vineri, 20 februarie 2015

Melchizedek – Eu stau – Un Ghid Pas cu Pas despre Cum să vă Conectați cu SINELE VOSTRU


Prin Anna Merkaba

Ceea ce mi-a fost explicat este că, deși aceste cuvinte sunt canalizate prin mine de către Melchizedek, iar el ne vorbește în mod direct, el vorbește cu/despre noi, vorbește cu/despre FIECARE dintre VOI. Ceea ce Maestrul Ascensionat încearcă să spună este că VOI SUNTEȚI MELCHIZEDEK ... sau ÎNVĂȚĂTORUL NEPRIHĂNIRII! VOI SUNTEȚI NEPRIHĂNIREA! Voi sunteți UNUL și VOI sunteți cei care poartă energiile cosmosului în voi. Ceea ce ni se cere este ca noi să privim adânc în noi ... să privim în inimile noastre ... să privim în ochii noștri, să privim lung și profund în ei ... și ne vom vedea adevăratele și propriile noastre sine transformate. Prin confruntarea cu voi înșivă în toate felurile, fie el emoțional, mental, trebuie să ne confruntăm literalmente și cu sinele noastre pironindu-ne privirea în propriii noștri ochi, în timp ce energia pe care o emanăm ne va curăța.


Și în timp ce facem acest lucru, suntem invitați să repetăm cuvintele canalizării pe care o vedeți/citiți mai jos (pe care o veți auzi/vedea/citi după mesajul meu).

Și când ne uităm la noi înșine în oglindă, dacă observăm că trimitem energie ”negativă” prin ochii noștri, tranziționăm, transmitem energii negative, trebuie să ne curățăm palatul și să-l menținem curat. Suntem chemați să ne uităm la propriile noastre sine ... profund ... și să vedem cum se simte atunci când ne uităm la un altul, să vedem ce simțim în legătură cu propriile noastre sine, să stăm goi în fața propriilor noastre sine și să ne recunoaștem propria noastră divinitate, să ne vedem sinele așa cum suntem, fără nimic în afară de ceea ce suntem.

Pentru a face acest lucru trebuie să fiți cu adevărat curajoși ... în timp ce energia iese din ochii voștri, s-ar putea să vă surprindă ... și totuși veți învăța atât de multe făcând acest exercițiu. Privind cu adevărat în ochii voștri, cu ochii voștri care sunt reflectați înapoi spre voi prin intermediul oglinzii, care acționează ca o prizmă ... mărind totul înapoi spre voi.

De câte ori ne-am uitat la noi înșine în oglindă? Dar niciodată nu ne-am VĂZUT cu adevărat sinele așa cum suntem? Ignorând să privim cu adevărat în sufletul nostru. Aceasta este o experiență foarte intensă și strălucitoare care vă va acorda cu adevărat la propriul vostru sine. Și când faceți acest lucru, îl veți scoate la suprafață în propriul vostru sine pe Melchizedek (Malki Tzedek) din propriul vostru suflet. Și prin această curățare veți avea acces la o cunoaștere universală de proporții incredibile.

Ni se cere să privim în propriile noastre sine, și să fim propriul nostru învățător, să nu așteptăm ca un altul să ne arate calea, deoarece noi suntem cei care CREAZĂ această cale ... și dacă totuși avem nevoie de ajutor ... îl putem primi, acordându-ne pur și simplu la propriile noastre sine.

Vremurile se schimbă ... și pentru a primi orice informație vi se cere să priviți în propriul vostru sine ... literalmente ... și atunci veți cunoaște tot adevărul de care aveți nevoie pentru a continua propria voastră cale de creație.

Stau și stau asupra voastră, prin continuarea glorioasă a vremurilor care au trecut, prin cândva-ul conștiinței celui care privește.

Stau și stau în fața voastră, glorios în lună și glorios în soare, împărtășind toate energiile evenimentelor cosmice. Stau în fața voastră, dezgolit, stau în fața voastră dezvăluit. Stau în fața voastră și vă ofer glorioasa însoțire a sălașurilor cerești.

Stau în fața voastră ca și ceea ce Eu Sunt, pentru că Eu Sunt. Stau în fața voastră astăzi pe marginea noii lumi și vă cer să priviți adânc în abisul a ceea ce voi ați creat pentru voi. Vă cer să priviți adânc în abis și să examinați îndeaproape ceea ce ați creat pentru voi înșivă, pentru că într-adevăr problema de conștiință care va apărea, acea problemă de conștiință va aduce și va da naștere unei noi cunoașteri, a creației binevoitoare a ceea ce voi sunteți. Cunoașterea sălașului vostru pământesc va începe să curgă în înțelegerea decretelor înformaționale. Pentru a urma un nou traseu în priceperea inimii voastre.

Vă cer să uitați toate obstacolele voastre trecute, vă cer să mă luați de mână și să mă urmați în spațiul inimii, al propriei voastre creații. Așa cum stau în fața voastră, dezgolit, așa cum stau în fața voastră dezvăluit, așa cum stau în fața voastră însoțit de creator.  

Da, privesc prin tărâmul desfășurării divine. Stau în fața voastră dezgolit așa cum Eu Sunt. Dezgolit așa cum par a fi, dezgolit de toată gloria, dezgolit de tot ego-ul, dezgolit de toate energiile trecutului, stau în fața voastră așa cum Eu Sunt, ca nimicul, ca un vid, stau în fața voastră ca și creatorul și ca un întreg.

Și când vă veți uita în privirea ochilor mei, și când vă veți uita la mine, și când vă veți uita în ochii mei, veți vedea bunăvoința a tot ceea ce voi cu adevărat sunteți, când veți privi în privirea mea, veți fi transformați, transformați prin prisma înțelegerii voastre, înțelegându-vă pe voi înșivă, veți descoperi adevăratul înțeles și esența a ceea ce voi într-adevăr sunteți!

Stau în fața voastră dezgolit, stau în fața voastră curățat de toate, pentru că Eu Sunt nimicul și Eu Sunt totul, pentru că Nimicul care Eu Sunt și Totul care Eu sunt, Sunt Eu. Stau în fața voastră în golul creației voastre. Și când veți privi la mine, vă veți vedea pe voi înșivă prin prisma propriei voastre creații.

Pentru că Eu aduc cu mine puritatea a tot ceea ce este, pentru că Eu aduc cu mine purificarea de care v-a fost atât de dor, pentru că Eu aduc cu mine purificarea și iau asupra mea ceea ce este și Eu transmut tot ceea ce este și Eu străpung prin bariere și vă iau și pe voi pe calea neprihănirii, pe calea neprihănirii pe care Eu umblu.

Ia aminte la cuvintele mele copil al zeilor, ia aminte la cuvintele mele pentru că prin privirea mea voi veți fi transformați, prin nimicul din privirea mea veți fi transformați și născuți din nou. Priviți-mă ori de câte ori doriți pentru că eu stau în fața voastră transformat.

În esență ceea ce ni se cere să facem este să repetăm mantra pe care tocmai ați auzit-o/citit-o în timp ce privim în propriii noștri ochi și stăm în fața unei oglinzi examinând ceea ce noi suntem. Nu este necesar să o repetăm cuvânt cu cuvânt, ideea este să ne amintim esența acestui mesaj, să înțelegem că noi suntem maestrul propriei noastre creații și a vieții noastre. Suntem ființe foarte puternice care au venit în acest plan pentru a-i ajuta pe alții să-și amintească cine sunt ei. Vi se cere să vă amintiți acest lucru și să lucrați cu voi înșivă, în curățarea valurilor și emoțiilor care v-ar putea împiedica progresul și care ar putea reflecta asupra altora negativitatea care este în inima voastră. Vi se cere să vă curățați din nou prin acest exercițiu.

Pentru a face acest lucru, găsiți un moment de liniște în timpul zilei și stați în fața unei oglinzi, foarte aproape de ea, astfel încât să vă puteți vedea ochii, iar apoi priviți în ochii voștri. Dacă simțiți orice fel de disconfort sau frică, spălați-o de pe voi. Îndreptați-vă aceste sentimente spunându-vă că sunteți iubire, că sunteți iubiți, și că sunteți divini. Spuneți-vă că voi sunteți Flacăra Violet și că vă mișcați în lumină și pozitivitate. Trimiteți-vă această iubire vouă înșivă prin intermediul ochilor voștri. Concentrați-vă pe asta, și veți vedea cum ochii voștri încep să se schimbe și transmit un alt tip de frecvență. Acesta este un exercițiu cu adevărat vindecător și în același timp unul tulburător, așa că vă rog să-l practicați numai atunci când vă simțiți pregătiți să o faceți.

Odată ce stăpâniți ajustarea dintre energiile ”întunecate” și ”luminoase” care emană din ochii voștri, veți fi în stare să folosiți această tehnică pentru a vă restabili complet echilibrul în orice moment. Sper că vă ajuta pe toți să vă recâștigați puterea! Vă iubesc pe toți atât de mult și sunt atât de smerită și de recunoscătoare să merg pe această cale alături de voi!



Traducere Monica Poka

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.