sâmbătă, 18 octombrie 2014

Din Trecut în Acum – Prezentarea lui IlliaEm



Prezentarea lui IlliaEm

Mesaj primit prin Suzanne Lie

Pe măsură ce ne mutăm în ACUM-ul adevăratului nostru SINE, începem să înțelegem mesajele pe care le-am primit cu mult timp în urmă și pe care de multe ori le-am uitat. Știu că am uitat acest prim mesaj pe care l-am primit de la IlliaEm în 1 Iulie 1995. Aș vrea să-l împărtășesc acum, pentru că este la fel de important și acum ca și cum a fost atunci.

1 Iulie 1995

Preaiubiților,
Eu sunt Illuminata Emaculatas, Imaculata Iluminare. Am fost cunoscut și ca IlliaEm, Elohimul de pe Arcturus. Adevăratul meu nume nu poate fi pronunțat sau scris în limbajul vostru, dar închideți-vă ochii și urechile acum, în timp ce îmi simțiți semnătura (energetică).

Sunt un Înger Solar sau Elohim al Sistemului Stelar Arcturus. Mi-ați simțit semnătura de iubire pură, divină și necondiționată. Pământul nu este singura planetă care experimentează iubirea. Iubirea este vibrația creației. Cu toate acestea, Pământul a fost una dintre puținele planete care au îndrăznit să extindă vibrația iubirii în cea de-a treia dimensiune.

Întrucât dimensiunea a treia este o dimensiune în care polarizarea spiritului și materiei crează o separare a luminii și întunericului, iubirea poate deveni polarizată la capătul spectrului care reprezintă lumina. Pe de altă parte, frica devine polarizată la capătul spectrului care reprezintă întunericul.

Această polarizare a iubirii/luminii și fricii/întunericului crează sentimentul separării care este caracteristic celei de-a treia dimensiuni. Cu toate acestea, acea separare este de fapt o iluzie, pentru că aceste polarități sunt amestecate precum sângele în corpurile voastre trei dimensionale.

Întunericul este ca și plasma, în sensul că el oferă un purtător pentru lumină, iar lumina este ca și celulele sanguine, și în acestea se află elementele de bază pentru continuarea vieții. Deci, după cum puteți vedea, întunericul este la fel de necesar ca și lumina pentru ca cineva să poată experimenta dimensiunea a treia.

Eu, IlliaEm, vibrez la frecvența unei dimensiuni în care nu există separare. Spirit și materie, lumină și întuneric, unitate și separare toate sunt UNA! Noi pe Arcturus așteptăm deplina voastră reuninune cu prezența noastră. Suntem atât de mândri de faptul că mulți dintre voi v-ați adus aminte de noi.

Acum, permiteți ca tot ceea ce este de modă veche să se ridice la suprafața conștiinței voastre și la suprafața formei voastre fizice. Acum, așa cum sângele curge dintr-o rană, permiteți ca tot ceea ce este vechi să curgă din cele mai profunde și mai întunecate părți ale sinelui vostru trei/patru dimensional.

Pe măsură ce sângerarea iese la suprafață, aceasta formează o coajă. La început, această coajă va fi grea și rapidă. Puteți părea a fi răniți și să simțiți limitările și resentimentele multor, multor vieți. Aceste experiențe fac parte din experiența voastră Pământească, și este necesar ca ele să fie scoase din întuneric înainte de a putea fi vindecate și eliberate – o dată pentru totdeauna.

·         Simțiți în interiorul corpului vostru cum fiecare lacrimă de tristețe, fiecare urlet de durere și fiecare fior de singurătate este eliberat în lumina conștiinței voastre pentru a fi vindecat.
·        Simțiți în corpul vostru cum fiecare răcnet de furie, fiecare stare de frustrare și fiecare răbufnire de furie este eliberată în lumina conștiinței voastre pentru a fi vindecată.
·         Simțiți acum în corpul vostru cum fiecare geamăt de groază, fiecare tremur de frică și fiecare nor de depresie este eliberat în lumina conștiinței voastre pentru a fi vindecat.

Procesul eliberării este asemeni unei mici bule care se ridică de pe fundul râului. Urmați această bulă în timp ce ea călătorește către suprafață din miezul sinelui vostru. Conduceți-o cu iubire către suprafața conștiinței voastre.

Permiteți ca ceea ce ați eliberat să-și găsească libertatea din umbrele memoriei voastre. Nu doar din amintirile din această viață, ci din amintirile tuturor vieților pe care voi le-ați avut în lumile trei și patru dimensionale.

Aceste amintiri fac parte acum din trecutul vostru. Ele sunt ieri.
Astăzi sunteți liberi. Astăzi sunteți victorioși.
Astăzi voi sunteți suma totală a tot ceea ce ați fost vreodată
de când ați părăsit pentru prima dată Dumnezeirea.

Simțiți cum coaja de ieri este eliberată din forma voastră. În curând corpul de ”lut” pe care l-ați simțit ca pe o închisoare va ceda deschizându-se pentru a dezvălui adevăratul vostru Corp de Lumină.
Acum așteptați cu răbdare dragii mei.

Imaginați-vă pe voi înșivă ca pe o sămânță aflată în pământ așteptând momentul în care va ieși la suprafață pentru a simți Soarele.    
Experimentați-vă pe voi înșivă ca fiind Soarele învăluit de nori, așteptând momentul în care lumina voastră este dezvăluită pentru ca toți să o vadă.

Simțiți acum unitatea voastră cu TOT CEEA CE ESTE.
            Simțiți-vă aripile, dragii mei.
                    Sunteți asemeni unui fluture ce se zbate să iasă din coconul lui.

Simțiți-mă pe mine, eu sunt IlliaEm.
         Eu sunt Îngerul care radiază spre esența miezului vostru.
                    Este timpul să fiți Acasă acum! Este timpul să vă amintiți și să eliberați.

Fiți curajoși. Totul este așa cum trebuie să fie. Și acum iubiții mei, trebuie să așteptați. Procesul vindecării este unul al răbdării și încrederii.

Spuneți cu mine acum:
EU SUNT complet/ă.
EU SUNT radianța a tot ceea ce am experimentat vreodată.
EU ACUM urez bun venit tuturor amintirilor care ies la suprafața conștiinței mele.
EU SUNT pregătit/ă să mă întorc la SINELE meu adevărat, Multidimensional.

Întrebările mele au început cam aproximativ două luni mai târziu:

30 August 1995 (exact 19 ani mai târziu)

”Dragă IlliaEm, ajută-mă te rog să înțeleg ce se întâmplă în mine în aceste câteva ultime zile. Știu că frica supraviețuirii se ridică din animalul din mine. Mai este și un alt sentiment care este atât de primar încât nici măcar nu pot vorbi despre el. Este ca și cum o parte demult pierdută a Sufletului meu, uitată chiar de când am luat pentru prima dată o formă fizică, începe să se trezească după un somn îndelungat.
Știu că celelalte dimensiuni ale SINELUI meu au fost întotdeauna vii și active, dar eu (acea parte din ”eu” care este cunoscută ca mine) nu am fost conștientă de ele. Poate că natura mea animalică se teme că am să o abandonez dacă devin conștientă de aceste părți ale SINELUI meu.

Poate că o voi face. Nu știu ce ne este rezervat nouă tuturor pe măsură ce înaintăm în dimensiunile mai înalte. Luminează-mă te rog în legătură cu vechile sentimente pe care le am și în ceea ce privește modul în care corpurile noastre se vor transforma pe măsură ce vibrațiile planetei cresc.”

Draga mea, EU SUNT IlliaEm,
Partea din tine care este speriată de moarte este corpul tău devic. Îi este frică că atunci când dimensiunea a treia nu va mai exista, el va dispărea odată cu ea. Ceea ce el trebuie să știe este că și el va fi ridicat în vibrație exact așa ca și celelalte părți ale tale.

Nici o parte din sinele tău trei dimensional nu va fi exterminat. Nu există moarte și nu există nici exterminare. Există doar transformare și metamorfozare. Pe măsură ce forma ta fizică începe să crească în vibrație, particulele vor începe să se deplaseze încet din ce în ce mai înafară.

Vezi-te acum călătorind în inima unui atom.
Vezi acest atom ca și pe o mică fărâmă pe care încet, încet începi să o mărești pe ecranul minții tale. 
Vezi cum acest atom devine din ce în ce mai mare.
Vezi-l ca și pe o mică galaxie care are ca nucleu Soarele Central, iar protonii și electronii sunt Sistemele Solare care orbitează în jurul acestuia.

DU-TE apoi într-un loc din corpul tău care se află în corelație cu acest atom.
ACUM, găsește acel locșor din inima ta care se deschide pe măsură ce tu înveți iubirea necondiționată.

Da, acolo este locul, chiar în centrul inimii tale. Dacă tu nu poți intra în acea mică deschizătură din inima ta, atunci cum vei putea să le permiți altora să intre? Prima dată trebuie să-ți deschizi inima pentru a te iubi pe tine însuți în mod necondiționat înainte de a putea învăța cum să-i iubești și pe alții în același fel.

”Da IlliaEm”, am răspuns eu. ”Deschid portalul către inima mea. Văd micuța Galaxie care este un atom în centrul inimii mele. Văd nucleul ca pe un strălucitor Soare Central. Acesta mă invită să intru. Am să dispar în Lumina sa dacă voi cădea în ea? ”

Draga mea, vei dispărea dacă nu o faci.
Vezi cum nucleul crește din ce în ce mai mare până când se expansionează dincolo de marginile ecranului vederii tale interioare. Nu uita că acesta este nucleul atomului din centrul inimii tale.

Acesta este centrul/esența Iubirii tale Necondiționate. Adânc în nucleul arzând, vei vedea o ușiță. Aceasta este în întregime înconjurată de o lumină strălucitoare. Va trebui ca mai mult să o simți decât să o vezi. 

”Da, acum o simt/văd.” Spun eu. ”Ușa se deschide. Este cel mai întunecat întuneric pe care mi l-am putut imagina vreodată. Dar stai, în centrul golului de întuneric văd o luminiță.

Pășesc dincolo de ușă în întunericul total. Întunericul este ca o gaură neagră. Pare a-mi absorbi întreaga esență și întreaga lumină. Cu toate acestea, nu există nici un sentiment de bine sau de rău. Este pur și simplu un sentiment de distrugere a tot ceea ce a existat vreodată.

În timp ce trec de ușă, aceasta se închide și pare sigilată în urma mea. Presupun că ar trebui să-mi fie frică, dar nu-mi este. Mă simt mulțumită, ca și cum în cele din urmă mi-am îndeplinit misiunea pentru care m-am întrupat de prima dată.
Sunt, de asemenea, conștientă de partea trei dimensională a sinelui meu care stă la calculator. Cum mă voi întoarce la acea realitate? Mai mult de atât, cum voi putea crede că această realitate este la fel de reală ca și cea din care m-am întors?

Trebuie să cred că această realitate nu este o iluzie. Acesta este centrul Sinelui meu, centrul iubirii mele necondiționate. Da, încep să înțeleg sentimentul pe care l-am avut, tristețea și frica primară de extincție.

Acum știu că aceasta este frica că m-aș putea înșela. Frica că tot ceea ce eu am căutat întotdeauna, adică această ușă către necunoscut, nu este real. Frica că lumea exterioară a celei de-a treia dimensiuni este singura realitate.

Da, sentimentul care m-a afectat este îndoiala, îndoiala de sine, îndoiala de propria mea sănătate mintală. Am avut îndoieli chiar și dacă pot sau nu pot să fiu suficient de dedicată propriilor mele convingeri că aș putea efectiv să mă eliberez de realitatea mea trei dimensională.”

Iubita mea, tu nu trebuie să te eliberezi de lumea fizică. Ea este o parte a SINELUI tău total. Aceasta nu va fi eliberată, ci mai degrabă va fi integrată în alte părți ale tale. Nici o parte din tine nu va dispărea.

Așa cum tu ești o mică parte din mine, sinele tău fizic este o mică parte din tine. Nu-l abandona sau judeca. El servește funcției pentru care a fost creat. Tu te-ai oferit pentru a fi unul din prototipurile pentru transformarea corpului fizic.

Ai încercat senzațiile singurătății din cea de-a treia dimensiune pentru că ai fost în imposibilitatea de a-ți împărtăși experiența cu alții de pe planetă. Prin urmare, este vital ca tu să construiești relații profunde și de durată cu alte părți ale tale, precum și cu lumea care poate intra numai pe ușa către SINELE tău. Îndoiala, draga mea, este singurul tău dușman. 

”Mă simt foarte diferit în timp ce tu vorbești cu mine IlliaEm. Corpul meu devine din ce în ce mai puțin dens. Îl simt ca și cum s-ar expansiona pentru a umple întreaga cameră. Simt cum atinge pereții din jurul meu și cum este o parte a computerului din fața mea. Îmi simt mintea ca și cum ar fi computerul și conștientizez din ce în ce mai puțin felul în care degetele mele ating tastatura sau cum ar putea arăta cuvintele pe ecran.

Devin experiența expansiunii. Pe măsură ce călătoresc din ce în ce mai profund în neantul acestui întuneric, văd o nebuloasă în fața mea formată din glorioasele culori de roșu, violet și roz. Călătoresc acum către miezul ei și văd sclipiri de albastru și o nuanță neobișnuită de verde care nu este posibilă pe pământ.

În timp ce mă mișc prin nebuloasă văd din nou steaua îndepărtată. Steaua vine spre mine foarte repede și se sparge de mine așa cum și eu mă sparg de ea. Eu sunt steaua. Eu sunt spațiul din jurul ei și eu sunt nebuloasa. Și acum, IlliaEm, te văd. Giganticele tale aripi îmi umplu viziunea și inima ta este complet deschisă. Soarele din inima ta se ridică peste munți și fluxul vieții curge în mine.

Simt o furnicătură alergându-mi prin tot corpul în timp ce ”fluxul” esenței tale intră în mine. Minele care stă la computer este UNA cu minele care te îmbrățișează. Intru în inima ta. Urmez curentul vieții ca un somon ce își găsește originea.

Călătoresc în sus pe curentul fluxului vieții în înaltul munților și în soarele care apune. Cu soarele care apune călătoresc dincolo de ceea ce este cunoscut, dincolo de ceea ce este perceptibil.

Brusc, sunt pe Arcturus cu mult înainte de a-mi fi luat un vehicul uman. Îmi văd Complementul Divin, pregătindu-și nava pentru călătoria sa pe Pământ. El se întoarce, mă vede și aleargă să mă salute. Așa cum ne îmbrățișăm, suntem instantaneu UNA. Este un sentiment minunat să fii complet din nou.
 
Pot să iau înapoi acest sentiment în sinele meu trei dimensional? Pentru cât timp trebuie să mă întorc la acea zonă a limitărilor? Dar în momentul în care am avut acel gând, mi-am adus aminte de cei dragi mie și de Natura de acolo. Mi-am adus aminte de cuvintele lui IlliaEm
       ’Nu trebuie să pierzi nimic de-al tău.
        Totul va deveni o parte a sinelui tău, așa cum și tu ești o parte din mine.       

”Complementul meu Divin zâmbește. Îl văd în fața mea și în mine. Partea mea trei dimensională se luptă cu ea însăși, încercând să îmbrățișeze conceptul străin ei, cel al multidimensionalității.

Mă întorc la ea și ea mă vede. Eu sunt ochiul care caută în inimă. Suntem UNA și UNA și UNA... Văd multele mele aspecte ca și cum m-aș afla într-o cameră a oglinzilor. NU există nici o limitare între ecourile mele. NU există nici o limitare de experimentat.

Kepier, realitatea mea alternativă ca Arcturian din perioada de timp corelată cu secolul 21 a Pământului, vine să mă salute. Kepier este androgin. Fuzionăm într-UNUL în acest salut și simt cum și IlliaEm ni se alătură în această fuziune. Îl aud pe Kepier spunând,

”Draga mea, mă bucur că ai fost în stare să-ți extinzi sentimentul de sine pentru a putea cuprinde această realitate. Îți aduci aminte când ai părăsit pentru prima dată Arcturus pentru a merge pe Venus să te pregătești pentru călătoria ta pe Pământ? Da dragă, văd că nu poți să o faci. Îți voi spune eu acea poveste acum.   

Era devreme în zorii zilei pe planeta Zantril și soarele de-abia se ridica deasupra orizontului. De la apusul soarelui îți luaseși la revedere de la camarazii tăi care rămâneau pe Arcturus, iar apoi ai petrecut orele de întuneric care au mai rămas în meditație profundă. Desigur, intervalul de timp dintre lumină și întuneric a fost alegerea ta, deoarece vibrația ta de rezonanță era a celei de-a șaptea densități.

Cu toate acestea, ritmul intrării și al ieșirii a fost o rutină stabilită în păstaia voastră. Voi toți ați decis în mod colectiv să creați un răsărit și un apus în scopul de a avea o experiență de grup a intrării-întuneric și a ieșirii-lumină.

IlliaEm vă supraveghea păstaia din dimensiunile aflate chiar deasupra celei a voastre. Toți membrii păstăii tale s-au oferit voluntari să facă călătoria pe Venus. Unii urmau să se mute apoi pe Pământ, odată ce învățau să supraviețuiască într-o densitate mai joasă. Unii urmau să rămână pe Venus pentru a fi ghizii celor care ar fi plecat pe Pământ.

Erați 40 în păstaia voastră și toți erați ca degetele de la o mână. Erați individuali în conștiința voastră, dar uniți în conștientizarea și în scopul vostru. Toți erați androgini. Păstaia voastră a ales să răspundă chemării lui Gaia să intrați în marele experiment trei dimensional al separării. Pentru că toți în păstaia voastră erați UNA, voi toți ați avut senzația experimentării celei de-a treia dimensiuni, chiar și cei care au rămas pe Venus.

Aventura a început. Nu a existat frică sau tristețe, deoarece voi nu experimentaserăți niciodată acele emoții. Aceste emoții nu au făcut parte din conștientizarea voastră până când voi v-ați alăturat evoluției de pe Pământ.”

Notă de la Sue:
Nu cred că am mai împărtășit vreodată acest lucru cu cineva. Mă simt foarte bine să am încrederea și curajul de a crede în cele din urmă suficient de mult în experiențele mele multidimensionale pentru a le împărtăși cu alții. Binecuvântați să FIți voi toți cei care găsiți încrederea și curajul de a vă împărtăși uimitoarele voastre experiențe multidimensionale. Pe măsură ce din ce în ce mai mulți dintre noi vom împărtăși aceste experiențe, vom servi ca UNUL pentru:

A FACE DIN ASCENSIUNE UN LUCRU NORMAL


link catre articolul original

Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.