marți, 4 martie 2014

În fața Adevărului, Activarea Mamei Divine prin Lady Quan Yin

Mesaj  transmis prin Natalie Glasson 


Cu inima plină de o mare compasiune și recunoștință, eu, Lady Quan Yin,  pășesc în fața voastră pentru a vă saluta. Vă rog să vă reamintiți că voi sunteți tot timpul în inima mea așa cum și iubirea mea este întotdeauna cu voi deoarece ele sunt legate de lumina Mamei Divine ca aspect al Creatorului care este atât de viu în existența de pe Pământ în aceste momente din prezent. Aduc acum în fața voastră prin propria mea energie împletirea și conexiunea cu vibrațiile Mamei Divine pe care eu o experimentez astfel încât și voi să vă puteți uni cu ele în interiorul și în jurul vostru. Indiferent de faptul că în formă fizică sunteți bărbat sau femeie, voi aveți abilitatea de a emana Mama Divină prin fiecare celulă a ființei voastre. Voi aveți în sufletul vostru nu numai capacitatea ci și pasiunea de a o exprima pe Mama Divină, de a adopta ghidarea ei în realitatea voastră pentru a consolida prezența ei pe Pământ.

Mama Divină scoate în evidență și aprinde în interiorul vostru energia protecției la toate nivelele fizice și energetice ale ființei voastre. Dragii mei, să știți că voi sunteți în totalitate protejați de către vibrațiile Mamei Divine, dar să știți că de fapt voi sunteți protecția pe care o căutați și în care credeți, voi aveți capacitatea asemeni unei Mame grijulii să vă protejați și să vă ocrotiți pe voi înșivă cu iubire, în timp ce-i protejați, mai ales din punct de vedere energetic, pe toți cei din jurul vostru și de pe Pământ. Propria voastră iubire divină este cea care vă protejează și prin iubirea voastră pentru ceilalți voi salvgardați energia lor și le consolidați încrederea în siguranța lor în realitatea în care voi trăiți.

Mama Divină vă aduce vibrația energiei dulceții, ea vorbește despre nectarul vieții și sufletului vostru, iar prin faptul că voi recunoașteți nectarul vieții și sufletului vostru, voi sunteți în măsură să experimentați dulceața, frumusețea și binecuvântatele miracole ale vieții, conexiunea umană și a sufletului, manifestarea și prezența Creatorului ca o vibrație realizată în interiorul vostru. Abilitatea voastră de a-l experimenta pe deplin pe Creator în toată măreția sa este dulceața voastră; nu uitați niciodată darul care v-a fost conferit. Prin concentrarea, măiestria și conștientizarea de sine voi puteți experimenta tot ceea ce este armonia, beatitudinea, paradisul și extazul care este Creatorul. Dulceața este acceptarea în întreaga voastră ființă a Creatorului, un proces de predare curgerii Creatorului în tot ceea ce există, inclusiv în voi înșivă.

Mama Divină aduce prezența adevărului, adevărul care poate fi rostit și care poate exista numai în iubire. Un adevăr care schimbă perspectiva celor care se leapădă de ego și care au totuși puterea ca în același timp să inspire o simplă exprimare a esenței și o reîntoarcere la inocența unui copil. Copilul din voi vede acum dincolo de toate energiile, scenariile și manifestările false și se concentrează numai pe ceea ce este adevărat și se revarsă din esența Divinității. Mama Divină vă îmbrățișează cerându-vă să aduceți în prezența ei copilul frumos din voi, nu sinele vostru copil din această viață ci copilul sufletului vostru, esența inocenței sufletului vostru. Acea parte a sufletului vostru care contemplă cu uimire, care recunoaște dulceața Creatorului în toate lucrurile, care vede adevărul, liber de orice judecată și teamă în timp ce înțelege cu o extraordinară cunoaștere că toate aspectele sale sunt ocrotite de protecția iubitoare a Creatorului. Mama Divină vă va susține în timp ce voi vă permiteți să activați această transformare; tot ceea ce ea vă cere este să aveți încredere în vibrațiile sale din jurul și din interiorul vostru. Să știți că tot ceea ce ea vă reamintește este în interiorul vostru; voi înșivă vă veți împărtăși cu voi înșivă și cu toate sufletele din jurul vostru.

Acordați-vă un moment și invitați energia Mamei Divine să fie una cu voi;

”Lady Quan Yin fac apel la susținerea și ajutorul tău în realitatea mea acum, te rog să mă învălui în compasiunea ta iubitoare în așa fel încât să o pot recunoaște și în ființa mea, să eman o compasiune iubitoare în disponibilitatea mea de a mă conecta mai deplin cu Mama Divină.
Preaiubită Mamă Divină, eu chem prezența ta să se împletească cu a mea proprie, adu-mi prezența ta veșnic iubitoare în timp ce eu eman către tine compasiunea mea iubitoare. Sunt pregătit/ă să lucrez cu tine pentru a ajuta la ascensiunea umanității, pentru a permite vibrației Mamei Divine să fie intens prezentă în echilibru și armonie în vibrațiile multor oameni și a Pământului. Permite-mi să lucrez ca un instrument al luminii tale împărtășind iubirea și adevărul Mamei Divine în realitatea mea zilnică.

În timp ce eu respir lumina și prezența ta profund în ființa mea susține-mă în activarea inocenței sufletului meu și a copilului sufletului meu astfel încât să pot aduce în deplină manifestare inocența întregii mele ființe adevărate și divine. Susține-mă în contemplarea plină de uimire, în recunoașterea dulceții Creatorului în toate lucrurile, în a vedea adevărul fără judecată și frică, în timp ce înțeleg cu o extraordinară cunoaștere că toate aspectele sinelui meu sunt ocrotite de iubitoarea protecție a Creatorului. Recunosc că aceasta poate fi o transformare pe care să nu o pot înțelege pe deplin dar permite-mi să fiu conștient/ă de energiile care se activează în ființa mea cu ajutorul tău. Mulțumesc.”   

Dragii mei, vă rog să conștientizați că voi sunteți aici pentru a fi un puternic suport pentru ancorarea adevărului Creatorului pe Pământ. Voi sunteți prezenți în realitatea Pământului pentru a fi martori la aceeași ancorare a adevărului în propria voastră ființă, fiind recunoscători pentru felul în care acest fapt va influența vibrațiile Pământului. Una dintre misiunile voastre care acum intră în joc este susținerea ancorării adevărului în sufletele nou intrate pe Pământ, copiii și nou-născuții în corp fizic. Cu alegerea voastră acesta poate fi scopul vostru să vă recunoașteți ca suflet divin și ca urmare să vă prezentați acestor suflete nou-sosite cu aceeași viziune, perspectivă și cunoaștere. Mama Divină vă cere ca dacă așa vă simțiți ghidați să fiți un sprijin și o prezență a adevărului pentru copii pe Pământ. Să vedeți în voi propriul vostru adevăr, adevărul Creatorului, să fiți încrezători în cunoașterea acestui adevăr fie că-l înțelegeți sau nu la nivel mental. Faptul că priviți în ochii, sufletele și în simpla prezență a copiilor pe care voi îi vedeți cu aceeași cunoaștere a adevărului și ca un instrument al vibrațiilor  Mamei Divine va fi de un imens ajutor, nu este vorba despre schimbul de cuvinte sau înțelepciune ci de procesul recunoașterii care poate fi exprimat fără cuvinte sau acțiuni. Simpla voastră conștientizare în prezența copiilor, nerostită sau neprecizată este un fundament și un sprijin puternic. Ei vor simți adevărul din voi, cunoașterea și încrederea voastră în prezența adevărului și a Mamei Divine în voi într-un loc de iubire smerită care le va oferi un suport și o bază, o inspirație pentru ei pentru a activa și mai deplin adevărul Creatorului cu care ei se aliniază.

Mama Divină vă invită să vă accesați copilul sufletului vostru, inocența sufletului vostru și să permiteți vibrațiilor Mamei Divine să curgă prin ființa voastră; energiile iubirii necondiționate, susținerii, adevărului, protecției și dulceții lăsați-le să radieze din voi cu abundență. Permiteți ca acest flux sacru de energie atât de plin cu calitățile Creatorului să curgă către fiecare copil și nou-născut de pe Pământ. Lăsați ca vibrațiile divine să curgă către fiecare Mamă și către Mama Divină din fiecare ființă de pe Pământ fie că este bărbat sau femeie. Permiteți ca toți să fie îmbibați cu această lumină a Mamei Divine care dorește să curgă prin toate ființele în mod liber și să activeze adevărul tuturor ființelor pentru a aduce acțiunile adevărului, protecția pentru toți, iubirea, dulceața și susținerea în realitatea și conștiința Pământului pentru a putea fi experimentate de către toți.

După ce ați experimentat invocația pe care v-am împărtășit-o mai sus, permiteți-vă să vă imaginați vibrațiile luminoase ale Mamei Divine fuzionând cu voi și expansionându-se în întreaga lume către toate ființele. Să știți că voi ați activat o nouă eră pentru Mama Divină, aducând în manifestare aspectele Mamei Divine în toate ființele de pe Pământ.

Este scopul vostru dintotdeauna de a sprijini ancorarea adevărului Creatorului prin ființa voastră și de a susține același proces și în ceilalți. Veți vedea această misiune manifestându-se în multiple și diverse moduri și care evoluează în mod constant în realitatea voastră.  Cu sprijinul Mamei Divine lăsați ca fața voastră să devină fața adevărului, dați-vă voie să arătați și să demonstrați fața adevărului și celorlalți, știind că întotdeauna arătați numai vibrațiile și calitățile Creatorului prin expresia voastră, cum ar fi zâmbetul și privirea voastră.

Este important să vă amintiți că adevărul Creatorului nu poate lua cu adevărat formă sau să fie cu adevărat înțeles pentru că atunci când o face, el devine doar o proiecție mentală a Creatorului care nu mai are nelimitata expansiune a Creatorului. Tot ceea ce voi puteți cu adevărat exprima este o vibrație dar aceasta poate susține întregul fundament al tuturor ființelor de pe Pământ, inclusiv a voastră.

Cu iubirea Mamei Divine,
Lady Quan Yin

link catre articolul original

Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.