a Iubirii și creativității a fost de prea multe ori pierdută pentru legiunile dominației și fricii.

Dar acum, Tatăl/Soarele meu a acceptat darul Întoarcerii Femininului de la Centrul Galactic, draga mea soră Pleiadele, și a proiectat acea Putere Feminină în mine, Pământul, precum și în Luna mea.

Vedeți voi, oamenii mei, suntem cu toții UNA și suntem TOȚI în tranziție. Vă CHEM acum să ieșiți din coconul vostru. Oriunde și oricine sunteți, momentul pentru a răspunde CHEMĂRII mele este ACUM!


Am făcut o meditație în care am fost instruită să adaug secțiunea de mai jos acestui proces.
Sper că voi, minunații mei cititori, mă veți însoți în această activitate postând răspunsurile voastre.
Apoi, în timp ce ”Privim în urmă pentru a Merge Înainte” putem face acest lucru împreună.
Încep prin a posta răspunsurile mele.

Cei 5 W

WHO – CINE v-ați văzut pe voi înșivă a fi în 2005? (felul în care ne percepem sinele este CINE suntem)
WHAT – CE făceați? (și felul în care acel ”făceați” vă influența percepția de sine)
WHERE – UNDE trăiați? (locul în care trăim ne influențează foarte mult)
WHEN – CÂND ați fost cel mai conștienți de SINELE vostru în acel an?
WHY – DE CE ați fost conștienți de SINELE vostru în acel ACUM?

Dacă doriți să vă postați răspunsurile acest lucru va ajuta în Unitatea Conștiinței noastre.

Mesaj de la Sue
***
Acest mesaj m-a afectat profund. Poate că ”am încălcat regulile” puțin, dar când am citit acest mesaj, în loc să mă întorc înapoi la 2005, m-am regăsit pe mine ca și copil.
WHO – CINE Eu însumi ca și copil mic, având mai puțin de 5 ani
WHAT – CE Mă ascundeam în ”peștera mea copac”, care era un copac cu crengi până la pământ. Mă puteam ascunde acolo pentru a mă ”preface”.
WHERE – UNDE În curtea din spate a bunicii mele, în zona dintre alee și curtea din spate oficială
WHEN – CÂND Cândva la începutul anilor 1950
WHY – DE CE Mă prefăceam că lumea era așa cum eu o vedeam în ”imaginația” mea mai degrabă de felul în care era în viața mea de zi cu zi

(Dacă doriți să încălcați regulile și să puneți viziunea care vă vine în minte, eu am început acum trendul)



Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.