luni, 13 octombrie 2014

Povestea lui Jaqual partea a 3-a – Devenind un Războinic Spiritual


Devenind un Războinic Spiritual

Mesaj primit prin Suzanne Lie

Sue vorbește:

Dragă Jaqual, am avut nevoie de ceva ”timp” înainte de a putea auzi următoarea parte a povestirii tale, deoarece mi-am adus aminte că aceasta nu a fost plăcută. Poate că din această cauză am ”pierdut” acea parte a scrierii mele. Te chem acum pentru că, de fapt, tu m-ai contactat. Meditam, dar am întâmpinat dificultăți în eliberarea de gândurile și emoțiile mele.

Când în cele din urmă m-am relaxat în ACUM-ul unei centrări calme, am auzit numele tău. Prin urmare, m-am întors să-ți cer să-ți continui povestirea. Poate că trecerea ”timpului”de când am recepționat pentru prima dată, și l-am pierdut, mesajul tău pe la mijlocul anilor 1990 m-a făcut suficient de curajoasă pentru a menține această comunicare și chiar să o împărtășesc cu alții.

Jaqual vorbește:  

Sunt Jaqual. Da, am venit în meditația ta pentru că știam că este ACUM pentru continuarea povestirii mele. Suzille, sunt de acord că ai evitat povestirea mea cu intarea în luptă. Pot să văd că ești obosită de TOATE luptele trei dimensionale. Ți-ai amintit, și-ți amintești în continuare, nenumărate vieți în care te-ai luptat până la moarte. În unele dintre aceste vieți te-ai luptat pentru a cuceri, și în altele, așa ca și în povestirea mea, te-ai luptat pentru a salva.

Deoarece frica este cel mai rău dușman atunci când ai de-a face cu o confruntare, înainte de a intra în orice formă de forță de luptă, noi trebuie să ne înfruntăm toate fricile. Lumea fizică în care tu trăiești acum are multe bătălii. Unele dintre ele sunt ascunse și unele dintre ele sunt binecunoscute. Prin urmare, este, într-adevăr, ACUM-ul pentru a-mi continua povestirea.

Încă sunt în Templul Amintirii. În timp ce stau pe pragul celei de-a Treia porți, poarta Galbenă, știu că sunt pregătit să-mi amintesc cum am devenit un Războinic Spiritual. Prima dată am să povestesc cum devii Războinic Spiritual. În următoarele vizite am să împărtășesc faptul că a deveni un Războinic Spiritual este destul de diferit de a ”trăi” ca un Războinic Spiritual care s-a eliberat de TOATE fricile.

”Lipsit de ORICE frică?” am întrebat în sinea mea. Cum poate fi posibil acest lucru? Știu că trebuie să trec prin holul galben pentru a-mi găsi răspunsul. Când am pășit peste pragul galben, m-am regăsit a fi în nava pe care Tatăl meu a inventat-o....

Am pus nava pe pilot automat în timp ce mă îndreptam către întâlnirea cu Comandantul Malteese și tovarășii săi. Trebuie să intru profund în SINELE meu cinci dimensional pentru a găsi îndrumarea pe care o caut. Tocmai mă pregăteam să-mi încep antrenamentul pentru a deveni războinic atunci când Draconienii au invadat lumea noastră. Prin urmare, nu am primit nici o pregătire din exterior. Așa că, trebuie să găsesc acea pregătire în Sinele meu mai Înalt.

Mi s-a părut că meditația vine spre mine cu încetinitorul, deoarece mintea mea era plină de îndoială și confuzie. Din fericire, Tatăl meu m-a învățat să meditez fuzionând cu conștiința mea care să mă ghideze. Așa că, am decis să retrăiesc acel ACUM.

”Fiule, întoarce-te înăuntrul minții tale pentru a te uita în frecvențele mai înalte ale sinelui tău. Imaginează-ți că vezi un tunel lung de lumină. Bine, acum cu calm, începe să te plimbi prin el. La început s-ar putea să vezi numai întuneric, deoarece este o zonă a SINELUI tău pe care nu ai mai explorat-o încă. Prin urmare, fii calm în întunericul din tine și făți-l prieten. Întunericul este doar o componentă a conștiinței tale la care tu încă nu te-ai trezit.

În timp ce simți cu curaj întunericul din jurul tău, privește în interiorul tău pentru a-ți găsi propria ta fărâmă de lumină. O vei găsi în inima ta, cuibărită în iubirea pe care tu o ai pentru poporul nostru și iubirea pe care ei o au pentru tine. Simte confortul cald al acestei iubiri și permite-i ca încetișor să lumineze întunericul cu lumina sa aflată în continuă expansiune.

Rămâi detașat în timp ce observi cum lumina emană din interiorul esenței tale pentru a-ți umple tunelul cu lumină. Culoarea tunelului s-a schimbat de la negru la la galben strălucitor, iar corpul tău a trecut de la forma sa fizică densă la Corpul tău de Lumină. În timp ce stai în tunelul tău, găsește pacea din inima ta care menține frecvența Corpului tău de Lumină.

Când te duci la luptă, cel mai bun avantaj tactic al tău este să rămâi în permanență în legătură cu Sinele Corp de Lumină al tău care te iluminează. Tu NU ești forma ta fizică. Tu EȘTI Corpul tău de Lumină. Simți acest adevăr în inima ta?”

Sunt atât de prins în această experiență a mea încât aud vocea Sinelui meu mai tânăr spunând ”Da Tată, simt această experiență. De fapt, îmi simt Corpul de Lumină cum mă iluminează.”

”Fiule, când îți simți Corpul de Lumină iluminându-te, eliberează încet ”timpul” și întoarce-te la ACUM-ul celei de-a cincea dimensiuni. Practicând poți învăța să-ți ridici conștiința de la cochilia ta fizică în SINELE tău Corp de Lumină. Poți să faci asta acum?”

Îmi amintesc cum am tot încercat să-mi ridic conștiința în Corpul de Lumină, dar nu am reușit să o fac. Apoi, am simțit cum Tatăl meu îmi atinge blând zona dintre inimă și gât, zonă care mai târziu am învățat că era Inima mea Mai Înaltă. La început abia i-am simțit atingerea, dar mâna lui a devenit din ce în ce mai caldă până când în cele din urmă a ajuns să fie fierbinte. Eram pregătit să mă trag din această fierbințeală atunci când dintr-o dată am simțit ceea ce acum aș numi o senzație orgasmică.

Dintr-o dată, eram în Corpul de Lumină. Oh ce sentiment glorios! Habar nu am cât a durat această senzație, dar în mod clar rezonam cu acel ACUM despre care vorbea Tatăl meu adeseori. Treptat am devenit conștient de forma mai densă care se afla în grija și sub protecția mea.

Forma era foarte mică deoarece eu eram încă un copil. Așa cum mă uitam la copil am putut vedea câteva probleme de sănătate, pe care le-am remediat imediat. Mi-amintesc că m-am întrebat cum ar fi să port o formă atât de mică și de densă când dintr-o dată EU AM FOST acea formă mică densă. ”NU” am strigat eu, în timp ce ochii mei s-au deschis brusc pentru a vedea fața zâmbitoare a Tatălui meu.

”Foarte bine Fiule,” a spus el. ”Practicând îți vei aminti cum să experimentezi atât Corpul de Lumină cât și forma ta fizică în același ACUM. Du-te acasă și practică această abilitate. Când vei veni din nou luna viitoare te voi învăța mai multe.”

Dar, nu m-am mai întors pentru a învăța mai multe. Tatăl meu a devenit din ce în ce mai distras și aproape înfricoșat. Apoi, o lună mai târziu, am fost invadați. Acum știu că el a văzut posibilitatea acelei realități. Aceea a fost ultima dată când l-am văzut pe tatăl meu viu în forma sa fizică. Știam cumva că și-a petrecut aproape tot timpul fizic care i-a mai rămas pentru a termina nava cu care eu zburam acum.

Creierul meu a vrut să iasă din meditație, dar mi-am simțit Corpul de Lumină iluminându-mă și spunându-mi că trebuie să închei acea lecție ACUM. Am avut nevoie de o mare concentrare pentru a-mi putea păstra ochii închiși, să am încredere în navă, să am încredere în instinctele mele și să mă eliberez de atașamentele  față de forma mea fizică. Am simțit cum frica vrea să-mi invadeze experiența, așa că am învăluit frica în lumină galbenă pentru a o transmuta în putere.

M-am întrebat de unde am știut cum să transmut frica în acest mod când am auzit/simțit cum Corpul de Lumină îmi spune ”Tocmai ți-am arătat cum să transmuți energia, dar trebuie să fii conectat la mine pentru  a te elibera de timp. Transmutarea durează prea mult atunci când ești înconjurat de timp.”

Am fost fascinat de conceptul de ”a fi înconjurat de timp”, care nu prea putea fi înregistrat ca o comunicare cu Corpul meu de Lumină. Am auzit de acest tip de comunicare, dar ea avea loc numai după zeci de ani de studiu în Templu. ”Noi nu avem libertatea timpului” mi-a spus Corpul meu de Lumină.

Într-o clipă, nu am mai fost înconjurat de timp ci de Corpul meu de Lumină. Oh, sentimentul de a fi Corp de Lumină a fost aproape mai mult decât forma mea fizică putea conține. Am simțit că încep să-mi părăsesc corpul fizic când, dimpotrivă, Corpul meu de Lumină m-a părăsit.

”Nu”, l-am auzit spunând de deasupra mea, ”Nu este ACUM-ul tău pentru a-ți părăsi forma fizică. E nevoie de tine pentru a vă încheia misiunea. Simte-mă, propriul tău Corp de Lumină, plutind deasupra ta într-o rezonanță mai înaltă. Poți să faci acest lucru imaginându-ți că sunt deasupra capului tău.”

Am urmat instrucțiunile și mi-am imaginat că propriul meu corp de lumină, Corpul meu de Lumină, mă iluminează în timp ce eu rămân pe deplin conectat la forma mea fizică. A fost un mare sacrificiu să amân experiența de a fi acel Corp de Lumină, dar știam că poporul meu are nevoie de mine. Nici nu bănuiam câți ani vor trece până când voi putea să revin la a fi Corpul meu de Lumină. Cu toate acestea, de atunci l-am putut simți cum mă iluminează.

***

Brusc, focalizarea mea a revenit la navă deoarece aceasta mă informa că ne apropiem de destinație. Mi-am trimis apelul telepatic către Comandantul Malteese, iar el mi-a răspuns instantaneu. ”Am ajuns la locul stabilit. Nu am vrut să ne folosim tehnologia pentru a-ți stabili locația.”

”Da”, am răspuns eu telepatic. ”Tocmai aterizez”. Din acel moment am devenit Războinic Spiritual. Mi-am pus nava pe sol și i-am invitat pe cei doisprezece membri ai echipei Comandantului Malteese să mă însoțească în sala de conferințe. Când au sosit au ascultat detaliile legate de ceea ce s-a întâmplat în lumea noastră. Toți și-au controlat reacția emoțională pentru a-și putea folosi toată energia în luptă.

În scurt timp ne-am făcut un plan. Datorită comunicării noastre telepatice cu unul dintre oamenii noștri capturați de către Draconieni, am știut că aceștia îi vor trimite în diferite colonii de-ale lor. Trebuia să-i ajutăm înainte de a fi trimiși. Eram pe cale să încheiem întâlnirea noastră când am simțit/auzit/văzut un mesaj de la Corpul meu de Lumină.

Le-am povestit războinicilor pe scurt experiența mea, de care toți au auzit așa că au înțeles. Au ascultat cu atenție în timp ce eu i-am permis Corpului meu de Lumină să se folosească de forma mea fizică pentru a spune, ”Conștiința voastră unită este cel mai important instrument al vostru pentru a-i învinge pe Draconieni. Ei sunt mulți și voi sunteți câțiva, dar puterea voastră este unită și ACUM voi puteți gândi ca O singură minte. Ei trebuie să acționeze individual și pot face doar ceea ce li s-a ordonat să facă. Pe de altă parte, dacă voi puteți toți rămâne în conștiința unității, voi puteți acționa ca O singură ființă cu mai multe expresii.

Planul vostru este eficient, dar imposibil dacă nu rămâneți uniți într-O singură ființă. Prin urmare, vă cerem ca fiecare dintre voi să se conecteze cu propriul Corp de Lumină în același mod în care a făcut-o Jaqual.”

Corpul meu de Lumină ne-a condus pe toți prin procesul pe care eu tocmai l-am experimentat. Pentru că noi toți eram dornici să ne înfruntăm moartea, gândirea noastră limitată a fost eliberată, și noi am fost capabili să ne experimentăm Corpurile de Lumină iluminându-ne. Deoarece Corpul nostru de Lumină rezona cu cel al dimensiunii a cincea, noi toți ne-am alăturat în conștiința unității prin Corpul nostru de Lumină UNIT.

Nici unul dintre noi nu știa cât timp vom rămâne în această meditație de grup, deoarece Corpurile noastre de Lumină ne-au dus dincolo de timp. Cu toate acestea, toți ne-am întors la formele noastre fizice pentru a ne da seama că nu au trecut decât câteva minute. ”Cum se poate asta?”, ne-am întrebat cu mintea noastră de grup. Zâmbetul fiecăruia dintre noi a transmis cunoașterea că noi am ieșit din timp.

Atunci ne-am dat seama că toți Războinicii Spirituali sunt uniți în ACUM-ul UNULUI. Această unire era modul în care noi am fi putut avea succes. În timp ce ne întorceam la navele noastre individuale, știam cu toții că unii dintre noi își vor pierde formele fizice. Astfel, am promis ca dacă ne părăsim corpul fizic, Corpul nostru de Lumină va ilumina grupul nostru până când misiunea noastră va fi îndeplinită.

În timp ce am vorbit prin Corpul meu de Lumină, am experimentat o eliberare completă de toată frica. Am devenit un Războinic Spiritual și imediat am știut că moartea înseamnă doar o reîntoarcere la Corpul de Lumină. Din nefericire, am avut de învățat mai târziu că sunt lucruri mai rele decât moartea.



Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.