vineri, 6 februarie 2015

Mesaj primit prin Sinele Mai Înalt




ALEG să-i eliberez pe cei din jurul din meu, cunoscuții mei și familia mea de a repeta aceleași comportamente repetitive pentru a-mi testa mie ”butoanele” și a mă ajuta să mi le recunosc și vindec. REVOC toate contractele, angamentele, jurămintele care au fost făcute vreodată în acest scop. ELIBEREZ această cale de a învăța binecuvântându-vă în Lumina Iubirii Necondiționate, fiindu-vă RECUNOSCĂTOARE pentru tot ceea ce ați făcut pentru mine. Această cale o ÎNCHID ACUM ODATĂ PENTRU TOTDEAUNA. În Lumina Iubirii Necondiționate Infinite, binecuvântez această lume și căile ei. Eu le-am umblat destul.Și așa este.

Namaste!

Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.